Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff..

Etter jeg begynte å spille prest kommer det jo som oftest opp : oom

Var i butikken her forrige dagen for å handle litt av det man trenger.

Så en kartong i kjølehylla på Rimi som jeg bare begynte å fylle opp tralla med..

Det er jo alltid bra og ha, ja ...

Huff følte meg litt dum etterpå.

 

Se bilde som forklarer.

5990836[/snapback]

 

Mana juice og:

post-49119-1146342864_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kasta dyna under senga i søvne en natt.

 

Fekk PW:F med en gang og så venta jeg på en "warlock buff?" jeg skulle få slik at jeg kunne sove videre. Venta og venta, det begynnte å bli kalt og plutselig gjekk det opp for meg at jeg ikke skulle få noen warlockbuff og måtte hente dyna.

Så sovna jeg søtt igjen. :D

 

Hadde grinda konstant i 2 dager for å bli lvl60 da og var "litt" rusk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
...når du leser gjennom alle 26 sidene foran detta innlegget her...

6009905[/snapback]

 

Når du registrerer dig på dette forum (selvom du er dansk, som i nok kan læse at jeg er udfra hvordan jeg skriver*) for at snakke om WoW, og så læser hele denne diskussion som det første du gør her :whistle:

 

Jeg genkender bestemt det med at se op i højre hjørne af mit synsfelt og blevet irriteret over ikke kan kunne finde et mini-map og drømme om WoW gør jeg ofte.

 

Da jeg grindede til en mount til min warrior drømte jeg ofte at jeg endeligt havde skaffet mig den - og var skuffet når jeg vågnede og huskede at jeg stadig ikke havde den. Nu har jeg endeligt skaffet den, så jeg kan stoppe med at drømme om det... i hvert fald indtil næste gang en af mine characters skal til det...

 

For noget siden spurgte min kæreste mig hvor jeg ville tage hen og jeg svarede Alterac Mountains. Heldigvis spiller han også - og ville også derhen :thumbup:

 

*Håber at jeg er velkommen alligevel

Lenke til kommentar

Tak!

 

Jeg har 8 chars: en af hver race, så det vil blive en meget lang signatur hvis jeg skulle sætte mine chars der, for de er alle stadig aktive.

 

1 x Paladin (lvl 31)

2 x Warrior (en lvl 44 og en lvl 15)

2 x Hunter (begge lvl 14)

3 x Rogue (en lvl 21, en lvl 11 og en lvl 8).

Lenke til kommentar

Var på fisketur med brodern i går (han spiller også wow), og når jeg skulle sette på marken tok jeg på den 5 ganger med "sinister touch" for å få 5 combo points og så bruke expose armor så den blir lettere å sette på kroken... Og så kasta vi bolle biter i vannet så kom det Brilliant Smallfish (murt) :p

Lenke til kommentar
Du vet du har spillt for mye WoW når du står på butikken å kikker i ei tom lommebok, klør deg i huet, og sier til deg selv! Faen, hadde jo 4Gull på WoW!

 

True story!

6074045[/snapback]

 

Noget lignende har jeg også gjort.

 

Vi havde netop en test på arbejdet, som vi havde 10 minuter til at tage. Det ur som viste hvor meget tid som var tilbage var lidt svært at læse så jeg tænkte "Questtimeren er jo helt utydelig! Hvor irriterende". Faktisk var jeg skræmmende tæt på at sige det højt :ermm:

Lenke til kommentar
Det er så kos med en danske på forumet<3 Er det sant at dere ikke forstår hverandre?

 

OnTopic: Spiste spaghetti i sted, og nå er jeg forbanna Well Fed. Men på tide å lese opp norsk skills til 300..

6076499[/snapback]

 

Dansker sliter litt med dialekten.

300 i norsk er bra det da ;) men litt vanskelig etter 225 :hrm:

Burde nesten finnes en RL addon for å skifte languages fort. Veldig nyttig i muntlige eksamener der man trenger engelsk og norsk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...