Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p


Anbefalte innlegg

Dette her er mektig overdrevent, spør du meg, og situasjonen satt på spissen de-luxe. Men ta det til etteretning den som vil.

 

Husk at dette er IKKE en mobil for dere som kun vil lade en gang i uka. Dette er en mobil for dere med litt høyere krav på spec-siden

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette her er mektig overdrevent, spør du meg, og situasjonen satt på spissen de-luxe. Men ta det til etteretning den som vil.

 

Husk at dette er IKKE en mobil for dere som kun vil lade en gang i uka. Dette er en mobil for dere med litt høyere krav på spec-siden

6004440[/snapback]

 

Får håpe nokia legger inn strømsparingstiltak for de som ikke vil lade hver natt, f.eks kraftig reduksjon av lysstyrke på skjermen. Det går jo an å få litt i pose og sekk og, endel skikkelig avanserte mobiler som har bra batteri, for et år siden var jo K750i en av de mest avanserte, og min varer fortsatt i 4 dager på tross av heftig bruk, 8 dager ved lite bruk :)

Lenke til kommentar
Dette her er mektig overdrevent, spør du meg, og situasjonen satt på spissen de-luxe. Men ta det til etteretning den som vil.

Det er det faktisk ikke :no:

 

Den kom nå ikke på market i 7 mnd pga software-problemer.

De klarte vel å løse en del der, men ikke alt.

GSM hadde fått flere mobiler tilbake.

Og hvis du leser litt på nettet ser du vel at det er mange som er svært misfornøyd med telefonen.

Jeg har i hvertfall ikke lyst til å ha en mobil med 2 MP kamera hvis jeg kan ikke ser på bildene i galleriet en gang eller en 4GB MP3 spiller som tåler ikke 4GB med musikk.

Men men...

 

Det er jo bare min mening og kanskje er jeg bare utrolig skuffet :cry:

 

At du liker den og er fornøyd med den er nå bra. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...