Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg legge ut bilde av Eline som spiser rosin? (vente på rungende NEI fra Eline)

5761085[/snapback]

Nei, nei, nei! Jeg ser ut som et takras!

 

Men nå køyer jeg! Etter 3 dager på fjellet er jeg sliiiiten! :D God natt, alle sammen! *klemme*

PepsiCo: Jeg var ikke så ille i helga!

Lenke til kommentar
Hva i allverden skulle det være godt for? Sitte og pugge på C++ eller :roll:

 

Huff, der var jeg negativ, beklager :(

5761035[/snapback]

Du var faktisk sarkastisk. :p

5761095[/snapback]

Jeg vet, sorry :cry:

 

*klemme nerden min*

 

Skal jeg legge ut bilde av Eline som spiser rosin? (vente på rungende NEI fra Eline)

5761085[/snapback]

Nei, nei, nei! Jeg ser ut som et takras!

5761098[/snapback]

So what? Du kommer ikke langt i livet hvis folk bare får se en side av deg :ermm:

 

Bare se på japanerne:

- Jeg kjeder meg, tror jeg skal spille Super Mario Bros 3 helt til jeg klarer å runne hele spillet på 11 minutter.

5761135[/snapback]

:lol:

 

Jeg har faktisk prøvd noe sånt en gang jeg og :ermm:

Skulle ta Jeremy (PurePwnage) på mindre enn 5 min :tease:

Lenke til kommentar
Tamtitam.. Akkurat satt damen på toget og funderer på å kvelde..

I morgen skal man i møte med ungdomsrådet, levere bilen på reperasjon og jobbe. Ja, dette høres ut som en heldag, men dette er bare formiddagen :ermm:

 

Zappza og The_Fire: Fikk dere sett på kabal-filmene?

5761058[/snapback]

Joda, fikk lastet den ene opp (80 min til neste gang). Var imponerende.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei! Jeg ser ut som et takras!

5761098[/snapback]

So what? Du kommer ikke langt i livet hvis folk bare får se en side av deg :ermm:

Det er for sent, Eline er en av de få jentene som klarer å vise flere sider på bilder i RPP. Ikke noe webcam-på-samme-sted-med-samme-smil-bilder her :p

 

Takras er forresten ganske oppkvikkende så lenge de ikke treffer noen, sitter på rommet, og plutselig rister alt, før det avsluttes med et brak. Våkner litt i alle fall.

Lenke til kommentar
fredrikrb: JAAAAA! Eline hører ikke hva du sier så post det! Post det :dribble:

 

Av respekt for Eline tror jeg at jeg lar være. Hun blir bare sint, og det vil vi da ikke ha noe av.

5761170[/snapback]

Sende det på PM da? Spørre Eline først da ;)

Eline takras er fint :) Liker formen på de der de ligger på bakken helt uten mønster :love:

_______________

 

Hva er det egentlig med jenter og bilder? De fleste jentene jeg kjenner tåler ikke å få vite at noen andre har bilder av de. En kompis av meg hadde en rekke bilder av ei jente, hun ba om å få se på telefonen hans og sletta bildene av henne... Det synes jeg er jævlig dårlig gjort? Vi hadde jo fått lov til å ta bildene og alt :hrm:

Lenke til kommentar
Tror jeg lar være å sende de jeg. Eline likte de ikke selv når hun så.

5761303[/snapback]

Skal vi som mottok på PM holde kjeft om det, eller?

5761306[/snapback]

 

Jepp. Bare lat som ingenting er du grei. :)

 

Forresten, du har heller aldri fått nakenbildene av meg, om noen spør. Du så meg i dusjen på TG, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...