Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei folkens!!! I morgen skal jeg bestille min i9300!!! gleeeeeder meg :D

Skal prøve å få et godt tilbud over tlf... Bytte ut printeren og litt forskjellig..

Men noe lurer jeg på...

 

Må man ha et sånt a/b/g kort for å få internett?? eller holder det med b/g.. Vet at jeg må ha router ja... hehe.. men aner ikke hva disse kortene betyr egentlig... Og hva med intern bluetooth?? eller bare kjøpe dongle et annet sted.

 

Og sist men ikke minst... Hva med en tøff bæreveske?? eller sekk til denne pcen?? gjerne sleeves oxo så jeg bare kan putte den i en vanlig sekk :)

Skulle kanskje hatt en bæreveske som sier: Jente!!!! :blush:

 

Jo en ting til, dette kabelsettet man kan få, er det nødvendig??? Syns det var dyrt ja.. trenger jo egentlig bare en kabel til tven for det er jo tv-ut på denne maskina?? eller grafikk-kortet da.. nvidia 256 mb.

 

Noe annet jeg trenger?????

Lenke til kommentar

Du får internett med begge kortene.

 

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte bluetooth, fordi jeg vil ha trådløst internett via mobiltelefonen min. Du kan og koble til headset til online-spill. Det må være heftig å ha på LAN. Du kan også styre pcen med en mobiltelefon som har bluetooth.

 

Jeg ville ha valgt en Inspiron XPS, men den skriker vel mer ut: Pølse! :tease:

Lenke til kommentar

Hehe så bra... Skal prøve å smiske meg til bluetooth.. må jo gå ann å få til det på en måte.. er hendig med internt ja!! :)

pølse kan du trygt si.. ikke noe for meg ihvertfall.. men den er noe av det råeste man får nå!! prisen oxo i grunn :) men det er mer for de ordentlig spillegale det der!!! Har du forresten sett denne??

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307327&cks=PRL

Kjempetøff! Det er noe for pcbordet det ;)

Hva med disse coverene man kan få.. med karbon osv... er det bare click-on?

syns den er finest uten egentlig jeg da.. mer hel og pen.. lol jentete... :innocent:

Lenke til kommentar

Må lære meg å gjøre meg forstått om kvelden etter en lang dag på sofaen. Svarte punktvis på innlegget ditt, så det jeg mente var bag'en til Inspiron XPS. Men den er så stor at den skriker pølse. (Guttete altså...)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Aha ja.. hehe... går litt på halv tolv hos meg oxo :) hehehe... du vet ikke hvor man får sleeves til 17 a?? for det er jo like kjekt det. har ikke brukt for masse lommer og dritt.. :) må jo beskytte den litt :) er snart natta på meg nå.. må sove litt før vesla på 3 mnder finner ut at ho er sulten igjen :yes:

Lenke til kommentar

Har tenkt til å selge min Netshop 1557GLS og kjøpe meg Dell 9300i med dette innholdet:

 

Prosessor: Intel® Pentium® M prosessor 740 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)

 

Skjerm: 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™

 

Minne: 1024MB 533MHz DDR2 RAM (1x1024)

 

Grafikk-kort: 256MB NVIDIA®

 

Harddisk: 80GB (5400rpm) IDE harddisk

 

LCD-Cover: QuickSnap™ LCD Cover - Carbon Fibre

 

Pris: 15 178,- inkl. mva + frakt

 

For dyrt eller, hva synes dere?

Lenke til kommentar

Der fikk jeg også min I9300 :) Ble litt overrasket over hvor stor den var, men kan ikke klage, den er rett og slett herlig. Og skjermen var helt utrolig digg.

 

Jeg kjøpte ikke noe bæreveske med min så jeg lurer på om noen her har en sekk å anbefale til i9300? Det må gjerne være litt plass i den da jeg vil ha pcen med på skolen sammen med bøkene.

Lenke til kommentar

Hei.Har nå hatt denne 9300 i 3 uker,og er meget godt fornøyd,men det er en ting som jeg ikke liker på maskinen,og det er lyden.På flere forum ser jeg at folk skriver at lyden skall være bra på denne maskinen.På maskinen min forvrenger høytalerene,bare jeg skrur lyden litt over mitdten, subwoffer er aktivert og innstilling står som standard.Når man hører på en vanlig reiseradio til 3-4 hundre kroner er denne stero radioen mye bedre.Derfor lurer jeg på om det kan være noe innstillinger som står feil hos meg.virker nesten som jeg begyner å lure på om høytalerene kan være sprengt.Et lite spørsmål til.Kan jeg innstalere xp pro ,eller må jeg da ha tilgang til alle driverene først

Lenke til kommentar

b-trogs,

Lyden er helt elendig i forhold til selv et rimelig stereoanlegg, men meget god i forhold til de fleste bærbare datamaskiner! Så det har å gjøre med hva du venter deg. (En reiseradio kan være så mye, det er vanskelig å sammenligne. Men en reiseradio er laget for å produsere lyd primært, så jeg vil tro at de ofte er mye bedre ja, kanskje med unntak av de helt små.

Om din er iorden er ikke så lett å si. At volumet er skrudd halveis opp sier ikke så mye, da det jo er forskell på inngangssignaler osv. Hvis høyttalerelementene er "sprengt", vil du høre skurring også ved moderat nivå.

Uansett, de innebyggede høyttalerne er en nødløsning. Koble til et eksternt anlegg når du er hjemme, og hodetelefoner når du er på farten. Lydkvaliteten på utgangen er helt fin.

XP pro går det fint å installerere, men du må sef laste ned og installere de fleste driverne etterpå, for å få full funksjonalitet.

Endret av ols
Lenke til kommentar

Heisann... :D

Ny på detta forumet..

 

jeg lurer på en ting, skal bestille en i9300 imorra, tjohooo... gleder meg veldig..

jeg har valgt en 2,13 prosessor, jeg lurer på om det er nødvendig eller om jeg rett og slett kan bestille en 1,80?

 

Noen her som kan gi meg svaret på det?...

Lurer, spent :love:

Lenke til kommentar
Heisann... :D

Ny på detta forumet..

 

jeg lurer på en ting, skal bestille en i9300 imorra, tjohooo... gleder meg veldig..

jeg har valgt en 2,13 prosessor, jeg lurer på om det er nødvendig eller om jeg rett og slett kan bestille en 1,80?

 

Noen her som kan gi meg svaret på det?...

Lurer, spent :love:

Hva med å bare velge en 1,6, selge den og kjøpe en 1,6 med 400fsb og pinmodde?

Uansett, du vil nok ikke merke mye forskjell på 2,13 mot en 1,86.. Eneste forskjellen du merker er prisen...

Lenke til kommentar

Setter den sammen på nettet, litt lei at det bare er 5400 rpm disker der, men går det ann å få en 60 med 7200 rpm hvis man bestiller på telefon.

 

Tenker at jeg bestiller den per telefon fordi det er enklere å slipper å vente så lenge på pc'en....

Men veit du om det går ann?

 

Går det bra??

 

Takk assa

Endret av bgrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...