Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Syntes det er stilig jeg, må alltid pase på og være forsiktig. Mye mer spennende. Honor poenge får komme som dem kommer, fortsetter som jeg alltid har gjort, dreper alliance for å drepe dem. Sikkert litt kjipere opp i høyere level men den tid den sorg. Honor Systemet har bare gjort ting bedre:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stormscale er blitt en enorm zerg fest.

 

aldri 1vs1 eller noe som helst fair pvp lenger nå, bare endeløse strømmer med 50 Hordes som kommer over bakketoppen.

 

Prøver jeg i hele tatt å¨klappe til ett monster så går det 5 sekunder så har jeg 5-6 Hordes på meg som skal harveste "honor" .. :nei:.

 

Å være Ny i en zone , dvs f.eks å være lvl 50 i eastern plaguelands er helt nytteløst når man konstant blir drept av lvl 60 horde's som knerter meg som ei flue. :( .

 

Har Aldri likt Instances Noe spesielt da fleste Alliance på Stormscale er komplette idioter når det gjelder grouping.

Bare å bytte side da :p

 

Men kjønner litt poenget, og ikke tro at alliance er noe bedre. Dette går begge veier. Når jeg durer rundt i plaguelands er det alltid en og annen tosk av en rouge som skal slå meg hardt i hode, enten mens jeg lader batteriene eller mens jeg slåss. Jeg begynner egentlig å bli drittlei rouges, for de er de eneste som skaper problemer. Alle andre er det lettere å håndtere mens man durer rundt, men rouger er ett skadedyr. Og her tror jeg det sikkert er det samme for allliance som for horde.

Lenke til kommentar

Gjør de det.

 

Det viste jeg ikke, og er ikke sikker på om alle rouger vet heller, for de bruker vanish til stadighet.

 

denne tråden kan være verdt å lese:

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...-pvp-en&t=24040

 

Og så vidt jeg kan forstå så stemmer ikke det med vanish.

Update

What about Vanish/Divine Shield/Feign Death? I heard they reduce my CPs

This is nonsense, probably spread by a paladin who thought he was losing out.

Men det er mulig det er snakk om fra angripers side, dvs at poengene fra en rouge osm er på vei til å dø, som bruker vanish, så får jeg fortsatt de samme cp'ene for han når han dør.

Endret av bOMS
Lenke til kommentar
Bare tving roguen til å bruke "vanish", for da mister de alle CP for den kamp-perioden  ;)

Det er ikke sant. La meg sitere en admin på det amerikanske forumet:

 

Divine Shield, Feign Death, and Vanish do not wipe your contribution points on a target. Contribution points are calculated by the target, the target does not know that you used Divine Shield, Feigned Death, or Vanished, only how much damage you have done to the target in a set amount of time, so these do not impact your contribution points. Leaving combat also does NOT erase your contribution points. If a target player does not take any damage for 1 minute, then contribution points are erased. Until that time, contribution points are added to the tally. 

Denne bør leses.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Om man velger å vere på en PvP server har man ingenting å klage på!

 

Du valgte sjøl å gå inn i krigen uten regler. Om du absolutt ikkje orker å bli ganka, så start på nytt eller be om transfer til en PvE server - så kan du gjøre som du vil.

 

Det er krig mellom horde og alliance, og blizzard sine intensjoner var at det skulle bli vanskelig å queste i Contested-areas når man er på en PvP server. Altså - gå i lag med venner, ha andre rundt deg som kan passe på. På den måten pleier det å gå bra.

 

Er sjøl glad for mitt servervalg (Daggerspine, PVP) - er omtrent 50/50 med horde/alliance der. Ja, der er en del ganking, men ka så? Eg deltar jo sjøl på den. Dessuten - finn deg en fin guild, det kan også vere til stor hjelp.

Lenke til kommentar

Selv om man har valgt en PvP server kan man jo ha meninger om hvordan det skal være. Det behøver ikke nødvendigvis å være slik at du skal bli drept hver gang du putter nesa utenfor døra. Men det er liten grunn til å sutre for det alikevel.

 

Og så skal det være sagt at Guild ikke alltid komemr godt med. Ofte har man folk i guildet som klarer å irritere på seg andre guild, og da blir man fort mer utsatt. Men spilleopplevelsen blir stort sett bedre med å være med i et guild.

Endret av bOMS
Lenke til kommentar

Hadde vært interessant om blizzard hadde bare gjort at man gaina Honor på PvP serveren i Battlegrounds. Hadde kanskje fått vekk litt av den Extreme campinga visse steder :hmm: .

 

Mens PvE serverne hadde hatt Honor overalt siden ganking sjeldent blir et problem på PvE.

 

"my 2 cents" :).

 

Er leit at Honor gaininga på min server er blitt så extremt rundt Tarren mill / Southshore , stakkars Horde/Alliances som prøver å utforske eller queste der :cry: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...