Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn rent bortsett fra at jeg nå bruker en gammel mobil (den nye kommer jo aldri :mad: ) så jeg verken kan få/sende MSN eller har kamera?

Det er vel kanskje den dummeste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. *sjekke gulesider*

 

Å herre, du har stjålet telefonen til TSP!!! :no:

:dontgetit: Jeg har jo ikke mo...... ææææ, vi tar den diskusjonen senere en gang vi :innocent: .

 

Hvorfor er det så mange innlegg der dere "snakker" om meg, men men er jo alles favoritt her så :cool: .

 

Ø.B. har ikke blokkert meg. I'm too important.

 

Nå har jeg fortært grandiosa, og det var flott. Ostepop neste, når magen ikke er så fryktelig full.

 

Av andre nyheter: Klokken tolvhundre timer i morgen starter skolen igjen for Fredrik. Dette året vil han tilbringe i en gruppe på tre som sitter i en slags trekant med ansiktene inn mot midten. Med en 3.2ghz P4 Dell maskin med 1GB RAM og FX5200. Den egentlige meningen med utstyret er å diske opp en rekke produkter relatert til undervisningen i medier og kommunikasjon, men vi vet alle at det ikke blir tilfellet.

 

Forum.hw.no, her kommer Fredrik!

 

TSP :)

:grin:

 

Hvorfor kan man ikke banne de som har Donald Duck som avatar? Blir fly forbannet hver gang jeg ser den anda her inne på forumet.

Jeg skal bytte snart da... :whistle: Siden du er imot donald -avatarer kan du jo hjelpe meg med den nye avataren jeg skal ha?

 

Hadde enda katta vår vært slik, men neeida, eneste viktige for henne er å drepe mus og fugler og latt de ligge igjen på trappa.

Så utakknemlig du er da! Det er jo bare katters måte og si: Takk... :wee: .

 

TSP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...