Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Aggregat på 1800 watt, maks 2200 watt, ikke med elektrisk start, 211 c/c, 15 liters tank, 1 stk 12 volt/8.3A uttak, 1 stk 230 volt uttak, brennstoff blyfri 95, Er utstyrt med oljevakt. Olje: ca 0,6 liter SAE 10W-40 lydstøynivå 72 desibel, lydpressnivå 94 desibel, Forbruk 1 liter/pr time Har en generator som er asynkron. Tennplugg type NGK BPR 6 ES Vekt på 39 kg Mål Høyde 450mm, Bredde 430mm, Lengde 600mm.

EDIT: Fy søren så yfyselig kult! :w00t:

Endret av kennethdammyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bruke den på st.hans feiring på stranda.. Og ja, vi testa den, den fungerer ;)

Geniale greier. Traska med den bort til bensinstasjon og fylte på da. Så sikkert smart ut.

Bråka mindre enn forventa også

Skrevet
Mye kosta det? :hmm:

3200, nedsatt fra 4700. Jeg og en kamerat spleisa. Må jo ha slik!

Var ikke gale det, ikke i det hele tatt. :D Alltid greit med et aggregat, men kommer ikke helt på hva jeg kunne ha brukt det til selv!?

Skrevet
Hva skal den brukes til på stranda?

Jeg skulle brukt den til strøm på filmlocation. Da ville det åpnet seg mange nye muligheter. :w00t:

ja vi skal bruke det til filming inni skauen og sikkert. :)

Må nå ha noe musikk nedpå stranda da. Det er slik årlig tradisjon og feire st.hans der. Blir bra

Skrevet
Aggregat på 1800 watt, maks 2200 watt, ikke med elektrisk start, 211 c/c, 15 liters tank, 1 stk 12 volt/8.3A uttak, 1 stk 230 volt uttak, brennstoff blyfri 95, Er utstyrt med oljevakt. Olje: ca 0,6 liter SAE 10W-40 lydstøynivå 72 desibel, lydpressnivå 94 desibel, Forbruk 1 liter/pr time Har en generator som er asynkron. Tennplugg type NGK BPR 6 ES Vekt på 39 kg Mål Høyde 450mm, Bredde 430mm, Lengde 600mm.

Bør jeg ha det på telttur? :) VI har snakket om det. Er det lett å frakte?

Skrevet

Bør jeg ha det på telttur? :) VI har snakket om det. Er det lett å frakte?

Veldig praktisk på telttur ja. Bærer da lett en slik en sjøl men da får du ikke gjort mye anna ;)

Skrevet (endret)

God natt alle sammen... Nå får jeg nesten gå å legge meg!

Drøm vått og godt ;)

EDIT: Vurdere om jeg skal låse PCen... Dersom jeg låser den må jeg skrive passordet som er åp 50 bokstaver i random rekkefølge :p *vurdere*

Endret av Blackslash
Skrevet
jeg sliter...

skulle egentlig lest til norsk muntlig i dag men har istedetfor spilla diablo fra jeg kom hjem sånn ca 11 til nå

I dag har jeg jobbet med muntlig som jeg skal ha i morgen, og i morgen må jeg jobbe med NOM prosjekt..

Det som irriterer meg er at det jeg gjør ikke skal brukes til noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...