Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos russ.

Hørte nettopp noen tåper av noen idioter spille "Schnappi"-sangen.

Hører jeg den en gang til kommer jeg trolig til å finne frem hekksaksa...

Fy faen, eier de ikke ører?

Alt for mange har ikke det nei (alle husker vel Rosa helikopter, den ble også alt for populær). Hadde jeg vært på buss skulle det blitt andre saker, men det er jeg da ikke. Håper russen allikevel tar til fornuften og spiller noe brukbart.

 

Var første buksedag på Valler i dag! Totalt sett oppførte "vi" oss bra, men noen ble sendt hjem for vanning av førsteklassinger tror jeg. (GK elever altså)

Er jo morsomt å kunne leke litt med vannpistoler og sånn igjen, og sitte en hel time under pulten. Sånt gjør jeg aldri til vanlig.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med russetida eller russen i seg selv? Kan man ikke feire etter at man er ferdig på skolen som i alle andre siviliserte land i stedet for å rave rundt på skolen i røde og blå dresser som stinker gammal fyll og spy? Jeg har aldri skjønt det, kommer aldri til å skjønne det. Hva er vitsen med å kjøpe rød dress og uniformere seg sammen med en gjeng idioter, drikke Litago til man spyr eller vase rundt og dele ut russekort (hørt noe så teit) til småunger med støttehjul på sykkelen. HVA ER DETTE? HVA ER DET? Herregud, er det ingen andre som ser hvor tåpelig det er?

Det er sant..

 

men må NESTEN støtte opp russen litt der.. det var litt fett og se en russ kommandere en stakkars liten smågutteflokk hoppe 50 spensthopp (dette var iallefall meningen) og løpe rundt ett tre til de nesten kastet opp.. dette hadde nok vært den eneste grunnen til at jeg hadde blitt russ.. fått kommandoen over en gjeng småunger.. :p

Lenke til kommentar

Hva er galt med Schnappi, han er jo bare "das kleine krokodile" En snill liten krokodille som vil alle godt!

 

Grunnen til at jeg hater all (ivertfall temmelig mye) fysisk aktivitet er at jeg i dagens samfunn ikke ser behov i å ha store muskler osv.

Vi har så mange tekniske hjelpemidler nå til dags at dette er rimelig bortkastet - husk; dette er MIN mening...

Jeg trives best med 1stk. Grandis i den ene hånda, og cola, sørlandschips og maarud dip i den andre. Ja, jeg er med andre ord glad i mat, men det synes ikke utenpå.

 

Går forsåvidt ikke mekk eller elektro, men respektable allmenn!

Kommer heller ikke fra Bjørkelangen, men det geniale stedet Fetsund.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

 

..... men respektable allmenn!

 

Kommer heller ikke fra Bjørkelangen, men det geniale stedet Fetsund.

2 gode utsagn i ett innlegg..

 

"Respektable allmenn" og "geniale stedet Fetsund" :p

Dummeste jeg har hørt iallefall :p

 

 

@Humbug; ja, russefeiringen er helt greit, og jeg (sikkert mange andre også) synes det er helt greit å bruke opp masse sparepenger (som kunne blitt en grom\kul bil :love: ) men kun så lenge de lar osss "uskyldige" være i fred. det er det altformange russ som IKKE respekterer, og det er vel egentlig i og for seg (orddelingsfeil?) ganske lumpent gjort. det er mange som har telefoner til mange tusen kroner idag, og liksom at skolen eller russen betaler en ny telefon til en stakkars førstis som akkuratt har fått den, etter han har spart og stått i..

 

Kun ett eksempel, men det er jo sant.. de er jo "hensynsløse", og egging er iallefall å gå for langt!

 

EDIT: Hei Leif, hei.... :blush:

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Hva er poenget med russetida eller russen i seg selv? Kan man ikke feire etter at man er ferdig på skolen som i alle andre siviliserte land i stedet for å rave rundt på skolen i røde og blå dresser som stinker gammal fyll og spy? Jeg har aldri skjønt det, kommer aldri til å skjønne det. Hva er vitsen med å  kjøpe rød dress og uniformere seg sammen med en gjeng idioter, drikke Litago til man spyr eller vase rundt og dele ut russekort (hørt noe så teit) til småunger med støttehjul på sykkelen. HVA ER DETTE? HVA ER DET? Herregud, er det ingen andre som ser hvor tåpelig det er?

Det er sant..

