Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet du har spilt for mye WoW når....

 

-Du bare sover hvert andre døgn

-På det døgnet du ikke sover spiller fra ca 16:00-09:00 og så går på skole (Om du i det hele tatt orker det da).

-Har ikke vært på en eneste forelesning og har vært borte fra alle prøvene bortsett fra eksamen

-Lever på cola og toast (!)

-Kjøper wow gold i fylla og er kjempefornøyd med deg selv fordi du har nettopp brukt 5000,- kr

-Driter i absolutt alt du skulle ha gjort, og det du skal gjøre

-Prioriterer raids framfor bursdager og andre ting som du føler du burde vært med på

-Har like mange venner in-game som "irl"..... (Ja, jeg har mange venner)

-Starter å få seriøse pengeproblemer fordi du gjør nevnte tabbe ovenfor, samt at wow koster 100,- kr i månden...

 

Kommer faktisk ikke på så veldig mye mer nå, gjør jeg det skal jeg skrive det.

 

Men for litt alvor i spøken, jeg har spilt så mye wow at det startet å bli helsefarlig, ikke fordi jeg satt så mye i ro, men av andre saker. Samt at utdanninga gikk til helvete! Så, nå har jeg en laaaaaang pause fra wow.

 

Så til alle dere wow-frelste folk, slapp litt av - det kan gå ille.

 

Og til sist, du vet du har spillt for mye wow når du har totallt 10 lvl 60's, med flust av epics på alle (se hunter i signatur, den charen jeg "jobber" med fortiden)

 

Mvh Leigon, addicted wow-gamer

Lenke til kommentar

Dette er en sann historie, står på engelsk siden en guildie postet den, jeg var selv med på denne episoden(står på engelsk)

 

Okey, i will tell you about the best WOW real life experience ever.

One time, me and Zyrio went on a party, a RL party, on the way home, we stopped by the city to get some thing to eat. Just for the information, we were pretty drunk. So as we ate we talked about WOW, as we allways does, then Zyrio gets the Idea that he wants to ask the Fast food guy if he can repair his Equipment. So he steps up to the fast food vagon, and asks "Exsue me mister, i have low durability, can you repair my Equipment?"

 

The food guy looks pretty shocked on Zyrio and awnsers "what?"

 

Then Zyrio gets angry and almost throw his food on the guy as he takes a /y and yells to the guy "AHHH, FUCKING FOOD VENDOR, do you know if there is a metallworker around?"

 

we had at that point meet Arundel and thelerius and some other RL WOWers and they all was laughing their ass of as Zyrio tried to Explain what was wrong with is Equipment....*laugh*

Lenke til kommentar

Jeg satt og spiste pizza, heiv på no pizza saus greier. Så lurte jeg på om jeg skulle ta ketshup i tillegg, og holdte på å si "Stacker Ketchup og pizzasaus?"

 

Alltid når noen prater til meg IRL mens jeg sitter og spiller, trykker jeg push to talk knappen. Er alltid like bra når noen roper fra et annet rom elns, og jeg bare *pushtotalk* JA?

Lenke til kommentar
Jeg satt og spiste pizza, heiv på no pizza saus greier. Så lurte jeg på om jeg skulle ta ketshup i tillegg, og holdte på å si "Stacker Ketchup og pizzasaus?"

 

Alltid når noen prater til meg IRL mens jeg sitter og spiller, trykker jeg push to talk knappen. Er alltid like bra når noen roper fra et annet rom elns, og jeg bare *pushtotalk* JA?

5536882[/snapback]

 

:!: Blir dem ikke sure i andre enden, hahaha :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Her om dagen var jeg utrolig trøtt fordi jeg hadde sitti og spilt wow ganske lenge den natta. Greia er at jeg hadde avtalt med dama at hu kunne komme på morran en gang, men jeg måtte selvfølgelig møte hu. Så når morran kom og jeg lå der sånn halveis i søvne tenkte jeg det at: "Hvorfor i helvette skal jeg møte hu? Det går jo helvettes tregt uten mount, level up og få deg mount så kan jeg møte deg. Hvis ikke får du gå hit aleine"

Det var også ganske mange andre tanker og bilder oppi huet mitt, slik som at jeg rir på mounten min for å møte hu halveis. Kjente igjen masse plasser osv.. var ganske frustrerende når jeg våkna og skjønte at jeg måtte GÅ for å møte hu. :cry:

 

*ønske seg RL mount*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Du vet du spiller for mye WoW hvis du trykker etter knappen for Concussive Shot når noen løper fra deg på 60 metern.

(spiller hunter :thumbup: )

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

du vet du spiller for mye

-når du driter i alt annet en wow og bare tar pauser mellom flightpoints(pausene inneholder da å kutte brødskiver og spise dem og finne drikke).

-våkner av at characteren holder på å daue på ettermiddagen engang, våkner selvfølgelig på ettermiddagen fordi du spillte hele natta, ga deg rundt 9 kanskje?

 

EDIT: fordi man leser denne posten også forsåvidt... og at dette er mellom to flightpoints.. og at klokka er det den er :(

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...