Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er han kisen fra Nord-Trøndelag? Han virket jo ganske så oppegående.

5550862[/snapback]

Er han ja.

Han vant jo 30 000,- i stipend

5550876[/snapback]

Trenger ikke å bety noe. Flesteparten av deltakerne var jo tilbakestående østlendinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger ikke å bety noe. Flesteparten av deltakerne var jo tilbakestående.

5550896[/snapback]

Fixed. Lurer på om jeg skal se en film. Skal bort og se på Grand Prix hos folk etterpå. Lurer på om jeg rekker det.

Skrevet

Ja, da var turen til Oasen tatt, kjøpt inn: Superlim, lipsyl og d20 terninger til rollespill. Pluss: 5 DVD brenneplater (DVD+RW)

Tenkte jeg skulle kjøpe dual layer. Men det koster 110kr PER STYKK!

Fant ut at strøknet superlim på fingertuppen gjorde at Smart Pad'en på bærbaren fungerte bedre :ermm:

Lipsylen er på lippene og en DVD+RW plate er i dataen. Backup, here I come!

Skrevet (endret)
Yay, ny-delene mine er nå tatt i bruk. =))))))))))

5551098[/snapback]

Hvilke nye deler?

*Gjør seg klar til formatering*

5551147[/snapback]

Athlon X2 3800+, GeForce 7800GT og ASUS A8N-E. Woo.

Zappza: Han skifter hver gang avataren hans blir lastet, ved hjelp av et PHP-skript.

Endret av nerdVANNA
Skrevet
Skogli, hvorfor skifter du avatar så sinnsykt ofte? Synes du skifter hver gang du logger inn :dontgetit:

5551173[/snapback]

Han har skript som skifter avatar hver gang bildet lastes på nytt.

Skrevet (endret)
Skogli, hvorfor skifter du avatar så sinnsykt ofte? Synes du skifter hver gang du logger inn :dontgetit:

5551173[/snapback]

Skript :cool:

Har vel noe rundt 10 bilder som skiftet hver gang du oppdater siden. Men ikke alltid det fungerer

EDIT: Noen som vet hvilken episode av My name is Earl som var på torsdag?

Endret av Skogli
Skrevet
Aha, Speilrefléks (speilrefleks) altså. Kjedelig å vente på batteriene, ja. Jeg må vente lenge på mitt batteri nå, siden jeg fikk mail av Nikon, og de sier at batteriet kan eksplodere, så det må byttes. :hrm:

--

Nå regner det ganske kraftig her, og tåka synker. Passer dårlig.

5550490[/snapback]

Det er vel bedre enn at batteriet eksploderer? :p

Jeg er nesten ferdig med engelsken :wee:

Skrevet
Skogli: Ok ^^

Noen som vet hvor jeg kan laste ned My name is Earl? Har missa de første episodene :cry:

Ikke torrent :(

5551446[/snapback]

Sånnt er fyfy her på forumet, vet du.

*stikke bort*

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Ah, herlig å være tilbake på forumet etter en alt for lang pause :love: studiene og sosialt liv har krevd sitt, nå er det kun hw.no som får oppmerksomhet fremover... oppdatert blogg og alt... har savnet dere fælt :)

Skrevet
Ah, herlig å være tilbake på forumet etter en alt for lang pause :love: studiene og sosialt liv har krevd sitt, nå er det kun hw.no som får oppmerksomhet fremover... oppdatert blogg og alt... har savnet dere fælt :)

5551478[/snapback]

Good to see you! Leste akkurat bloggen din, var bra! Vært borte ei stund jeg også, så nå har jeg endelig noe å gjøre mens jeg kjeder meg:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...