Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Ja, jeg VET at det er krig, men blir ikke så mye krig når folk stopper på lvl 20-30 pga de blir banka så mye at de ikke får gjort quests.

Jeg skulle til ashenvale for å gjøre quests.

Plutselig løp jeg rett inn i 4-5 ally`s i lvl 26-30, og jeg var ( er ) 31.

Jeg stopper, trekker forsiktigt tilbake, og snur meg for å løpe.

Men neida, plutselig blir jeg slowa og roota, jeg bruker blink - men til ingen nytte. Når de har drept meg, og jeg er i ghost form, løper jeg tilbake til liket mitt, skjekker om "kysten er klar", og resser. Men neida, enda en gang kommer det løpende en gjeng med allys som dreper meg.

Tida for ressurection blir bare lengre og lengre, og til slutt resser jeg hos det spøkelse i gravplassen, bruker heartstone, og må leve med ress sickness i 10 mins. Ender alltid opp med at jeg ikke gidder å queste, og blir tvinga til å kødde rundt i The Barrens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det går fint jeg...

Er Ne Rogue lvl34 så blir da ganket i ny og ne..

Men jeg joinet en PvP server så det er bare litt av spenningen.

 

Må ta noen omveier engang i bland for å komme unda skumle high lvl horde..

 

Questing går også greit.. Ta med folk fra guild og du kan "power-queste" litt.

Da er man også ganske sikker på å ikke bli "ganket"

 

Blir for mye sutring og mas på dere... F*** heller, _join_ en PvE eller RP server..

og slutt å sutre!

 

Eller slutt å spill i det hele tatt... Er vell dere som "forsøpler" general chat inne på gamet der også!

 

14'is tendenser.. slutt med det.

Lenke til kommentar

Meh, enig med noen av folka her, går du PvP så går du PvP, Player vs. Player, that's right.

 

Storkoser meg jeg, level 60 UD Rogue, fungerer som en støvsuger i raidgruppa mi for tiden, sweeper rundt og tar ut "Loners". Funker temmelig godt og queste også, selvom det ikker er så mye questing nå lenger, om man ikke vil ha krig hele tiden, så er det jo bare å gjøre det mange her anbefaler, stikk PvE eller RP.

Huff, mye mas og styr, det er jo deres egen feil at dere går PvP server, antar det er dissa som gnåler mest, så hvorfor gidder dere å hyle så fælt?

 

Og en annen ting, den Gurubashi Arena eventen er drit tøff, guildet har tatt seieren alle gangene det har vært noe særlig aktivitet der hittil, :love: .

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
hakke hatt noe probelmer med å grinde.. jeg lvl60 da men...

nettopp, start en alt, spill til 30-40 og se hele progressjoen din stoppe opp i en endeløs rekke ganking og corpsecamping\...

har en 48 char og... grinder fint med den og...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Og en annen ting, den Gurubashi Arena eventen er drit tøff, guildet har tatt seieren alle gangene det har vært noe særlig aktivitet der hittil,  :love: .

noen peiling om hva som finnes i kista? snakker vi rare eller epic items, eller bare kjedelige grønne items, vann, linen og potions? :p

lvl35-45 items.... grønne... med crappy stats..

Endret av member-60584
Lenke til kommentar
er jo bare å ikke tildele dishonour hvis lowlevel's tagger først...skulle ikke være så forbanna vanskelig! GRR

 

etterhvert? når? på lvl 55-60? Hva hjelper det når man ikke KOMMER SEG DIT engang pga ganking?

Da er det jo bare å tagge en og en og ta ut han, nei det fungerer ikke.

 

Og jeg er lvl 50 og da er det 9 lvls ned jeg får xp. Og nei det er ikke så vanskelig, men man må legge om spille stilen litt.

 

Men kan skjønne ut fra en tidligere tråd om at hvis du hadde det vanskelig før honor systemet, har du det ihvertfall vanskelig nå. For det er blitt vanskeligere. Det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Fadern så mye syting det var her. Ble like mye ganke før den patchen kom en etter. Dinga nå lvl 56 etter å ha questa i winterspring uten problem. Kom en lvl 60 rogue i ny og ne og prøve å ganke. Men det skjedde jo også før patchen. Forstår ikke hvorfor folk må sutre og syte den første dagen etter at patchen har kommet. Det er så tragisk.

