Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Babyruss eller orangeruss ble avskaffet hos oss fordi rød russen kom å kastet egg på de, og traff noen andre også, etter skoletid og i storefri. Var jo utrolig kjedelig da, før jeg kom fjerna de både det og at man kunne gå utenfor skolen sitt område i storefri. Da kunne man jo gå ned på "sortland" å handle mat. :nei:

Lenke til kommentar

Er forsinka russ i år. Skammer meg på enkeltes vegne. Offentlig hærverk syns jeg bare blir for dumt, men å sitte 4 og en halv time i Strømsø-rundkjøring syns jeg var kult. Russ som tørr å drite seg ut offentlig og ikke har det moro på andres bekostning (når det gjelder materielle og fysiske skader) har jeg ikke no imot.

Lenke til kommentar

OK.. :p Bor på Konnerud og Aassia russen er noen kødder, eller ihvertfall en del av dem! Gleder meg til russetoger da, skal bare sørge for å finne en plass som gjør at jeg slipper å bli spruta ned med diger vanngevær! :p

Vil bare nevne at hjemme har jeg et par tusen russekort, og de skal kastets nå som jeg snart er 15! Var en ivrig samler før, men nå er det bare søppel.. Om ingen vil kjøpe (ingen direkte annonse) da? Hehe!

Lenke til kommentar

On-topic: Russetida (i fjor) var ubeskrivelig knall, så hvis jeg skulle gått ut og kritisert russeopplegget nå så ville det bli feil. Russetida er verdt å få med seg!

 

Angående oransjeruss: Hva er det for noe tull? ;) Russ er du èn gang i livet. Når du går ut av ungdomskolen er du ikke gammel nok til å være med på noen ting (annet enn å kanskje kjøre en lusen moped). Og en annen ting; Russetiden er en feiring fordi skolegangen er omme. Hva feirer egentlig en oransjeruss? De er jo ikke ferdige... 3 år med videregående foran seg, og sammenlignet så er ungdomskolen bare avslapping :) No offence ungdomskoleelever..

 

Til Tjalla og glisevask: Dere kommer til å feste i fjordparken dere da? Tilbragte noen fordrukne men festlige timer der med bussen min i fjor ;)

 

Til årets russ: Gled dere! :w00t:

Lenke til kommentar

Har ikke no spesielt imot dem. Syntes de skal ha friheten til og markere at de er ferdig med skolen. Det har tross alt vært maaaange `kjedelige`år. Gleder meg til jeg er russ :) Det jeg hater er alle drittungene som skal kaste egg og vannballonger på russetoget og lage krøll. Men kan sikkert hende andre har annen oppfattning....

Lenke til kommentar
Russ er bare tull. Hva skal vi med de? De gjør ingen nytte for jorda vår.

Tror du virkelig at russetradisjonen er der for å glede samfunnet og gjøre en forandring i verden? Isåfall ville jeg tenkt meg om en gang til... Klart du ikke ser fordelene med russetiden når du ikke har vært det selv og i tillegg har et vrengt bilde av det

Lenke til kommentar
Russ er bare tull. Hva skal vi med de? De gjør ingen nytte for jorda vår.

Det er ikke underholdning engang. Er ikke noe morro å være redd på 17. mai for å bli kasta egg på eller bli gjennomvåt av alle som leker med vanngevær.

russen er nyttig jo, skaper mange arbeidsplasser, som hos russe-service

 

er også bra for butikker i nærheten, på festen til 1.mai tømte vi jo nesten alkohol-hyllene i butikken(var på skoletur, liten butikk, med relativt lite alkohol)

 

edit:

er du redd for å få vann og egg, så ikke dra der russen er da...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Syns russ er ekkelt og irriterende og ikke morsomt. Men kan jo ha med at jeg alerede har fått to slag i tryne på en kveld bare en tur i byen av en full russ. uten at jeg har sakt noe.. han bare kom og slo til meg :( men har fobi mot festing og alkohol og store folkemengder så.. Sier jo seg selv. jeg hater russen. Men det er ikke så enkelt og være ungdom og sitte og ikke greie tanken på venner og kjæresten er ute og fester :cry: Faktisk den verste følelsen jeg har hatt, den er så sterk at den kan få fram både selvmordstanker og selvskading :ermm:

 

Hater ungdomstia :cry: snufs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...