Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Spiller man på en PvP server så velger jo man selv å konstent være i krig mot de andre. Hva skal du så raskt til lvl 60 å gjøre? Campe de andre som prøver å lvl??

 

Viss man vil ha fred å spille litt for seg selv av og til velger man jo seff pve server... Blir for dumt å klage på at man blir banka in en kridg som man frivillig gikk inn i :roll:

Endret av Lucifer 666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller man på en PvP server så velger jo man selv å konstent være i krig mot de andre. Hva skal du så raskt til lvl 60 å gjøre? Campe de andre som prøver å lvl??

 

Viss man vil ha fred å spille litt for seg selv av og til velger man jo seff pve server... Blir for dumt å klage på at man blir banka in en kridg som man frivillig gikk inn i :roll:

Helt korrekt :yes:

 

Folk tenker ikke over en gang hva WoW skal være, altså en pågående konflikt mellom horde / alliance og da blir det altfor dumt å klage. Om det var ganking på en PvE server skulle folk fått lov til å klage uten at jeg stempla dem som idioter :)

 

Dessuten syntes jeg WoW i seg selv er altfor lite utfordring, et av de aller enkleste MMO's til å nå lv cap, så litt utfordring her er bare bra. Spiller en alt selv og har nettopp entrert contested areas og jeg har drept 10 ganger med med bare alten enn hvor mye jeg har dødd :)

Lenke til kommentar
Spiller man på en PvP server så velger jo man selv å konstent være i krig mot de andre. Hva skal du så raskt til lvl 60 å gjøre? Campe de andre som prøver å lvl??

 

Viss man vil ha fred å spille litt for seg selv av og til velger man jo seff pve server... Blir for dumt å klage på at man blir banka in en kridg som man frivillig gikk inn i

 

Krig og 24/7 ganking er ikke det samme. Hva man skal til level 60 etter? Trodde det var poenget med WoW jeg? Og etter wowforumene å dømme, så er det ikke så lett å spille når til og med gravplassene blir campet hele tiden av level 60's og når de har epic mounts er det ikke lett å stikke av.

 

Vel, såvidt jeg vet så var ikke Honour-points implementert da folk valgte PvP server, så det er litt sent å skifte nå hvis man ikke har lyst å starte på nytt og er rundt level 50.

Lenke til kommentar
Det er rett og slett meningsløst.

Ikke får mann beholde det man kjøper heller med mindre man klarer å holde ranken oppe.

Blir for dumt.

hvorfor det? siden alle er så opptatt av realisme (sammenligner det med krig osv) så kan du jo spørre deg selv: tror du at du hadde fått gå med generalstriper (whatever), om du var Menig el.l?

Lenke til kommentar
hvorfor det? siden alle er så opptatt av realisme (sammenligner det med krig osv) så kan du jo spørre deg selv: tror du at du hadde fått gå med generalstriper (whatever), om du var Menig el.l?

 

Mange sier at "ting vil roe seg etterhvert" (spesielt Blizzard), men det er vel ingen grunn til det hvis man må ganke for å opprettholde ranken og items?

Lenke til kommentar

Spiller på PvE server, og jeg må si at jeg syns systemet er sinnsykt kult. Nå har vi fått lvle ganske fritt i lang tid, og hvis man ville ha litt action måtte man dra med seg en stor gruppe for å raide ett eller annet sted i hordeland.

Nå derimot, er det en 1 min flytur fra IF til "bagdad". Tarren mill er en slagmark. Og blir jeg lei av den fightinga, så er det bare å fly seg en tur og gjøre noen quester.

Planla å starte opp på en PvP server, men det tror jeg herved er skrinlagt, kan ha det like mye morsomt på en PvE for tiden virker det som.

Lenke til kommentar
Spiller man på en PvP server så velger jo man selv å konstent være i krig mot de andre. Hva skal du så raskt til lvl 60 å gjøre? Campe de andre som prøver å lvl??

