Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Den har et helt genialt kamera, med uovertruffen bildekvalitet, både stillbilde(2mp) og video(vga)

Det er ikke VGA-oppløsning på videoen.

skrev litt fort ja:P ment selvfølgelig VHS:P eller pal om dere vil... ikke helt dette heller, 352x288 for å være helt nøyaktig:P

Eller for å si det på norsk:

Veldig god video til å være mobil, og ingen andre mobiler på markedet er i nærheten.

 

:)

Lenke til kommentar
Tok i en dummy i dag og N90 er STYGG, KLUMPETE og STOR!

Anbefales ikke til noen. :thumbdown:

Moderatormelding

Hvis du skal fortsette å poste sånn blir det utdelt advarsler. Uavhengig av om en telefon er stor eller ikke er det useriøst, og langt under den standarden vi ønsker på forumet, å skrive slike poster.

Unnskyld for at jeg ikke liker den...

 

---

 

Til de/han som har den: Siden kameraet kan vris rundt, syns du "kameradelen" er vel bygd og tåler en støyt eller er den skør?

Lenke til kommentar

Jeg ville heller aldri kjøpt den:P men fordi jeg fikk den beholder jeg den... har egentlig ikke bruk for en så avansert mobil...:p

 

Kameradelen virker solid nok, ville nok ikke slått noen med den eller kastet den på fliser eller noe sånt... men tåler nok helt sikkert å ligge i bukselummer og bli litt vridd osv... dog har jeg bare hatt den siden i går så det er litt vanskelig å si noe om hvordan den vil oppføre seg etter en tids bruk

Lenke til kommentar
Jeg kan nå få Nokia N90 for 3600kr, uten operatørlås :p Noen som slår den eller??

Jeg kan få 10000 stk gratis jeg da. Bare å ta en tur til fabrikken der den lages å stjele masse det.

Den slår du hvertfall ikke :D

 

Hvis N90 ikke kommer snart vil jeg heller venter på N6280.

 

Forresten, kvaliteten på kameraet til N70 er ikke værst den.

Lenke til kommentar
Jeg kan nå få Nokia N90 for 3600kr, uten operatørlås :p  Noen som slår den eller??

Jeg kan få 10000 stk gratis jeg da. Bare å ta en tur til fabrikken der den lages å stjele masse det.

Den slår du hvertfall ikke :D

 

Hvis N90 ikke kommer snart vil jeg heller venter på N6280.

 

Forresten, kvaliteten på kameraet til N70 er ikke værst den.

Har du noen gang hørt om Lovlig Import?

Lenke til kommentar
Forresten, kvaliteten på kameraet til N70 er ikke værst den.

Noen sider som har testa det? Og hvordan det eventuelt er i forhold til K750i (sånn for å se hvor mye autofokus har å si...)

http://www.mobile-review.com/review/nokia-...camera-en.shtml

 

Synes kvaliteten er veldig bra jeg da.

 

 

[blablalblalblalblabl]

Har du noen gang hørt om Lovlig Import?

 

Hvor på den første posten din står det at den er IMPORTERT? Eller LOVLIG IMPORTERT?

 

Edit: Forresten siralex:

Lovlig import skal jeg love deg at jeg vet bedre enn deg.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Edit: Forresten siralex:

Lovlig import skal jeg love deg at jeg vet bedre enn deg.

Jeg kan få den for 3600, hvis jeg importerer den :p Og det er 100% Lovlig, kvittering osv....Fra originalt Produsent Lager :thumbup:

 

Tenker nok du er Misunnelig fordi du ikke klarer å skaffe den til den prisen :tease:

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Får si meg enig med Tjohei her.

 

Det var positivt overraskende bra, men det kunne klart vært bedre også. Selv om det ikke er på nivå med N90 og K750i er det godt at de pumper ut mange modeller med langt bedre kamera enn mange mange andre mobiler. Da tenker jeg altså på N70, N91, 6280, 6270. Imponerende med minst 5 mobiler med 2 mp innen året er omme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...