 

Hold dere unna veien når dere skal til quests. Og hvis du blir ganket så bare spør om hjelp fra generalchat eller venner værre er det ikke..

 

Synes det er nå alt for lett å lvle til 60 det er deilig med flere utfordinger. Kjipt når nesten helle servern ( Burning Legion ) har lvl 60 folk.

Lenke til kommentar
Fadern så mye syting det var her. Ble like mye ganke før den patchen kom en etter.  Dinga nå lvl 56 etter å ha questa i winterspring uten problem. Kom en lvl 60 rogue i ny og ne og prøve å ganke. Men det skjedde jo også før patchen.  Forstår ikke hvorfor folk må sutre og syte den første dagen etter at patchen har kommet. Det er så tragisk.

 

Hold dere unna veien når dere skal til quests. Og hvis du blir ganket så bare spør om hjelp fra  generalchat eller venner værre er det ikke..

 

Synes det er nå alt for lett å lvle til 60 det er deilig med flere utfordinger.  Kjipt når nesten helle servern ( Burning Legion ) har lvl 60 folk.

Da er jo dette Honor systemet bra for det særdeles vanskelig å bli rank 14 :)

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar
Syns det går fint jeg...

Er Ne Rogue lvl34 så blir da ganket i ny og ne..

Men jeg joinet en PvP server så det er bare litt av spenningen.

 

Må ta noen omveier engang i bland for å komme unda skumle high lvl horde..

 

Questing går også greit.. Ta med folk fra guild og du kan "power-queste" litt.

Da er man også ganske sikker på å ikke bli "ganket"

 

Blir for mye sutring og mas på dere... F*** heller, _join_ en PvE eller RP server..

og slutt å sutre!

 

Eller slutt å spill i det hele tatt... Er vell dere som "forsøpler" general chat inne på gamet der også!

 

14'is tendenser.. slutt med det.

 

Hvilket forhold er det Alliance:Horde på din server?

Lenke til kommentar
hakke hatt noe probelmer med å grinde.. jeg lvl60 da men...

nettopp, start en alt, spill til 30-40 og se hele progressjoen din stoppe opp i en endeløs rekke ganking og corpsecamping\...

Hahahaha, hvorfor i helvete spiller du på en pvp server da??? Tenke litt før du lager en char på en server der alle kan ganke deg vet du ;)

Lenke til kommentar
er jo bare å ikke tildele dishonour hvis lowlevel's tagger først...skulle ikke være så forbanna vanskelig! GRR

 

Da er det jo bare å tagge en og en og ta ut han, nei det fungerer ikke.

hva mener du?

 

mitt forslag:

Hvis en high lvl angriper en lowbie gruppe/solo får han dishonour.

Hvis en lowbie gruppe/solo angriper først, får highlevel ikke dishonour om han slakter hele gruppa, selv om de andre i gruppa ikke angrep fordi han bare forsvarer seg selv. (hvis man inkluderer hele gruppa, fjerner man problemet med at det er en high lvl og flere lowbies I samme gruppe som noen kanskje kunne komme til å utnytte...)

 

godslayer: PvP server var helt konge FØR patchen. Når det ikke var noen direkte rewards for å drepe. Da kunne man queste seg opp til lvl 60(når morroa starter, ikkesant?) halvveis i fred, andre questere/folk som bare reiste forbi tok seg ikke bryet. Det har alltids vært gankere som drar til områder 10 lvls under dem og denger alt de kan se bare for F. greit nok det. Nå er det bare så utrolig mye mer av dem!