 

Viss man vil ha fred å spille litt for seg selv av og til velger man jo seff pve server... Blir for dumt å klage på at man blir banka in en kridg som man frivillig gikk inn i

 

Krig og 24/7 ganking er ikke det samme. Hva man skal til level 60 etter? Trodde det var poenget med WoW jeg? Og etter wowforumene å dømme, så er det ikke så lett å spille når til og med gravplassene blir campet hele tiden av level 60's og når de har epic mounts er det ikke lett å stikke av.

 

Vel, såvidt jeg vet så var ikke Honour-points implementert da folk valgte PvP server, så det er litt sent å skifte nå hvis man ikke har lyst å starte på nytt og er rundt level 50.

Man blir jo lvl 60 før eller siden uansett. Men spiller man på en pvp server å ikke klarer å overleve pga motstander venter på å knuse deg, bør du holde deg på grønne områder. Dette kunne jo i teorien skjedd før honour sys kom også på pvp serverene.

 

Altså, hva skulle man gjøre når man er lvl 60 og har vært det i 2 månerer? Har raida alle instanser og utforsket alt? Ferdig da? Nei, knus alliance skal du gjøre da...

 

Når man i begynnelsen valgte pvp så vet man jo at det blir mye slåssing. Man viste vel noe om et slags honour sys da også. Men uansett honour eller ikke; når alle var lvl 60 så måtte de jo knuse hverandre for å gjøre noe...

Lenke til kommentar
Spiller på PvE server, og jeg må si at jeg syns systemet er sinnsykt kult. Nå har vi fått lvle ganske fritt i lang tid, og hvis man ville ha litt action måtte man dra med seg en stor gruppe for å raide ett eller annet sted i hordeland.

Nå derimot, er det en 1 min flytur fra IF til "bagdad". Tarren mill er en slagmark. Og blir jeg lei av den fightinga, så er det bare å fly seg en tur og gjøre noen quester.

Planla å starte opp på en PvP server, men det tror jeg herved er skrinlagt, kan ha det like mye morsomt på en PvE for tiden virker det som.

Spiller også på en pve server og nå er det hvertfall ikke noe problem å pvp slåss vis man vil morre seg litt. Måtte slå av worlddefence i går siden det ble umulig å lese chatten :D Gule linjer så langt chatten rekker...

Lenke til kommentar
Man blir jo lvl 60 før eller siden uansett. Men spiller man på en pvp server å ikke klarer å overleve pga motstander venter på å knuse deg, bør du holde deg på grønne områder. Dette kunne jo i teorien skjedd før honour sys kom også på pvp serverene.

 

Altså, hva skulle man gjøre når man er lvl 60 og har vært det i 2 månerer? Har raida alle instanser og utforsket alt? Ferdig da? Nei, knus alliance skal du gjøre da...

 

Når man i begynnelsen valgte pvp så vet man jo at det blir mye slåssing. Man viste vel noe om et slags honour sys da også. Men uansett honour eller ikke; når alle var lvl 60 så måtte de jo knuse hverandre for å gjøre noe...

 

Jeg har ikke spilt WoW på lenge, men i grønne områder er det vel ikke high-level quests og monster? (Kan ta feil på dette)

 

I teorien, det skjedde ikke.

 

Før honoursystemet kom, så stod det at man ville få dishonour om man drepte low-levels, dette ble ikke implementert, og det er INGENTING som hindrer en level 60 fra å drepe en level 20....så når han først er i gang med å drepe folk 1-10 level under seg, hvorfor skal han stoppe der når han ikke bli straffet for det?

Lenke til kommentar
Jeg synes blizzard gjorde en god jobb med honor systemet. De introduserte full krig på PvP serverene, noe som burde vært fra starten av. Her får man virkelig se hvordan en PvP server skal være.

 

Props to blizz.. ~Im lovin' it :)

Problemet er jo bare at serverne ikke takkler det.

Lenke til kommentar
Jeg synes blizzard gjorde en god jobb med honor systemet. De introduserte full krig på PvP serverene, noe som burde vært fra starten av. Her får man virkelig se hvordan en PvP server skal være.

