Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir så teit når folk poster så mye bullshit her. Sånn som Trevakt har gjort på denne siden. Blir bare dumt å poste pisspreik.

Selfølgelig trykket du ikke "Enter" før du SA noe.

5786426[/snapback]

Jo, jeg gjorde det av meg selv.

Lenke til kommentar
Det blir så teit når folk poster så mye bullshit her. Sånn som Trevakt har gjort på denne siden. Blir bare dumt å poste pisspreik.

Selfølgelig trykket du ikke "Enter" før du SA noe.

5786426[/snapback]

Jo, jeg gjorde det av meg selv.

5787293[/snapback]

Du kan si hva du vil, men jeg kommer ikke til å tru deg uansett.

 

Men den den posten var ikke bare rettet mot deg, brukte bare deg som et eksempel siden din post var så nær min

 

Edit: seff!

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Når jeg stealther (gikk faktisk stealth stil ja) og pick pocket'er brusen til kameraten min o.O

5788624[/snapback]

 

Som når jeg pickpocketa nista til en kamerat i timen (gikk altså ikke i stealthstil, bare var forbanna flink, for han holdt nesten på den) ^^ :!:

Lenke til kommentar
Det blir så teit når folk poster så mye bullshit her. Sånn som Trevakt har gjort på denne siden. Blir bare dumt å poste pisspreik.

Selfølgelig trykket du ikke "Enter" før du SA noe.

5786426[/snapback]

Jo, jeg gjorde det av meg selv.

5787293[/snapback]

Du kan si hva du vil, men jeg kommer ikke til å tru deg uansett.

 

Men den den posten var ikke bare rettet mot deg, brukte bare deg som et eksempel siden din post var så nær min

 

Edit: seff!

5788484[/snapback]

Ner din? vis meg.

Lenke til kommentar

Trevakt. Eneste han mente var at han posta rett etter deg. Altså du var den nærmeste han kunne referere til, uten at folk måtte bla flere sider tilbake.

 

Men on topic. Når læreren nevner noe om thorium fysikken, og det eneste du tenker på resten av timen er hvor du skal levle mining alten din når du kommer hjem.

Lenke til kommentar
Trevakt. Eneste han mente var at han posta rett etter deg. Altså du var den nærmeste han kunne referere til, uten at folk måtte bla flere sider tilbake.

 

Men on topic. Når læreren nevner noe om thorium fysikken, og det eneste du tenker på resten av timen er hvor du skal levle mining alten din når du kommer hjem.

5789339[/snapback]

Der kjenner jeg meg igjen ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...