Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, hva skulle man gjøre når man er lvl 60 og har vært det i 2 månerer? Har raida alle instanser og utforsket alt? Ferdig da? Nei, knus alliance skal du gjøre da...

 

Mens alle andre må gjøre oppgaven til en kjøttdeig...

 

Så kult idag når jeg skulle grinde litt. "Nei men der var det en UD rogue, jeg springer til tanaris å ser hva som er der. Å nei men du store all pakka, der var det enda en. Jaja, får vel humpe meg til dustwallow. Nei men se der da, et helt raid party på 50+ jeg lurer på hva de vil" Sånn gikk hele dagen, det endte med at jeg satt meg i IF og drakk bort 3g.

 

Har 10k til neste lvl, spilte en time idag fikk ca 2000xp. Skulle til uldaman, men nei da der sto det en hel gjeng å sperret inngangen. Tenkte jeg skulle ta bakveien, men nei da der sto kompisene.

 

Heia blizzard.

Lenke til kommentar

Det verste er jo egentlig Blizzard sin oppførsel. Det er utrolig mange som klager på wowforumene og det eneste de svarer med er standardgreiene : "La det ta 2 uker, så blir alt bra."

 

Spillet er i beta, betalende kunder skal ikke måtte vente i 2 uker før spillet går an å spille.

 

EDIT : Skriveleif

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Som andre har nevnt er det for dumt å klage når man har valgt å spille på en pvp server. Har min main på PvE Silvermoon, og har det kjempe fett. Eneste som er dumt er at det er så sinnsykt mange fler allianse på serveren at det blir vanskelig å gjøre skikkelig motstand.

Lenke til kommentar

Sinnsykt mye sytehuer i onlinespill!!

Dere klager alltid på noe..

Jeg valgte Pve server siden jeg skjønte at PvP blir vanskelig vis man har tenkt og queste som hoveddel av spillinga..

Dere som har valgt PvP skjønte vel at det ville bli som dette?

Det står jo mye om det i WoW boken og stort sett alle steder..

Honor systemet er jo ikke noe de kom på nå men planlagt hele tiden.

Kom over på Pve dere som klager så fælt, vi kriger her også men kun når vi selv ønsker det..

Lenke til kommentar
Jeg synes blizzard gjorde en god jobb med honor systemet. De introduserte full krig på PvP serverene, noe som burde vært fra starten av. Her får man virkelig se hvordan en PvP server skal være.

 

Props to blizz.. ~Im lovin' it :)

det er jeg maX enig i ;)

 

det er nå dewt er liv på serverne!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Moro synes jeg. Er lvl 60 så vi dreper alle 55+.

Nå er det litt gøy igjen å være 60 ellers ble det nesten kjedelig.

Synd på de andre men er bare å være i gruppe så går det bra. Jeg tar ingen som er under 55 hvis ikke de starter først.

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

Herregud så cpskadd honorsystemet er. Man kommer seg ingen vei med mindre man er level 60. Ja, det er PVP-server. Ja, på pvp-servere skal man krige. Men er jo umulig å gjøre noe som helst uansett hva fakta er.

 

Og btw.. hvem gidder quitte en f.eks lvl 48 char for å starte helt på nytt igjen pga. et så teit problem?

Endret av syff
Lenke til kommentar

Det var fælt til sutring da.

 

Jeg lærte meg noen ting i går nå honor kom, og det ble vill slakting.

 

1. DoT/skad så mange som mulig for honor.

 

2. Aldrig flykt med mindre du kan få hjelp i retning de flykter. Spiller selv en lvl 50 prest, og selv lvl 60 folk rygger litt når en "pingle" angriper. Og dette momentet kan faktisk gjøre at man vinner. Har riktignok ikke klart å drepe en lvl 60 alene enda, men 58 er et fint tall det og.

 

3. hørte de prøvde honor/dishonor system i betaen og det førte til at alle lvl50 folk ganket 60 folk pga av at det ble delt ut dishonor hvis du tok noen 10+ level under deg. Sikkert derfor de ikke har med noe slikt enda.

 

4. gruppe er livsvikti gi plagede områder.

 

5. skal du til en instance, ta med deg gruppen på veien dit fordi det er vanlig å campe instance inganger og wind ridere.

 

hmm det var det jeg kom på i farta, men må si jeg likte denne patchen, fyrverkeri for alle penga :)

Lenke til kommentar

Synes det ble mye kaos av honor systemet, har vært full krig i hele dag i Tanaris (Burning Blade).

Er for øyeblikket lvl 50 warlock og det er ganske hardt å få unna quests alene. gidder heller ikke å groupe på quests jeg egentlig klarer fint alene, sett bort fra gankinga.

Skal ta litt pause med warlocken og spille på en annen realm, regner med det demper seg litt med tiden. Og ikke minst at folk fatter at det er antall skade som telles og ikke antall kills.

 

Synes blizzard kunne gitt dishonor hvis man dreper noen under sin egen lvl, med mindre man blir angrepet først.

Lenke til kommentar

ikke under sin egen lvl, det er å ta i hardt.. men å gi honour points til en som dreper en som er 10 lvler under er å ta hardt i.. 5 burde holde... (man får jo ikke XP av å drepe mobs 10 lvls under...hvorfor? fordi de ikke er en utfordring i det heletatt..hvorfor da honour?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...