Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke frokost på lenge, for meg. :(

5307236[/snapback]

Du får komme hit, så ska vi lage no snacs.. finnes alltids noe i kjøleskapet. (har ikke spist enda jeg heller) :roll:

Skrevet
Etter mamma har lagd ferdig smultringene til jul eller hva det nå var, skulle hu lage bacon og egg osv :w00t:

5307336[/snapback]

Når du begynner å prate om baceon, så tror jeg at jeg skal steike noen pølser med baceon rundt i panna etterpå :thumbup:

Skrevet

I går tror jeg at jeg slo "verdens korteste skjørt"-rekorden. Glemte å dra det ned et par ganger, og tror hele nattbussen så rumpa mi. :p Var ikke så altfor glad for å høre det i dag tidlig, nei. Tror jeg holder meg hjemme i dag. :blush:

Skrevet
Ett stykk lettere omtåket kar der ja.

Men nå legger jeg meg faktisk. Skal prøve å begrense søvnen til 6 timer, hvis ikke frykter jeg for formen på mandag.

5306955[/snapback]

Mission failed. *frykte for eksamen*

Skrevet
Gud av meg, må innrømme at jeg liker filmer som Delta Force... Optimismen lenge leve. Jeg blir liksom så glad jeg, får tilbake troen på verden. Mei ned terroristene!!

5306874[/snapback]

Chuck Norris :love:

Fikk desverre ikke se hele grunnet at jeg ikke har TV på rommet nå...

Skrevet
I går tror jeg at jeg slo "verdens korteste skjørt"-rekorden. Glemte å dra det ned et par ganger, og tror hele nattbussen så rumpa mi.  :p Var ikke så altfor glad for å høre det i dag tidlig, nei. Tror jeg holder meg hjemme i dag.  :blush:

5307406[/snapback]

Hmmm. Skulle gjerne vært på nattbussen i går. Har du bilder? :dribble:

:tease:

Skrevet
Gud av meg, må innrømme at jeg liker filmer som Delta Force... Optimismen lenge leve. Jeg blir liksom så glad jeg, får tilbake troen på verden. Mei ned terroristene!!

5306874[/snapback]

5307651[/snapback]

Jeg så entreen med motorsykkel inn i huset :cool: Oh man.

Amen

Skrevet

5306874[/snapback]

5307651[/snapback]

Jeg så entreen med motorsykkel inn i huset :cool: Oh man.

Amen

5307672[/snapback]

Jeg såg ikke så mye :cry: Såg når han sprang inn i det brennende huset og reddet ut en mann. Og når han kom kjørende inn i hangaren med SUV'en sin :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...