Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det lukter brent gummi av Pc`en...  :scared:

5703477[/snapback]

 

...jeg skal ikke spørre hvorfor..

 

 

- Når mora di prøver å vekke deg, roper du i sinne "ARGH; ER IKKE NO VITS I Å BRUKE FIRE BOLT NÅ, HAN HAR FOR MYE FIRE RES!!"

 

:no: true story

Lenke til kommentar

Når jeg kom på badet i morges, det første jeg la merke til var en flaske med LANO som stod på benken. Dere har kanskje sett den nye versjonen "LANO gakk gakk"?, vel det første jeg leste var "LANO gank gank" Måtte ta meg sammen med det samme for å se at det sto gakk gakk ^^

Lenke til kommentar

utrolig gode historier her, ler så tårene triller :)

 

husker ikke helt om det var et eller to år siden jeg hadde LAN hjemme hos meg med 3 kompiser, spilte mye NM (NorwegianMafia) og tilslutt sovnet en av dem på gulvet etter 2døgn med gaming :)

jeg sitter og ser på film mens jeg venter på tick så plutselig røyser han seg brått opp og skriker "SLANGE! SLANGE! SLANGE!" mens han holder fast i TP'n :)

jeg lo så jeg ikke klarte og puste, var så UTROLIG morsomt :cool:

Lenke til kommentar
lol dr3as. var hos Lunte igår, så kom det masse kids innom butikken og jeg tenkte bare "Fram med øksa, Horde Raid". men så chilla jeg`n, siden det var low lvl raid :p

3953290[/snapback]

 

Hahahahaha :D

Genialt, MrLeftfield!

 

Kompis av meg spilte fotball. Da den ene spilleren på det andre laget lagde mål, skrek han ut: "Blizz, nerf han der!" :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...