Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er noen barnslige drittunger som bare vil drekka mer og få seg et ligg!

HEY! :realmad:

Vi liker å høre på dunke-musikk også, lizzm! ;)

 

 

 

 

 

Neida.

Jeg er russ i år, og jeg synes det meste er noe fordømt tull. Selvfølgelig er det morsomt å feire slutten på 12 års skolegang, men knuter som "drit i et golfhull" og "voldta en Drammen-russ" er bare drit. Den beste russetradisjonen er helt klart russerevy!

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Helt grei tradisjon, som jeg helt sikkert kommer til å hjelpe å opprettholde til neste år. Enkelte tar det litt for langt (en del tar det faktisk alt for langt), men jeg synes det er greit så lenge man ikke plager andre (og er grei og snill). Jeg reagerer også på en del som forandrer personlighet helt når de får på seg drakten. Det er ikke veldig kult å bli tre år med en gang man får røde klær på seg, men drittsekker finnes over alt.

 

Til årets russ, kos dere. :green:

Lenke til kommentar

For min del så bryr eg meg ikke så voldsomt med greia, men har en mening. Virker som de fleste russ har oppfatningen av at når de har på seg en stygg drakt så kan de gjøre hva de vil uten at det får konsekvenser. De får gjøre hva de vil med hverandre(de som klær seg i russekler og dermed provoserer), men når russen tar folk som ikke har "gått inn for det" så provoserer det med noe sinnsykt. Og når noen prøver å stille de til rette så sier de "Men... vi er jo russ, vi har lov til sånt!". Det er den ideen så er så sinnsykt idiotisk, russ er bare som andre ungdommer, og bør ikke ha noe privilegier eller slippe lettere unna med ting de har gjort bare fordi de er russ.

 

Så min mening oppsumert: Dere som ikke fucker med de som ikke vil være med på moroa og ikke griser til folk/ting som ikke er innvolvert.... eh, dere for gjøre hva der vil. Synes selv det er bortkasta penger, tid og energi... men for all del, gjør hva dere vil.

 

Til dere som gjør livet surt for de som ikke går inn for å være med på leken. Dra til helvete jævla idiotiske drittunger!

 

 

sluffy: Folk endrer nødvendigvis ikke personlighet men hviser kanskje en del av seg selv som de ikke tør hvise før grunnet bla. innlåste roller.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Russ er bare teit egentlig.. Altså, bruke KJEMPE MYE penger på 3 uker, KUN for å drekke og plage førstiser?

 

Jeg går VK1 Elektro nå i år, så jeg slipper noe pes, men det var morro i fjor, når vi var russekiller'e :D

 

Vi ødela russefeiringen for bjørkelangen-russen.. Vi peisa på med vannballonger osv osv, og de fleste ble sure fordi "vi ikke tålte en spøk"...

Men det gjorde heller ikke de :p

Lenke til kommentar
Russ er bare teit egentlig.. Altså, bruke KJEMPE MYE penger på 3 uker, KUN for å drekke og plage førstiser?

 

Jeg går VK1 Elektro nå i år, så jeg slipper noe pes, men det var morro i fjor, når vi var russekiller'e :D

 

Vi ødela russefeiringen for bjørkelangen-russen.. Vi peisa på med vannballonger osv osv, og de fleste ble sure fordi "vi ikke tålte en spøk"...

Men det gjorde heller ikke de :p

Mumle noen om hva som er teitest av å feire seg selv og aktivt gå inn for å plage andre...

 

Husker russetiden som en artig tid med mye morro og kameratskap. Tror det bare var en gang jeg gikk over grensen, hadde drukket en flaske vin i langfri og ble med på tull og tøys som å herje i trappene med skolens gummibåt. Da tok skoleinspektøren tak i meg og sa: "Og du som alltid har vært så rolig så begynner du nå!" Ble bra flau da :blush:

 

Så var det jo å springe naken i full offentlighet da... :whistle:

 

Jeg var med på å bombe en skole med egg, det er jeg heller ikke stolt av....

 

Vanlig praksis der jeg kommer fra er at russen drar på ungdomsskolen og lager leven med vann. Det gjorde vi ikke det året jeg var russ fordi vi fikk høre at ghetto-smurfene der hadde gruppert seg for en skikkelig slåsskamp.

 

Ellers var det bare morro!

 

Til all russen i år: Husk at russetiden er for å feire seg selv, ikke plage andre :)

Endret av pebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...