Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p


Anbefalte innlegg

Har ventet nokre måneder på n91 nå, og lurer på om det finst noen indikasjoner på når den kommer.... om det er i oktober eller til jul eller når det er....

 

Ingen som vet en drit? :hm:

Sikkert desember måneden..!

 

N90 har ikke vibrasjon,større sjanser fro at den også ikke har,siden den har harddisk. hdd og vib mye større sjanser for skader:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N90 har ikke vibrasjon,større sjanser fro at den også ikke har,siden den har harddisk. hdd og vib mye større sjanser for skader:P

Ja, men vibrasjon har eg forsåvidt ikkje bruk for. Hadde ikkje vibrasjon på 9210'en eg hadde, og de gjikk faktisk ganske så bra....

 

Eg skjønner forsåvidt hvorfor n91 kanskje ikkje kan ha vibrajson, men n90 har da ikkje noke spesielt ved seg vell?? :dontgetit: har jo vert vanlig med vibrajon på kameramobiler siden dei kom... virker nesten som det der carl zeiss opptikk greiene blir et stort minus for hele telefonen spørr du meg

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Nettavisen sin test av N90  6`er

 

N90 TEST

Litt av en konklusjon...

 

Dette er ikke en telefon som vil falle alle i smak, størrelsen og batterlilevetiden tatt i betraktning. Dette, i tillegg til den noe treige skiftingen mellom ulike programmer, gjør at vi vakler mellom en meget sterk femmer og en svak sekser. Vi faller ned på det siste.

 

Størrelse og batterilevetid står etter sigende til terningkast 1, i tillegg er den sinnsykt visstnok treg (som alle tester påstår)... Men likevel vakler de mellom 5 og 6? Way to go... Alle trege mobiler burde fått automatisk terningkast 3 og nedover. De er sinnsykt irriterende å bruke...

 

Edit: typo

Endret av voluz
Lenke til kommentar
..

Jeg synes du bør starte din egen side, og lage dine egne tester. Hadde vært artig med en side som konkluderte med noe annet enn alle andre. I lengden er det ofte en grunn til at de fleste er enige.

 

Jeg har ikke lest nettavisen sin test, og kommer heller ikke til å gjøre det. Du har selvfølgelig rett til din mening, og du har også rett til å si den her på forumet. Personlig begynner jeg dog å bli lei av drittkasting om alle testene som roser N90, og hylling av den ene testen som slakter den (den testen var i VG, det sier sitt).

 

Som sagt orker jeg ikke lese testen nå, men når nesten alle testere, inkludert seriøse GSMarena.com, gir mobilen toppkarakter er det neppe uten grunn. Jeg tviler på at de har oversett noe du har oppdaget.

 

Terningkast blir ofte helt feil. Denne mobilen er en klar 6'er for noen, og en klar 1'er for mange. Altså, i hvordan den passer brukeren.

 

Jeg tror ikke du kommer noen vei, med det du sier er en kamp for å folk til å ikke kjøpe telefonen. Din troverdighet er nok skammelig liten i forhold til alle andre mobilsider på internett.

 

edit: Dette er altså skrevet rent personlig, uten tilknytting til moderatorrollen

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Sorry, jeg har tydeligvis noe i meg som gjør at jeg ikke klarer å la være å hetse denne telefonen. :p

 

Skal prøve å holde kjeft heretter, men det har jeg jo lovt før. :p Anyway; skal ta deg på ordet om å starte egen mobilside. :p Får satse på å bli kjøpt opp av Amobil om et par år, hehe. :p

Lenke til kommentar
Tok i en dummy i dag og N90 er STYGG, KLUMPETE og STOR!

Anbefales ikke til noen. :thumbdown:

Moderatormelding

Hvis du skal fortsette å poste sånn blir det utdelt advarsler. Uavhengig av om en telefon er stor eller ikke er det useriøst, og langt under den standarden vi ønsker på forumet, å skrive slike poster.

 

Men som Lurifaksen sier, skal ikke kjøpe noen dummy av denne nei :)

Lenke til kommentar

Fikk min N90 idag, som første ikke nokia/forhandler-person i Norge, grunnen til dette var at jeg vant den i en konkurranse:)

 

-Den ER stor og tung. Dog ikke så stor at den ikke lett lar seg tas med(kanskje ikke i de trangeste bukselummer... men disse er vel heller ikke målgruppen)

 

-Den har et helt genialt kamera, med uovertruffen bildekvalitet, både stillbilde(2mp) og video(vga)

 

-Tastene er gode og responsive

 

-Skjermen 1,8" lcd, er den beste jeg har sett på en mobil noen gang:) også skjermen på utsiden holder god kvalitet

 

-Man kan lese tekstmeldinger på den ytre skjermen, samt at denne kan brukes som søker når man bruker kamera med rask-funksjonen

 

-Virker solid og godt bygget

 

-Enkle menyer

 

-Kan skrive ut bilder direkte mot en bluetoothskriver

 

Alt i alt er jeg godt fornøyd og mener at størrelsen mer en nok forsvares av funksjonene. Har dog bare hatt den 9 timer så mer enn det vet jeg ikke enda:) Kan sikkert prøve å svare på spm om det er noen.

Lenke til kommentar
-Den har et helt genialt kamera, med uovertruffen bildekvalitet, både stillbilde(2mp) og video(vga)

Det er ikke VGA-oppløsning på videoen.

 

-Skjermen 1,8" lcd, er den beste jeg har sett på en mobil noen gang:) også skjermen på utsiden holder god kvalitet

Skjermen er på ca. 2,1". Ikke 1,8".

Lenke til kommentar
Kan sikkert prøve å svare på spm om det er noen.

Jeg lurer litt på email funksjonen. Den skal visst være rimelig enkelt å stille inn en email adresse. Har du prøvd? hvordan fungerer den?

 

Samtidig så lurer jeg på dette med å bruke gmail som stand alone istedefor gjennom siden deres. har man da fremdeles begrensninger i hvor store emailer man kan sende? tenker på visst man vil sende video filer til andre f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på email funksjonen. Den skal visst være rimelig enkelt å stille inn en email adresse. Har du prøvd? hvordan fungerer den?

 

Samtidig så lurer jeg på dette med å bruke gmail som stand alone istedefor gjennom siden deres. har man da fremdeles begrensninger i hvor store emailer man kan sende? tenker på visst man vil sende video filer til andre f.eks.

Å stille inn e-post adresse skal vel gå helt greit, i likhet med de fleste andre mobiler som støtter e-post. Godt mulig det enda enklere på denne, det hadde jo ikke skadet...

 

Størrelsen på GMail vedlegg er den samme uansett om du bruker webmail eller POP. Idiotisk, men sant. 10 MB er maksimum.

Lenke til kommentar

Blæh, det var råttent.

Takk for informasjonen. Får leite etter en annen provider da.

 

Men tilbake til topic. Leser på 3G forum at en del briter har fått tak i mobilen nå, og at leverandører påstår at de skal få den inn på mandag, til det som har preordret.

 

En annen ting jeg leser der er at folk sier ting som:

 

"software is a little buggy, it works good with 3 though, a lot better than when I tried using a V800i with 3"

 

Hva er 3?

Endret av Batair
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...