 

men må NESTEN støtte opp russen litt der.. det var litt fett og se en russ kommandere en stakkars liten smågutteflokk hoppe 50 spensthopp (dette var iallefall meningen) og løpe rundt ett tre til de nesten kastet opp.. dette hadde nok vært den eneste grunnen til at jeg hadde blitt russ.. fått kommandoen over en gjeng småunger.. :p

Tror at mange glemmer at det finnes de barna som er livredde for russ, og generelt eldre barn/ungdommer. Og når det da kommer en gjeng med rød/blå/svart kledde mennesker og skal tvinge dem til litt av hvert, kaste vann på dem og skremme dem... Hva er så kult med det?

Lenke til kommentar

Ikke "skade" fysiskt nei...

Tror ikke dette barnet ville likt å bli kommandert av hverken 10 eller 1 russ jeg...

Synes vi skal la småungene være i fred. Det får holde å gi dem grove russekort :D

Hvis russ bare må gjøre bøll, kan de jo utøve det på sine egne.

 

EDIT: Stygg orddelingsfeil der, måtte jeg leve i synd for alltid!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Ahh, nå gir denne "trakasseringen" mening :yes:

Har uansett ikke helt skjønt hvorfor så mange unger samler på russekort.

De skjønner vel ikke skiten av hva som står der, det gjorde ivertfall ikke jeg når jeg var på "småunge-alderen" - Men, det er vel samle manien som slår inn.

Men de får nå streve og streve så mye de vil, bare for et stakkarslig russekort...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dere som sitter og uttaler dere om russ uten noen som helst innsikt, kan heller holde kjeft. Dere som ikke forstår hvorfor folk vil være russ kan i alle fall snurpe igjen. Hva er det å forstå? Man går og gleder seg til å komme til skolen hver dag for man vet at det venter ei feit kjerre med kompisene dine i, i tillegg til en liste med morsomme og mindre morsomme påfunn som man kan pløye igjennom for å gjøre skoledagen mindre kjedelig. Plutselig befinner du deg i en samtale med folk du aldri har snakket med før, kun fordi dere har til felles å ha kommet dere gjennom hele grunnskolen + mesteparten av vgs, og nå tar en velfortjent lang fest.

 

Du vet at det alltid er noe å finne på for det finnes uansett minst èn av kompisene dine som er ute og har det gøy med andre russ og det er alltid rom for en til. Du vet at det i løpet av en måned ikke vil være en eneste kjedelig dag. Hvorfor? Fordi du er russ. Fordi barn vil ha en teit papirlapp med bildet av deg på, fordi andre folk finner deg verdig å jakte på for så å gi deg en solid dose egg og fiskeinnvoller opp etter ryggen. Du opplever ting hver eneste dag som du kan snakke om og gjøre big deal ut av, slik at det aldri forekommer et kjedelig sekund.

 

Russ har ingenting med GK eller VK1 å gjøre. Hvorfor går de rundt redde flere plasser egentlig? Russ som rører dem, har bare et undertrykt maktbehov og poengterer vel egentlig bare sin stadig nedtrappende hjerneaktivitet.

 

Russen eier.

 

Et siste PS: Hvor digg er det ikke å våkne og slippe å tenke på hvilke klær man skal ha på seg?

Lenke til kommentar
Sniker inn et lite hjertesukk til Eikeli- russen.

Må dere spille så forferdelig dårlig musikk?

Hit-40 er forsåvidt ille nok.

Men det dere har dratt fram i år er rett og slett pinlig dårlig.

Om dere trenger musikk med øs i bassen kan dere vel lete fram noe av feks Yello.

Sniker inn et lite hjertesukk jeg også, jeg.

 

Har du tenkt på at det ikke finnes noen objektiv skala for hvor bra musikk er? Tror du alle liker det samme som seg? Tror du folka hadde hørt på musikken de hører på hvis de hadde mislikt den? Tror du ordet trangsynthet står ordboka?

 

:)

Lenke til kommentar
Man går og gleder seg til å komme til skolen hver dag for man vet at det venter ei feit kjerre med kompisene dine i.

Hva i all verden er så feit med en 30 år gammel van som såvidt er kjørbar, malt med hus-maling og ørten tusen "reklamer" for div. planke-sjapper og har de innvendige veggene i bilen tapetsert i bass-element og mors gamle gardiner? JEg trodde folk som gikk allmen var met å lære å være fornuftige med økonomien sin jeg. :hmm:

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...