Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ah, grr. Nå er jeg så lei nynorsk. Har lest til eksamen i morgen fra klokken åtte i dag tidlig. Dummeste ressurshefte ever også. Eksamen handler om kunst av alle ting.  Føler ikke at det er noen vits i å lese mer nå. :shrug:

Nå skal spille litt Rayman.  :D

5194940[/snapback]

http://www.nynorsk.moo.no/

Amatør :p

5194948[/snapback]

Den oversetteren var seriøst ræva. :/
Skrevet (endret)
Ah, grr. Nå er jeg så lei nynorsk. Har lest til eksamen i morgen fra klokken åtte i dag tidlig. Dummeste ressurshefte ever også. Eksamen handler om kunst av alle ting.  Føler ikke at det er noen vits i å lese mer nå. :shrug:

Nå skal spille litt Rayman.  :D

5194940[/snapback]

http://www.nynorsk.moo.no/

Amatør :p

5194948[/snapback]

Den oversetteren var seriøst ræva. :/

5195106[/snapback]

Er den? Har ikke testa den jeg :wee:

WEDIT_; hvisdu kjører inn på en bensin station så sprenger den. hvis du kjører på pumpene.

Endret av Bundy
Skrevet
Er den? Har ikke testa den jeg :wee:

WEDIT_; hvisdu kjører inn på en bensin station så sprenger den. hvis du kjører på pumpene.

5195132[/snapback]

Ja. Jeg skrev et par-tre linjer med masse bullshit, og den klarte å oversette ETT ord. :wee:
Skrevet
Tør jeg å starte på et universitet utenfor Oslo? Tror jeg kommer til å få Oslo-abstinenser.

5195194[/snapback]

Bare en måte å finne ut det på.

Skrevet

da sitter jeg på jobben og koser meg :D

vi har jammen ta laptopper nede på "verkstedet" til og føre inn raporter på , men di blir vist mest brukt til tull :p som nå

Skrevet
nfs most wanted? Verdt penga? Vurderer faktisk å kjøpe. Hmmm funker vel sikkert ikke på pc'en min engang. *oppgradere*

5195188[/snapback]

Jeg synes det er verdt penga ;)

5195205[/snapback]

Kanskje jeg gir det en sjanse... *Le poff*

Skrevet
Tør jeg å starte på et universitet utenfor Oslo? Tror jeg kommer til å få Oslo-abstinenser.

5195194[/snapback]

næh, du er sikkert så inngrodd og trangsynt som osloværinger flest så tror det er best at du bare holder deg der. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...