Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli en stund siden jeg postet noe her. Har laget en liten animasjons film i forbindelse med en skole oppgave: Pollution

En plakat med samme figur:Panda_by_OSW.jpg

 

Var mange som mente at det var uklart at figuren min ikke sprengte bilene med vilje. Føler dere det samme? Det er atslå ikke meningen. Han skal bare stoppe forrurensninga :)

Kom gjerne med kritikk!

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Begynner å bli en stund siden jeg postet noe her. Har laget en liten animasjons film i forbindelse med en skole oppgave: Pollution

En plakat med samme figur:Panda_by_OSW.jpg

 

Var mange som mente at det var uklart at figuren min ikke sprengte bilene med vilje. Føler dere det samme? Det er atslå ikke meningen. Han skal bare stoppe forrurensninga :)

Kom gjerne med kritikk!

 

Jeg syntes det kom uklart frem at det ikke var med meninga. VAr en flott animasjonsfilm!. Om jeg skal gi noe konsruktiv kritikk, kunne du jo hha latt han eksprementere litt for å stanse eksosen først? sånn at det er siste utvei han gjør det :p

 

Hadde blitt mye arbeid ja, men ellers en meged vellgjenomført film. Likteplakaten au. du har skapt ett lite univers der. Det liker jeg.

Lenke til kommentar

Fint at dere likte filmen :)

Om jeg skal gi noe konsruktiv kritikk, kunne du jo hha latt han eksprementere litt for å stanse eksosen først? sånn at det er siste utvei han gjør det

Ja det kunne absolutt ha funket. Har levert denne oppgaven men får heller tenke mer på at det blir 100% tydelig ved neste anomasjons film. Om noen lurer er filmen laget med Maya, Zbrush og final cut pro.

Skjønte poenget med at det ikke var med vilje. Han ser dum røyk og lager knute er slik jeg forstår det, men siden han ikke er så flink skal vi hjelpe ham å hjelpe.

Jepp, det var akkurat slik jeg hadde tenkt det :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
heh takk :)

 

en skisse til en "kunde". skal male det motivet der på veggen hans.

mest fargesjekk, og plassering av ting osv, pluss for å se grovt hvordan det skal se ut.

hodet (ansiktet) er litt lite, men det gjør ikkeno nå.

 

 

forslag-1clr.jpg

:omg: den var bare dritbra! elsker den!

lyst til å lage den i 1920x1200? :innocent:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...