Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Jeg har somsagt ikke spillt på en del uker.. Og når jeg kommer tilbake for å levle meg fra 55 til 60 fikk jeg sjokk!

 

Alle flightpather er campa med hordes... Ble slakta 3 ganger før jeg endelig fikk kommt meg videre! legger fort merke til at alle grindesports er campet med lamerhordes!

Jaja, jeg rir videre inn i skogen.. for å finne meg en utradisjonell plass! Vill slippe ganking.

 

Det ender med 5 nye slakt... litt corpse-camping osv! Jeg logga av.. ikke verdt det! Fikk vell par tusen XP på 2 timer...

 

Til dem som IKKE er level 60.. kan gå å legge seg nå...... Umulig å levle!

På RavenCrest er det flere hordes enn Alliance... så derfor regner jeg med Alliance er like jævelige på andre servere slik som hordes er her... så lenge dem er i overtall!

 

Gratulere Blizz.. Dere fikk inn honorsystemt...

Endret av clown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du i det heletatt tenkt på at det alltid vil være mye pågang osv når de introduserer nye ting?

 

gir du det litt tid så trapper det mest antaglig ned noen hakk.

Det sier alle! men fakta er at alle ønsker phats gear av systemet, og folk gir seg ikke med de første ukene for å få det!

 

OG ikke glem at når man HAR fått det ... må man opprettholde det for å beholde det.

Det kommer ikke til å gi seg..

 

Se på USA.... les på forumet, det er helt chaos der! alle whiner om det..

Lenke til kommentar
vet, det er dritkjipt. jeg er lvl 50, en marerittlevel. for jeg er godteri for 55+ lvl alliance. men det funker å passe på at man alltid er mounted :D, da kan man løpe. også lurt å kjøpe et par speed increase potions. så man kan stikke av.

Vel, jeg kan jo bare pollymorph deg mens du er på hesten da.

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 55 Paladin og syns honor systemet til nå er knall. Som fnix sier, så er det full krig på serverene nå. Men skjønner at det er kjipt å queste solo for tiden. Men cluet nå er å alltid queste i party, hjelpe hverandre om det skulle komemr fiender. Evt. grinde instances. Tviler på det vil roe seg me ddet første. Alle vil ha høy rank, og for å få det til må man drepe, drepe, drepe. Dog så håper jeg virkelig at det blir innført dishonor, slik at det er mulig å queste i contested areas uten å bli plaget hele tiden.

Lenke til kommentar

det eneste jeg ser her er at det går igjen at high lvls har det gøy, mens lowbies (som det er ganske mange av enda, spes med nye box'es som ble lansert sist uke) sliter ræva av seg.

 

Virker som om blizzard ikke bryr seg om at ingen nye spillere vil fortsette å spille wow, simpelthen fordi det er for utrolig forbanna mye irritasjon med å i det heletatt komme seg til endgame lvl 55+

(Ja, litt overdrivelse kanskje, men det er slik jeg ser det)

Lenke til kommentar

Største brølern til Blizzard noensinne vil jeg si... Alle jeg kjenner som har spilt Neverwinter,EQ, Ao o.l før, er helt fra seg av sorg etter at dette gikk fra et rollespill til dette. Vet ikke hva jeg skal kalle det, søppel muligens.

 

Å kalle det krig blir for teit, siden gankingen verken fører til erobringer eller seirer. Når battlegrounds kommer kan man kalle det krig, dette er kaos.

 

Gameplayet har godt fra vanedannende til sorgdannende.... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...