Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med tastaturene?

Har klart å ødelagt D-knappen på tastaturet, tenkte jeg kunne kjøpe et nytt tastatur på Ebay til $32, men det er jo med engelske knappen. Kan jo alltids flytte D-en fra det tastaturet, men det kan jo gå rett i vasken slik som når jeg ødela det første tastaturet (Rev av knappen pga. det lå en smule under)

 

Dell.no skal ha 700kr for et nytt tastatur. :(

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Yez!! 1 stk. inspiron 9300 er bestilt:) Takker for hjelpen fra de av dere som har svart på spørsmålene mine, ellers må jeg bare si at denne tråden er suveren :thumbup:

 

 

Her er specs'n:

 

Intel Pentium 1.86 GHz

Microsoft Windows XP Pro SP2

1024MB RAM (1x1024)

256MB NVIDIA

80GB (5400rpm)

Kensington Pocket Mouse Pro Wireless

Fixed intern 8X DVD+/-RW Drv med Software

Intel trådløs 11a/b/g LAN-kort

1 års henteservice (CAR - Collect og Return)

9-celle 80 WHr batteri

AverMedia USB TV-tuner ekstern USB2.0 TV-tuner

17" WUXGA (1920 x 1200)

Bluetooth

alt-i-ett fotoprinter 922 (gratis)

QuickSnap Carbon

Logitech Cordless Desktop MX3100 w/ Lasermouse NO

 

Hele stasen til ca 20k inkl. mva og frakt!

Kjøper på bruttolønnstrekk, så den koster meg bare halvparten :w00t:

 

 

Håper Dell-folka er kjappe, gleder meg til å få stasen :D

Lenke til kommentar

Da var det min tur!

 

Etter å ha lest gjennom de fleste postene på dette forumet her så er jeg blitt ganske overbevist om at jeg også må få meg en i9300 :roll:

 

Har tenkt meg en med:

1.86GHZ 533 MHz FSB

1x1024 533MHz DDR2 RAM

WUXGA (Dere skryter fælt av denne ;))

256MB Nvidia

60gb 5400rpm

 

Men det er en ting jeg har lurt litt på. Hvis jeg kjøper med 1x1024 ram, kan jeg da kjøpe en til 1024 brikke hos MPX, uansett merke, og hive inn i pcen? (såfremt det er DDR2, 533MHz)Eller er det kun en spesiell type ram som passer inn?

Lenke til kommentar
Men det er en ting jeg har lurt litt på. Hvis jeg kjøper med 1x1024 ram, kan jeg da kjøpe en til 1024 brikke hos MPX, uansett merke, og hive inn i pcen? (såfremt det er DDR2, 533MHz)Eller er det kun en spesiell type ram som passer inn?

All DDR2 SO-DIMM PC4200 funker bra. :)

Ah, takker :) Bare å vente på lønning så blir det vel i9300 fanatiker av meg også :love:;)

Lenke til kommentar

Sjenial tråd!

 

Jeg har drivd å sett etter ny laptop de siste ukene. Og denne tråden har vært til stor hjelp(Lest gjennom ALT to ganger!). Valget stod til slutt mellom Fujitsu Siemens Amilio M3438 og Dell'en. Har blitt overbevist av denne tråden til å gå for Dell.

 

I dag er dagen jeg har fått ordnet det økonomiske akspektet ved kjøpet. I tillegg har jeg kommet inn på studiet jeg hadde på førstevalg. For en dag! :D

 

Dette er oppsettet jeg har tenkt meg:

1,6 ghz prosessoren (pinmodde, ja :cool: )

WUXGA skjermen

256mb ram (døtte inn en 1024, eller to)

256 Nvidia

60 gb 5400 rpm

9 celle batteriet

 

Alt dette for den nette sum av 14 049,- inkl mva og frakt.

 

Jeg hadde tenkt å ta en telefon til Dell og prøve sjarmere frøkenen(hvis jeg skulle være så heldig å få tak i hu) i andre enden. Spørsmålet er da: Hva er åpningstidene på telefonen deres? Har sommerjobb som tar opp timene mellom 07:30 og 16:30.

Lenke til kommentar
Sjenial tråd!

 

Jeg har drivd å sett etter ny laptop de siste ukene. Og denne tråden har vært til stor hjelp(Lest gjennom ALT to ganger!). Valget stod til slutt mellom Fujitsu Siemens Amilio M3438 og Dell'en. Har blitt overbevist av denne tråden til å gå for Dell.

 

I dag er dagen jeg har fått ordnet det økonomiske akspektet ved kjøpet. I tillegg har jeg kommet inn på studiet jeg hadde på førstevalg. For en dag! inv_biggrin.gif

 

Dette er oppsettet jeg har tenkt meg:

1,6 ghz prosessoren (pinmodde, ja cool.gif )

WUXGA skjermen

256mb ram (døtte inn en 1024, eller to)

256 Nvidia

60 gb 5400 rpm

9 celle batteriet

 

Alt dette for den nette sum av 14 049,- inkl mva og frakt.

 

Jeg hadde tenkt å ta en telefon til Dell og prøve sjarmere frøkenen(hvis jeg skulle være så heldig å få tak i hu) i andre enden. Spørsmålet er da: Hva er åpningstidene på telefonen deres? Har sommerjobb som tar opp timene mellom 07:30 og 16:30.

 

Husk at du ikke kan pinmodde prosessorene fra Dell da, så du må selge den som følger med å kjøpe en ny...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...