Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og atter engang så spiller naboen musikk under macGyver. Argh!

*koble macgyver til dritt-anlegget*

EDIT: også alltid under macgyver, ikke før eller etter. Blir jeg forbanna? Ja!

Endret av Bundy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk så rart på meg når jeg hørte på graveworm - losing my religion i bilen i byen Gamle dama stoppa opp foran bilen for å ha et lite hjerteattakk.

Hmm jaja da har jeg kjøpt Bullitt med SteveMcQueen og minority report + Sepultura - Live in Sao Paulo :mrgreen:

Skrevet
Folk så rart på meg når jeg hørte på graveworm - losing my religion i bilen i byen Gamle dama stoppa opp foran bilen for å ha et lite hjerteattakk.

Hmm jaja da har jeg kjøpt Bullitt med SteveMcQueen og minority report + Sepultura - Live in Sao Paulo :mrgreen:

5167461[/snapback]

Graveworm - Losing my religion, lekker skriking og hyling. :love:

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle dele mine tanker om QXL jeg..

Når en ser selgere som dette blir man oppgitt, men det som verre er at det faktisk er folk som kjøpr! Tragisk? Ja! En så sucka data til 4 k? Får jo en som er 100 ganger bedre(litt overdrevet), men herregud!

Skrevet

Da var dagen over for denne gang.

Fikk innlevert alt jeg skulle *puh*

I morra er det fetteprøve i engelsk, og siden lærern er så jævla homo strykern meg sikkert.

Skal på kino kanskje i morra også :p

Skrevet
Da var dagen over for denne gang.

Fikk innlevert alt jeg skulle *puh*

I morra er det fetteprøve i engelsk, og siden lærern er så jævla homo strykern meg sikkert.

Skal på kino kanskje i morra også :p

5167604[/snapback]

Harry Potter? I så fall er vi to! :w00t:

Skrevet

5167461[/snapback]

Skjedde et eller anna med eksosanlegget mitt i dag. Fikk nok gitt eit og anna hjerteattakk der òg, ja. =)

FEEEIT lyd! :green:

Skrevet
Voldtok tre nyfødte minoritetsbarn nå nettopp. :)

5167915[/snapback]

Kan du poste et bilde av deg selv? Så jeg kan gjemme meg for deg hvis jeg ser deg neste gang jeg er i Trondheim.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...