 

Props to blizz..  ~Im lovin' it :)

Problemet er jo bare at serverne ikke takkler det.

Er ikke blizz interessert i å gjøre slik at serverene nettopp takler det da? Må jo kunne la seg gjøre det.. Det forringer iallefall spillopplevelsen noe helt okkult!

Lenke til kommentar
Før honoursystemet kom, så stod det at man ville få dishonour om man drepte low-levels, dette ble ikke implementert, og det er INGENTING som hindrer en level 60 fra å drepe en level 20....så når han først er i gang med å drepe folk 1-10 level under seg, hvorfor skal han stoppe der når han ikke bli straffet for det?

Skjønner godt hva du mener, men er man først på en krigsserver (PvP) så er det jo ikke veldig mange regler i krig....

 

Regel 1. Drep flest mulig

 

Regel 2. Se om du kan klare å holde deg i live....

 

That's it!!

Lenke til kommentar
Jeg synes blizzard gjorde en god jobb med honor systemet. De introduserte full krig på PvP serverene, noe som burde vært fra starten av. Her får man virkelig se hvordan en PvP server skal være.

 

Props to blizz..  ~Im lovin' it :)

Problemet er jo bare at serverne ikke takkler det.

Ikke noe problem på min server hvertfall. Ikke overbefolket da, men det lagger endel når jeg f.eks kommer for å forsvare XR og det står 30-40 alliance på utsiden så lagger det i 5-10 sek. til jeg har sett alle så går det noenlunde greit etterpå

Lenke til kommentar
Skjønner godt hva du mener, men er man først på en krigsserver (PvP) så er det jo ikke veldig mange regler i krig....

 

Regel 1. Drep flest mulig

 

Regel 2. Se om du kan klare å holde deg i live....

 

That's it!!

 

Skjønner godt hva du mener også, og kan være enig med deg til en viss grad.

Problemet, slik jeg ser det, er jo at folk ikke er på samme level, og populationen på serverene er svært ujevn, noe som gjør at level 60-grupper overkjører alle, og at Alliance (som oftest) overkjører Horde.

 

Det samme som krigen mot Irak, de hadde ikke store muligheten for å vinne, når USA er så overlegne.

Lenke til kommentar

Er veldig enig med at honour er noe dritt, jeg vurderer å slutte med wow...

 

Og det er ikke bedre av at den siste patchen har nedgradert bla hunter og druid, og gjort mage (som var den kraftigste) enda bedre..

 

Dette resulterte i at jeg ble corpscampet i ca 1 time i går av en lvl 32 og 34 undead mage... :cry:

 

Latterlig, bort med honour!

Lenke til kommentar
Er veldig enig med at honour er noe dritt, jeg vurderer å slutte med wow...

 

Og det er ikke bedre av at den siste patchen har nedgradert bla hunter og druid, og gjort mage (som var den kraftigste) enda bedre..

 

Dette resulterte i at jeg ble corpscampet i ca 1 time i går av en lvl 32 og 34 undead mage... :cry:

 

Latterlig, bort med honour!

Dette forsvinner fort tenker jeg når de finner ut at de ikke får poeng etter å ha drept deg 4-5 ganger på rad...

Lenke til kommentar

Jeg blir rimelig oppgitt av de som mener det bør være så tett opp mot virkeligheten som mulig... HALLO!! DET ER ET SPILL HVOR POENGET ER Å HA DET ARTIG FS!!!11.

 

Og det er rett og slett ikke artig å bli ganka og corpsecampa overalt. Det verste er jo at det er ikke artig å ganke elelr corpsecampe heller, men folk gjør det fordi de blir oppfordret til det av de fete rewardsene. Det blir bare så forpult meningsløst. "Se på meg, jeg kjeder rævva av meg og camper på diverste questplasser, men se på den vanvittig fete rustningen jeg fikk av det".

 

Merkelig nok er det stort sett level 60 som elsker det mens resten hater det.

 

Det er dog flest level < 60 som spiller, så det var slett ikke taktisk av blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...