Gå til innhold

Sparer du til epic/war/lvl60 mount?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ikke helt sikker på hva folk kaller dem, men sparer folk til denne?

Jeg er av den oppfatning at hvis det er noe jeg virkelig vil ha og har råd, så kjøper det, samme om jeg er blakk etterpå eller ikke.

Si for eks en bra robe som er bedre enn en jeg har, (drit i stats) som ligger på AH som har 2g init bid og 15g buyout.

Hvis det er medium eller mer tid igjen av auksjonen, så nøler jeg ikke engang, da er det buyout med en gang, samme hva budet er på, fordi jeg vil sikre meg den, slik at ingen andre kjøper den. Pengene ruller jo inn igjen alikevel.

Så min konklusjon er altså, jeg sparer ikke på noe som helst, heller ikke til lvl60 mount.

Jeg har sett flere, som er gniere, som ikke kjøper bedre utstyr osv (tro det eller ei), fordi dem sparer til denne mounten.

Så hva med dere andre? Er dere gniere, eller bruker dere pengene på forbruksvarer osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lvl 45, men har ikke greid å spare opp til 80 G mounten...

Hvor gang jeg er innom AH kommer jeg ut med mindre penger enn jeg hadde.

Skrevet (endret)

Jeg sparer til vanlig mount.Er level 35, og har 55 gull nå.. :thumbup:

Regner med at jeg klarer å spare 35 gull til innen level 40,

for det er ikke så lenge siden jeg begynte å spare ;)

Endret av Icywiz
Skrevet

Er det noe spess med epic mounts?

løper de fortere?

Mounter de kjappere?

eller er de bare dyrerer og ser anerledes ut?

\\Sp33D

Som klarer seg fint uten mount i det hele tatt (kan ikke få enda heller da:P)

Skrevet

Enkelte av guildmatene mine er skumle. Han ene kjøpte nettopp mount (level 40), og har i overkant av 100 gull ETTER nevnte kjøp. Priest med mining og skinning. >_>

Skrevet

løper de fortere?

Mounter de kjappere?

\\Sp33D

De ser tøffere ut, og løper fortere :p

(Vanlig mount har 60% increased speed, og epic har 100%)

Skrevet

løper de fortere?

Mounter de kjappere?

\\Sp33D

Vanlig mount 160%*

Vanlig mount med enchanted gloves, mithril spur støvler og carrot trinket gir 174,7%

Epic mount 200%

Capen på speed er visst 200% så dette er foreløpig max speed, selv om du har "speed boosters"

*her menes % av hastigheten til fots.

Skrevet

k, da gidder ikke jeg stresse med epic, klarer meg fint med flightpath/båt/beina nå, så regner med at vanlig mount blir bra nok lenge :p

\\Sp33D

Skrevet

Har enda ikke kjøpt noe på AH.

IMO er det ikke vits i å kjøpe noe på AH før du er lvl 60, du bytter jo utstyr hele tiden fram til 60 uansett. Derfor er kjøp på AH før 60 bortkastet penger. Men jeg har en lang vei til epic mount enda, har lånt vekk 190g og har 40 selv.

Men så har jeg heller ikke auksjonert ut noe heller, alt som jeg ikke trenger selv gir jeg vekk til guilden.

Skrevet

Har endelig fått hull på inntekts-byllen nå...dro inn ca 60g på 4 dager med mining og jakting. Mangler nå under 30g for min lvl 40 mount (er lvl 42 nå selv).

Epic mount er helt klart noe jeg vil ha selv om det koster rævva. Ikke for hastigheten sin del, men pga den ser dritfet ut (undead epic).

Skrevet

Jeg har vært 60 nærmere 3-4uker nå. Og har ikke mer enn 600 g :/ Jeg sparer til epic men gidder ikke farme uendelige timer per dag, så tar det liksom som det kommer. Selger det jeg tjener (greed) på når jeg kjører en bestemt instance. OG få råd til epic uten og finne en epic item og få solgt den for en masse g er hardt :/

Skrevet

kommer litt an på hvilken klasse du er også, warrior som jeg er, er langt mer avhengig av at utstyret er i orden. Men egentlig så foretrekker jeg å farme instances for "bind on pickup" gear. Dette slår ihvertfall alt det grønne man får kjøpt. Så i det siste har jeg kjøpt veldig lite, selv om jeg følger nøye med på "plate-mail" på auksjonshuset. Når det gjelder våpen, søk litt på thott, finn et våpen du liker med god droprate og farm instancen, til du får det. På denne måten kan du spare mye penger og likevel ha topp utstyr.

Skrevet

Er lvl 59 og har ca 400g. Ja, jeg sparer :) Har kjøpt et par ting på AH, men aldri for mer enn 1-2g. Bruker heller litt tid på å finne ut hvilke mobs som dropper ting jeg trenger. Kunne hatt en del mer gull hvis jeg solgte potions osv, men gir dem heller bort til guildmates :p

Skrevet

jeg sparer til lvl 40 mount. Jeg er lvl 38 og har ikke kjøpt noe nytt utstyr siden jeg var lvl 30. Begynner å merke at jeg ikke er på topp utstyrsmessig hehe..men det gir jeg blanke i. Jeg har ett mål! Det er mount! Holder på å spy av all den elendige trege løpingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...