Gå til innhold

Fps drop i cs med "god" maskin.


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Skjønner det sånn at det er BARE når du spiller med bot'er,,, Er det tilfellet er det nok cpu limitert uansett... og da er det lite du kan gjøre....

 

Hvis du spiller på nett uten bot'er, med like mange spillere som du hadde med bot'er og du ikke får fps dropp da....er det mest sannsynlig AI til bot'ene som drar for mye cpu...

 

Web

Lenke til kommentar

Har lagg på aim_maps(like mye mot bot's som online) med fler spillere på og. Og jeg har FORMATERT pcn tillogmed om du leser posten, så trenger ikke prøve andre drivere.

 

Hører ofte et snev av at hardisken jobber, er ikke dette da minne som er brukt opp og pcn som bruker mer "virituelt" minne?

Endret av Chiller87
Lenke til kommentar

Du kjører da Windows XP regner jeg med? 512MB ram hørtes ikke for mye på en spille-pc.

Har ikke så mye å si om det er kvalitets-ram eller ikke (gjelder mest for klokking) og stramme timings får du på de fleste minnemoduler idag. Så en god idè tror jeg ville være å kjøpe seg mellom 256/512 MB ram til. Behøver ikke koste skjorta di heller.

 

Enkleste måten å sjekke om det er cpu'en din eller ikke, er å kjøre spillet en gang UTEN bot'er, og en gang med. Er det ingen forskjell er jo problemet et annet sted, og er det forskjell, ja da klokker du cpu'en og kjøper deg bedre ram. Så enkelt.

 

Mvh Daniel

Lenke til kommentar

Helt ny maskinvare har gjerne litt problemer med eldre spill. Den nye maskinvaren er konstruert for nå og fremtiden. Skal man virkelig ha grom ytelse i CS 1.6, må man ha et GF4 Ti kort!

 

Snakker av erfaring og mye forsking, så gidder ikke å diskutere.

Lenke til kommentar

Apoc_ du snakker også tull.

 

Før jeg kjøpte meg ny maskin (den gammle var en amd xp1800, 1024mb ram og ti4600) hadde jeg lav fps i cs 1.6, dvs under 100. Med ny maskina eksisterer ikke problemet. Men siden du har drevet med "forskning" så må du vell ha rett.

 

MrLeftfield: Jeg hadde såfall klaget med fps dropp på aztec.

Lenke til kommentar
Helt ny maskinvare har gjerne litt problemer med eldre spill. Den nye maskinvaren er konstruert for nå og fremtiden. Skal man virkelig ha grom ytelse i CS 1.6, må man ha et GF4 Ti kort!

 

Snakker av erfaring og mye forsking, så gidder ikke å diskutere.

For noe komplett vås. Du har tydeligvis ingen peiling og burde ikke poste her.

Lenke til kommentar

Merker ikke stor forskjell lan/inet nei, og har sett meg ut disse *

Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB Kit w/two matched 512MB 3200XL PRO's DIM

 

Men de er skit dyre, så har også sett på

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302393&cks=PRL

 

Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs

kr 1.095,-

 

Sitter nå med Kingston VALUE ram pc 3200. De har etter tester god timing og alt sånt, men det er bare 512 ja.

 

 

lbn, HALLA :D, NEI med 6800 256mb pci-e skal jeg F*** ikke ha fps dropp i cs mer. Prøvde å kjøpe meg unna all lagg i cs, går aldri :p

Endret av Chiller87
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å kjøpe seg møkkadyr ram med mindre du er hardbarska OC'er. :nei:

 

Men du får prøve ut å starte opp spillet for å se om det virkelig er cpu'en din (mange boter/ingen boter). Sitter man med 6800U og en xp1200+, blir det jo overkill med så god gpu hvis man ikke har råd til bedre cpu. SE "EDIT:"!!!

 

Kan jo også hende at du rett og slett har det litt for varmt på enkelte komponenter.

 

Det som Apoc_ sa:

Helt ny maskinvare har gjerne litt problemer med eldre spill. Den nye maskinvaren er konstruert for nå og fremtiden. Skal man virkelig ha grom ytelse i CS 1.6, må man ha et GF4 Ti kort!

 

Snakker av erfaring og mye forsking, så gidder ikke å diskutere.

, er helt på jordet. Har selv "super-pc" (og cs 1.6) og har aldri hatt det problemet du har, på min.

 

Slutt å poste slike idiotiske ting da hvis du ikke gidder engang å diskutere det. Du begrunner ikke, bare sier at du har gjort "research" og ikke gidder krangle med andre. ....dust... :nei::yucky::huh:

 

Mvh Daniel

 

Edit: Så nå på signaturen din at du har OC system. Med ikke-merke-ram, tsk tsk. Tipper problemet ditt ligger der jeg. Eller merkeram er det, men også VALUE. Kjøp deg ny ram (non-value :p ) eller klokk ned igjen.

Endret av colakork
Lenke til kommentar

Ok, for å si det slikt:

DET ER INGEN TING GALE MED MASKINEN DIN!

 

Hvis det faktisk er maskinvare som gjør at du får fps drop må det være produksjons feil. 256MB holder til 100fps i cs 1.6 (må ikke ha mange programer kjørende :p )

 

Har du testet å formatere? eller å avinstalere og bruke driver cleaner etter avinstalasjon?

Lenke til kommentar

har klokket ned ja;) for lenge siden. hehe, men jeg går for ny ram jeg! Bare å vente på lønningen.

 

hadde ikke kjøpt så dyr pc for noe annet enn cs. hehe.. og unreal 2004/bf2.

 

Men kanskje det er litt hett inne i pcn, skal sjekke det ut. Takker for hjelpen

Lenke til kommentar

Gutten har jo OC system. Med value brikker. Sikkert ustabilt som fa*n hele greia. Husker det fra da jeg klokka såvidt det var, og alt hang seg "littegrann" hele tida.

 

btw, 256MB ram holder til å kjøre Win XP. Skal du spille eller liker å kjøre tunge ting ved siden av (spill....) bør man ha mer.

 

Mvh Daniel

 

Edit: :hmm: klokket ned igjen sier du. :hmm: Det var det 6800U sant? Åssen PSU har du? Egentlig, legg ut alle specsa dine, ink hvor lenge siden det er du hadde fresh inst av XP òg eve. skjermkort som er OC.

Endret av colakork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...