Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var morro i fjor, når vi var russekiller'e :D

 

Vi ødela russefeiringen for bjørkelangen-russen.. Vi peisa på med vannballonger osv osv, og de fleste ble sure fordi "vi ikke tålte en spøk"...

Men det gjorde heller ikke de :p

HAr gode minner fra det ja. Var værste mafia-tilstandene. Synet av 30 førstiser som jager vekk ca. 90 Russ glemmer jeg aldri. Blir dårlig med det i år. Førstisa tør ikke. Kunne blitt svart-russ i år egentlig, men har værken råd eller eller lyst. En liten still protest.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Er de feige i år? det er for dårlig syns jeg.. Syns jeg hørte at russen i år ikke fikk lov til å drive med vann osv jeg? Kanskje bare rykter..

Tror det ble litt for mye motstand på russen i fjor men vet ikke om det samme gjelder i år.

Men er endel Førstiser som har lyst å pepre ned russen å år også.

Lenke til kommentar
Er de feige i år?

Førstisa? ja. Kålbråls og gjengen veet'u.

hmm.. en over 2 meter høy kalverull som sier "prå fitte feen" hele tiden, burde jo skremme endel russ da? :dontgetit::p

 

Men uansett, husker han som ble sinnsykt sur da vi tok fra han søplebøtta med vann i... og helte over han :p han gjorde jo ingenting.. de er feige på bj.langen, pingler hele gjengen.. på Skedsmo kommer det vell en haug rosa BMW'er og bombarderer deg, rett etter de har banka deg opp.. Skikkelige russekillere, med andre ord

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
husker han som ble sinnsykt sur da vi tok fra han søplebøtta med vann i... og helte over han :p han gjorde jo ingenting.. de er feige på bj.langen, pingler hele gjengen.. på Skedsmo kommer det vell en haug rosa BMW'er og bombarderer deg, rett etter de har banka deg opp.. Skikkelige russekillere, med andre ord

Jeg skal si deg en ting jeg, russen på bjørkelangen er så absolutt ikke pinglete.

I fjor husker jeg det tok helt av, og mekken/elektro 1. klasse-folka spruta vann på russen så det holdt. Hvorfor tok ikke russen tilbake i særlig stor grad ? Allmenne og sure lærere er mye av grunnen. Det ble faktisk forbudt å søle med vann, noe mange respekterer. Elketro/mekken derimot, de ga faen i regler og fortsatte å søle...

Hvis en stopper opp og tenker seg om; hva har egentlig 1. klasse elektro/mekk å gjøre med vannspruting og faenskap uansett ? - De har så absolutt ikke noe å feire!

 

Dessuten er russen ikke pingler her på skolen, var en god del 1.-tisser som ble tatt i fjor, og kjørt laaangt bort, nærmere svenskegrensa faktisk. Er ikke det slemt vet ikke jeg :w00t:

Så bare pass deg du, vi kommer å tar deg når du ikke ser det!

 

Magnus - Som er russ i år, og glad for det!

Lenke til kommentar

hah, ja ser for meg BVS russen på Skedsmo VGS.... :thumbup:

 

Bare kom! ;)

 

EDIT: Og det med å dra førstiser lang ut til svenskegrensa, det er vel på grensa til kidnapping, så pass dere der gitt.... :nei:

 

EDIT2: Du går vel ikke på 3IDA? tror jeg vet hvem du er :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Sniker inn et lite hjertesukk til Eikeli- russen.

Må dere spille så forferdelig dårlig musikk?

Hit-40 er forsåvidt ille nok.

Men det dere har dratt fram i år er rett og slett pinlig dårlig.

Om dere trenger musikk med øs i bassen kan dere vel lete fram noe av feks Yello.

Lenke til kommentar

Går så absolutt ikke i 3IDA nei, hater all fysisk aktivitet....

Hvis du kjenner bjørkelangen vet du at det ikke er så veeeldig langt til svenskegrensa dog :!:

 

EDIT: Forøvrig vil jeg legge til at jeg er klart imot drit og faenskap, russetiden skal være gøy,og treffe andre folk. Ikke utkjempe lokale "bande-kriger", det blir bare for teit!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Går så absolutt ikke i 3IDA nei, hater all fysisk aktivitet....

Hvis du kjenner bjørkelangen vet du at det ikke er så veeeldig langt til svenskegrensa dog :!:

 

EDIT: Forøvrig vil jeg legge til at jeg er klart imot drit og faenskap, russetiden skal være gøy,og treffe andre folk. Ikke utkjempe lokale "bande-kriger", det blir bare for teit!

tja, bor da i Høland da :p

 

Er jo nesten "forstaden" til sverige.. ellernoe sånt noe :p

Lenke til kommentar

Hva er poenget med russetida eller russen i seg selv? Kan man ikke feire etter at man er ferdig på skolen som i alle andre siviliserte land i stedet for å rave rundt på skolen i røde og blå dresser som stinker gammal fyll og spy? Jeg har aldri skjønt det, kommer aldri til å skjønne det. Hva er vitsen med å kjøpe rød dress og uniformere seg sammen med en gjeng idioter, drikke Litago til man spyr eller vase rundt og dele ut russekort (hørt noe så teit) til småunger med støttehjul på sykkelen. HVA ER DETTE? HVA ER DET? Herregud, er det ingen andre som ser hvor tåpelig det er?

Lenke til kommentar
Hva er poenget med russetida eller russen i seg selv? Kan man ikke feire etter at man er ferdig på skolen som i alle andre siviliserte land i stedet for å rave rundt på skolen i røde og blå dresser som stinker gammal fyll og spy? Jeg har aldri skjønt det, kommer aldri til å skjønne det. Hva er vitsen med å kjøpe rød dress og uniformere seg sammen med en gjeng idioter, drikke Litago til man spyr eller vase rundt og dele ut russekort (hørt noe så teit) til småunger med støttehjul på sykkelen. HVA ER DETTE? HVA ER DET? Herregud, er det ingen andre som ser hvor tåpelig det er?

Korrekt! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...