Gå til innhold

Problem med Swat4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Fikk swat4 igår, og begynte og spille.. men da jeg la den ned (alt+tab), for så å maksimere den igjen restarta pc'n... det samme skjedde da jeg avsluttet spille(trykka på exit)... og det værste av alt, den savet det ikke... fant ingen save-greie på spillet, så jeg regnet med at den gjorde det automatisk.. det gjorde den ikke... er det bare jeg som har dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis er nok feilen at når PCen ble restartet, gikk alt tapt. Kan hende at det ikke blir savet før du har gått ut av profilen, og så inn igjen.

Det er vel ikke annet å gjøre enn å spille igjennom oppdragene på nytt. :)

Skrevet (endret)
holder på nå for andre gang... men hva kan være grunnen til at den restarter... og den restarter ikke før jeg har kommet meg tilbake på skrivebordet....

Prøv å gå til main menu for hver gang du har gjort ferdig et oppdrag, slik at savegames'ene klarer å lagre seg.

Har du dette restart-problemet i andre spill da?

Og har du spillet originalt?

Det kan være et problem om du har en dårlig kopi, selv om at jeg ikke tror at dette kan være problemet.

Har spiller selv den crackede warez versjonen (men jeg får den originale versjonen i kveld), og jeg har ingen slike problemer.

Om du HAR warez versjonen, bør du kjøpe deg det originalt. Det er jo verd det!

Og om du har det originalt, og ikke fikser problemet, er det jo bare å vente på en evt. oppdatering, for da er det jo en bug. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Det problemet er på demoen... eller, det er mye fram og tilbake for å få demoen til å virke skikkelig... Vet ikke hva det var, men etter noen restarter så virket det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du leser, (hvis du har den da...) "readme text" filen som ligger i spillet, så står det der at SWAT4 ikke støtter alt-tab funksjonen. Videre står det at den vil kanskje fungere hvis du prøver den, men at du gjør det på for egen risiko...

Skrevet
[iC' date=28/04/2005 : 15:28] "ALT-TAB"? :dontgetit:

ALT+TAB

prøv å trykke på det... du bruker den funksjonen til å raskt bytte mellom programmer :D

Skrevet
[iC,28/04/2005 : 15:28] "ALT-TAB"? :dontgetit:

ALT+TAB

prøv å trykke på det... du bruker den funksjonen til å raskt bytte mellom programmer :D

Å ja, skjønner. Vet om den funksjonen, men har faktisk aldri visst kombinasjonen.

Takk. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...