Gå til innhold

Forumet går som sirup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp de siste dagene har det gått som sirup her, er det en mulighet for å få rettet opp dette?

Er litt lei av å måtte gjøre noe annet mens jeg venter på å komme inn på poster etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bedre å ta ned forumet en stund og satse på å fikse problemet enn å la det stå slik det er. Det tok meg 2-3 minutter å i det hele tatt komme inn på forumet. Men som alltid regner jeg med at gutta er på saken :thumbup:

Skrevet (endret)

i kveld har forumet gått utroleg treigt, men eg rekner med at det er folk som jobber med å forbetre dette.

edit: no virker det som at ting begynner å gå raskare her.

Endret av ttt
Skrevet

Skulle akkurat til å lage en tråd om det samme. Jeg brukte faktisk over et minutt på å komme innpå denne tråden. :ermm: Hva er det som er galt? Det går ulidelig sent...

Skrevet

Syns det har variert ganske mye. I det ene øyeblikket går det fort/som vanlig, mens plutselig går det sakte, veldig sakte. Etter en stund går det fort igjen. Sånn fram og tilbake, spesielt i dag.

Skrevet

En disk på database-serveren døde i forrige uke, vi jobber enda med å finne ut hva slags kontroller-system vi skal sette opp som en erstatning, og så fort vi har ordnet det vil vi få oppgradert boksen litt.

Skrevet

og fortsatt er forumet sørpe tregt til tider..

er det ikke strengt tatt på tide å få skikk på problemene?

Syns det har vært opp og ned det siste året med treghet her på forumet.

Skrevet

Er enig, forumet er ustabilt til tusen enkelte ganger.

Hva er problemet? Blir dere DDoS angrepet annenhver dag, eller er det bare maskinvare/linje som ikke takler brukermassen?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...