Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Man går og gleder seg til å komme til skolen hver dag for man vet at det venter ei feit kjerre med kompisene dine i.

Hva i all verden er så feit med en 30 år gammel van som såvidt er kjørbar, malt med hus-maling og ørten tusen "reklamer" for div. planke-sjapper og har de innvendige veggene i bilen tapetsert i bass-element og mors gamle gardiner? JEg trodde folk som gikk allmen var met å lære å være fornuftige med økonomien sin jeg. :hmm:

Nå er det ikke akkurat den fysiske tilstanden til kjerra som er så kult da. Prøv å tenk litt, så skjønner du det nok! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Man går og gleder seg til å komme til skolen hver dag for man vet at det venter ei feit kjerre med kompisene dine i.

Hva i all verden er så feit med en 30 år gammel van som såvidt er kjørbar, malt med hus-maling og ørten tusen "reklamer" for div. planke-sjapper og har de innvendige veggene i bilen tapetsert i bass-element og mors gamle gardiner? JEg trodde folk som gikk allmen var met å lære å være fornuftige med økonomien sin jeg. :hmm:

Russebiler holder ofte samme standard som de bilene ungdom som nettopp har fått lappen kjører rundt i. Russebiler er lagd for å søle øl i, slenges egg på og meles ned. Alt vi ber om er noe som tar oss fra A til B, samt en relativt edru sjåfør bak rattet.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes det er patetisk når journalister sitter og slenger ut sleivspark i øst og vest, til russen.

 

De kritiserer fylla, sex og knuteregler. Snakker om dårlige russebiler og at russen er verre enn noen gang.

 

Skulle nesten tro de ikke hadde vært russ selv.

 

Kjenner enkelte journalister som ikke var noe bedre selv i russetida, men som nå har satt seg på sin høye hest, og glemmer historien. :innocent:

 

Hilsen russ 90

Lenke til kommentar
Hvis dere er under 18 år og sier "russen er teit" o.l. vil jeg si dere er et par patetiske idioter...

Selv synes jeg russegreiene ikke gir noen mening og har derfor valgt å gi faen i hele greia, da jeg hverken har råd eller tid til det.

Word.

 

For min del er russefeiringa bortkasta tid og penger.

Lenke til kommentar

Argh. Hvorfor må politiet være så trangsynte, stoppe festen 21:30! Gledesdrepere!

 

Årets vallerbusser er ikke dumme, skikkelig stil i et par av dem. Dessverre har noen litt for store høyttaleranlegg, selv om de ikke spiller maks blir det jo ubehagelig å være i nærheten av dem. Interiørbussene er skikkelig samlingspunkt der man kan trekke seg litt tilbake frå bråket utenfor. All hail the interiørbusses!

Lenke til kommentar

Min personlige mening er at russ er egentlig bare en unnskyldning for å drikke seg fra sans og samling. Alkohol i seg selv er etter min mening enda dumt å drikke (jada, jeg trener så jeg er nok litt ekstrem på det feltet). Å drikke bort hele eksamenstiden har jeg egentlig aldri forstått fordelen med...

Lenke til kommentar
Min personlige mening er at russ er egentlig bare en unnskyldning for å drikke seg fra sans og samling. Alkohol i seg selv er etter min mening enda dumt å drikke (jada, jeg trener så jeg er nok litt ekstrem på det feltet). Å drikke bort hele eksamenstiden har jeg egentlig aldri forstått fordelen med...

What he said.

 

*glede seg til å tilbringe skoledagen med 15-20 drita tullinger imorgen*

Lenke til kommentar

Wh1te, det er jeg enig i.. det er ikkenoe galt med russ sålenge de lar alle oss andre som ikke har "tøffe" røde\blå\svarte bukser og masse strykemerker på..

 

Da er russen helt grei, men når de begynner med egging og vanning av helt uskyldige folk, det er LITT for drøyt etter min mening..

Ellers er jeg enig i det du sier..

Lenke til kommentar

Noen som har sett dagens VG? Om han rektoren som klikket da russen kom uskyldig inn i skolegården for å sprute vann på de andre elevene. Han sparket og slo og ba de dra til helvete og sa at russen var syke i hodet. Uhm, hvem er det som er syk i hodet da?

 

Btw, hun nederst til venstre på bildet i dagens VG går i klassen min. :)

Lenke til kommentar
Noen som har sett dagens VG? Om han rektoren som klikket da russen kom uskyldig inn i skolegården for å sprute vann på de andre elevene. Han sparket og slo og ba de dra til helvete og sa at russen var syke i hodet. Uhm, hvem er det som er syk i hodet da?

Haha, er han helt skada eller?

 

Har ikke lest det... Url?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...