Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomat-Ulf, jeg har lest at de ser på det som ok, mener jeg å huske. Sjekk tilbakemeldinger til forumet, eller noe.

5764606[/snapback]

Trodde ikke det var det jeg... Lurer på om noen har prøvde seg på det.

5764628[/snapback]

Var mange som prøvde seg ja.

 

Jeg har i det siste trodd at quote, code og spoiler i signatur ikke er tillatt. Vet ikke om det har noen rot i de faktiske regler, var sikkert bare noen som foreslo det eller noe.

Lenke til kommentar
Bob dylan- the Hurricane tenker jeg...

bare at lyden av skudd ga gjenlyd i baren eller no..

5764475[/snapback]

Takk!

 

Noen som vet om et sted der den sangen er oversatt til nynorsk?

5764725[/snapback]

Dagens beste spørsmål!

5764732[/snapback]

Dagens dummeste svar!

Lenke til kommentar
Spørre etter en sang oversatt til nynorsk? Virker spesielt spør du meg.

5764833[/snapback]

 

Vi skal ha en fremføring i norsken, så skal vi synge den på nynorsk :)

5764869[/snapback]

Pistolskudd ringer ut i barroom natt Går inn i patty valentine fra den øvre hall. Hun ser bartender i en dam av blod, Skrik ut,

min gud, de drept dem all! Her kommer historien av orkanen, mannen myndighetene kom skylde For somethin' at han aldri gjort.

Anbringer i en fengselcelle, men en tid han kan-en vært mesteren av verdenen.

 

Tre kropper ligge der gjør patty ser Og enda en mann kalt bello, flytte omkring mystisk. Jeg ikke gjorde det, han sier, og han kaster opp hans hender jeg bare røvet

registeret, jeg håper De forstår. Jeg så dem leavin', han sier, og han stanser En av oss hatt bedre rop opp politimennene. Og derfor patty kaller politimennene Og

de ankommer på scenen med deres rød lys avgasser I den varm New Jersey natt.

 

Imens, fjern i enda en del av by Rubin carter og et par venner kjører rundt. Paginerer en contender for middleweight krone ikke Hatt noen ide hva kinda dritt om drog ned Da en politimann dradd ham over til siden av veien Akkurat liker

tiden før og tiden før det. I paterson som er akkurat måtetingene drar. Om De er svart De kan også ikke utstilling opp på gaten 'mindre De wanna tegner oppvarmingen.

 

Alfred bello hatt en partner og han hatt en rap for politimennene. Ham og arthur dexter bradley var akkurat ut prowlin' omkring Han sagt, jeg så to menn kjøre ut, de sett ut som middleweights De hoppet inn i en hvit bil med

ut-av-angir plater. Og frøken patty valentine akkurat nikket hennes hode. Politimann sagt, venter en minutt, gutter, denne ikke død Slik de tok ham til infirmary Og skjønt denne mann neppe ser De fortalt ham at han identifiserer

den skyldig menn.

 

Fire i mornin' og de sleper rubin i, Tar ham til sykehuset og de fører ham ovenpå. Den sård manntitter opp gjennom hans en døende øye Sier, wha'd vil wha'd De

einbringenr ham her for? han ain' t guy! Ja, her er historien av orkanen, mannen myndighetene kom skylde For somethin' at han aldri gjort. Anbringer i en

fengselcelle, men en tid han kan-en vært mesteren av verdenen.

 

Fire måneder senere, gettoene er i flamme, Rubins i sydlig Amerika, slåss for hans navn Mens arthur dexter bradleys stille i røverispillet Og politimennene anbringer skruene til ham, lete etter noen skylde. Hus den mord som skjedd i en bar? Hus De sagt De så getaway bil? De tror De leker ball med loven? Tror det kan-en vært den kjemper at De så å kjøring den natt? Ikke glemmer at De er hvit.

 

Arthur dexter bradley sagt, jeg er virkelig ikke sikker. Politimenn sagt, en fattig gutt liker De bruker en brudd Vi fått De for motelljobben og vi snakker med Deres venn bello Nå De gjør ikke wanta drar bak# fengsle, er en hyggelig fyr. De gjøre samfunn en

favør. Den sonofabitch er modig og bli modigere. Vi anbringer hans esel i røre Vi fester denne tredobbelt mord på ham Han ain' t ingen herre jim.

 

Rubin tar en mann ut med akkurat en slag Men han aldri likte snakke om det all at mye. Det er min arbeid, han sier, og jeg gjør det for betaling Og

når det er over jeg vil akkurat da snart fortsetter min måte Opp til en paradis Hvor ørretstrømestrømningen og luften er hyggelig Og rir en hest

langs en sti. Men da de tok ham til jailhouse Hvor de prøver vende en mann inn i en mus.

 

All av rubins kort merket i avanserer prøven var en plugg-sirkus, han aldri hatt en sjanse. Dommeren laget rubins vitner drunkards fra slumne Til den hvit folk som voktet han var en revolusjonær tigger Og

til den svart folk han var akkurat en gal nigger. Ingen tvilt at han dradd avtrekkeren. Og skjønt de ikke produserer geværet, d.en. sagt han var den som gjorde dokumentet Og den all-hvit juryer blitt enig.

 

Rubin carter falskt prøvde. Forbrytelsen var mord en, gjetter som bevitnet? Bello og både bradley og de skallet ligget Og avisene, de all drog med for turen. Hvordan kan livet av en

slik mann Er i håndflaten av en tosks hånd? Se ham åpenbart rammet inn Ikke hjelper men får meg til meg skamfull leve i en land Hvor rettferdighet er en spill.

 

Nå all forbryterne i deres strøk og deres bånd Er fri drikke martinier og vokter soloppstigningen Mens rubin sitter som buddha i en ti

fot celle En uskyldig mann i en levende helvete. Det er historien av orkanen, Men det ikke er over til de rydder hans navn Og gir ham

rygger tiden han gjort. Anbringer i en fengselcelle, men en tid han kan-en vært mesteren av verdenen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...