Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Sansynlighvis den eneste fordelen ved å gjøre det mot å kjøpe en XPS Gen. 2, er at du får en laptop som er mindre og ser mye bedre ut. De hvite listene rundt maskinen på 9300 er også et ypperlig "lakk-objekt" om du ønsker å skille deg fra mengden :) . Happy modin!

9300 er like stor som XPS2, bortsett fra strømadapteret til XPS2 som er en god del større.

 

Hvis jeg skal lakke den hvite kanten, må den slipes ned først da eller?

Tenkte jeg skulle lakke begge kantene ved tastaturet og på baksiden av skjermen, og få svart kant rundt skjermen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis jeg skal lakke den hvite kanten, må den slipes ned først da eller?

Tenkte jeg skulle lakke begge kantene ved tastaturet og på baksiden av skjermen, og få svart kant rundt skjermen! :D

Lakking av laptop (utsiden, vel å merke, og godt maskert/demontert):

 

slip hele flaten med sandpapir 600 eller finere, med vann (slipepapiret må være beregnet for bruk med vann. vannet gjør at du unngår riper) til flaten er matt. Deretter lakker du med primer, før du begynner med hovedfargen. Lakk tynt, vent til det er så godt som tørt, og legg ett nytt lag om igjen til du får riktig farge. Til slutt lakker du med klarlakk (matt eller blank) på toppen. Dette gir en veldig holdbar paintjob.

Lenke til kommentar
hifiking, har du bestilt deg harddisk-bay fra Huang? :D

Skal sende pengene på mandag, gleder meg! :dribble:

 

PM 1.7/400 bestilt, PM 1.6/400 solgt. :D

Jeg har ikke vært på nett på en stund nå så jeg har ikke sett opplegget før nå. Skal vi bestille sammen så slipper vi så mye frakt?

Fra Huang?

Gjerne. :)

 

Hvem skal bestille?

Hey, legg meg til på MSN. ;)

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...