 

Jeg klager fordi jeg mener Honour systemet ikke er implementert på en vettung måte. Uten dishonour points, og med så forbanna stor lvl range man får honour points virker det bare irriterende for meg (og mange andre). Greit nok, det fungerer på lvl 50+, men det virker som om blizzard ikke har tenkt lengre enn at det er en endgame feature. (problemet er at det påvirker alle, og ikke bare lvl 55+ folka..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Gikk fra lvl 55-57 på 1 dag, etter det nye honor systemet. Ble selvsagt drept noen få ganger av rogues, men fleste jeg kom over som prøvde å stabbe eller gjøre noe annet tull, tok jeg uten store problemer.

Det nye honor systemet er det morsomste jeg har prøvd i WoW, og jeg er svært glad for at vi endelig fikk det.

Lenke til kommentar

MrLee:

mitt forslag:

Hvis en high lvl angriper en lowbie gruppe/solo får han dishonour.

Hvis en lowbie gruppe/solo angriper først, får highlevel ikke dishonour om han slakter hele gruppa, selv om de andre i gruppa ikke angrep fordi han bare forsvarer seg selv. (hvis man inkluderer hele gruppa, fjerner man problemet med at det er en high lvl og flere lowbies I samme gruppe som noen kanskje kunne komme til å utnytte...)

 

En ting som også må tas med i betraktning er "beskyttelse" av egne styrker. Jeg var på vei inn til rebel camp i arathi i går, da jeg så en lvl 32 og en lvl 34, som var i ferd med å mose en lvl 30 alliert. Det står ikke bare jeg og ser på, griper selvsagt inn og forsvarer min faksjon. Da har jeg tagget først, og drept karakterer 10-12 lvler lavere enn meg, men jeg synes ikke jeg burde få dishonor for det i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar
er jo bare å ikke tildele dishonour hvis lowlevel's tagger først...skulle ikke være så forbanna vanskelig! GRR

 

Da er det jo bare å tagge en og en og ta ut han, nei det fungerer ikke.

hva mener du?

 

mitt forslag:

Hvis en high lvl angriper en lowbie gruppe/solo får han dishonour.

Hvis en lowbie gruppe/solo angriper først, får highlevel ikke dishonour om han slakter hele gruppa, selv om de andre i gruppa ikke angrep fordi han bare forsvarer seg selv. (hvis man inkluderer hele gruppa, fjerner man problemet med at det er en high lvl og flere lowbies I samme gruppe som noen kanskje kunne komme til å utnytte...)

 

godslayer: PvP server var helt konge FØR patchen. Når det ikke var noen direkte rewards for å drepe. Da kunne man queste seg opp til lvl 60(når morroa starter, ikkesant?) halvveis i fred, andre questere/folk som bare reiste forbi tok seg ikke bryet. Det har alltids vært gankere som drar til områder 10 lvls under dem og denger alt de kan se bare for F. greit nok det. Nå er det bare så utrolig mye mer av dem!

 

Jeg klager fordi jeg mener Honour systemet ikke er implementert på en vettung måte. Uten dishonour points, og med så forbanna stor lvl range man får honour points virker det bare irriterende for meg (og mange andre). Greit nok, det fungerer på lvl 50+, men det virker som om blizzard ikke har tenkt lengre enn at det er en endgame feature. (problemet er at det påvirker alle, og ikke bare lvl 55+ folka..

Og hva skulle skje om man fikk dishonor points ??

 

Jeg spiller nettopp på PvP får å kunne drepe/ganke/corpsecampe alle jeg ser.. Får å ha en FFA server hvor jeg kan gjøre hva jeg vil. Om en 10 lv lavere UD rogue tagger først på en warlock har han allerede avgjort kampen, noe som warlocken MÅ tape. De reglene du beskriver hører ikke hjemme på PvP eller PvE..

 

Dishonor ble ikke tatt med pga at folk rett å slett ikke ville ha det med. Folk som vil ha det med er folk som har misforstått den store forskjellen mellom PvP og PvE. Så fort battlegrounds kommer så vil det komme masse PvP på en PvE server.

 

Og jeg må gjennta meg selv enda en gang; jeg spiller på PvP fordi jeg vil drepe. WoW handler om PvP ! Det er PvP de fokuserer på. Klag heller på server transfer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...