Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

RHEL fungerer da fint på desktop, gammelt trenger ikke å være en ulempe.

Neida, det trenger ikke å være det, men det er velo begrensninger for hva de gidder å backporte av vanlig forbrukerfunksjonalitet som støtte for ulike eksterne enheter, oppdatering av tredjepartsprogramvare, etc.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snip

Error removing file: No such file or directory

snip

 

Noen som har tips? :)

Du kan prøve ntfsfix / fsck.ntfs, har ikke prøvd verktøyene selv, så tør ikke helt gå god for hvor godt de fungerer.

Skal teste ut det litt senere i kveld :)

 

Over til noe helt annet:

 

Har en film i .avi container som jeg ikke får spilt av bildet på. Lyden går greit. Feilmelding med VLC:

No suitable decoder module:

VLC does not support the audio or video format "CFHD". Unfortunately there is no way for you to fix this.

Movie player:

No packages with the requested plugins found

The requested plugins are:

 

video/x-avi-unknown decoder

Finner ingen rask fiks. Bør jeg se på Medibuntu?

Lenke til kommentar

Forbanna drittformat dette Cineform HD. Virker som om det er klin umulig å spille av på Linux. I tillegg er det en fil på 2,6 gb så ikke akkurat bare bare å konvertere hvis jeg i det hele tatt finner en mulighet for det og da blir det vel på Windows i virtuell maskin ... Grunn nok til å gråte en skvett :(

Lenke til kommentar

Yes, brukte mplayer. (ser ikke helt hvorfor det skulle hjulpet?)

 

VLC bruker sine egne kodeker og er ikke avhengig/kan ikke bruke systemets egne (hvertfall på Windows og Mac, vet ikke om det gjelder for Linux også). Antar det er derfor feilmelding ser sånn ut - det er nemlig ingen måte å legge til kodeker selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...