Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er som oftest når jeg ligger å halvsover i senga eller på sofaen etter litt for mye spiling på LAN eller hjemme, at jeg får litt rare opplevelser. En gang jeg halvsov etter et LAN og lå med jakke og bukse på meg i senga, tenkte litt sløvt til meg selv

 

<helt borte PGA trøtthet>-hmmm det var varmt med alle disse klærne på bør kanskje ta dem av....nei da mister jeg jo set bonusen...

 

Eller jeg spilte GTA med en kompis og når jeg skulle si han skulle gjøre det og det oppdraget klarte jeg hele tiden å si quest isteden for oppdrag. han skjønte ingen verdens ting.

 

drømmer også om WOW hele tiden, nesten litt skummelt

Lenke til kommentar

Jeg tenker WoW konstant IRL. spesiellt når guildet mitt raider, men jeg kan ikke være med pga dama.

 

Noen som har tenkt over at Frognerparken ligner litt på DM?

 

Andre ganger har jeg vært drita på byen, og vil hjem. Da hender det at jeg leter i lommene etter heartstonen min ^^

Lenke til kommentar

Går nå i GK Almennfag og skal studere VK1 Almennfag i London, vi bor da hos vertsfamilier. En kompis spurte om jeg hadde en anenlse om hveme jeg skulle bo hos og jeg svarte:

 

Nja, jeg ekke helt sikker men jeg skal bo hos en lvl 40 dame med katt.

 

Finn feilen :p

 

Han spiller WoW og lo lenge av meg etter det *blush*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Da jeg syklet ned til Elkjøp for å sikre meg ES IV: Oblivion her om dagen (de var utsolgt  :cry:) begynte en måke plutselig å fly etter meg, og stupe etter meg. Jeg syklet videre, i den tro at jeg kom til å miste aggro før eller senere. Det gjorde jeg også, forresten.

6476638[/snapback]

 

Hahaha :D

Lenke til kommentar
Da jeg syklet ned til Elkjøp for å sikre meg ES IV: Oblivion her om dagen (de var utsolgt  :cry:) begynte en måke plutselig å fly etter meg, og stupe etter meg. Jeg syklet videre, i den tro at jeg kom til å miste aggro før eller senere. Det gjorde jeg også, forresten.

6476638[/snapback]

 

Haha så mangt man lærer fra wow ;)

 

Tror også at mye av det som skrives her er mildt sagt overdrevet, om det i det hele tatt har skjedd. Lete febrilsk i lommene etter hs for så å finne ut at man ikke har det i rl? Høres for meg litt vel utrolig ut, men men ;)

 

Men har selv tatt meg selv i å dagdrømme og planlegge hva jeg skal gjøre i wow når jeg kommer hjem. Feks på skolen kan jeg rote meg helt bort i hvilke profs jeg bør velge for å tjene mest mulig g eller hva jeg trenger for å lage forskjellige ting. Det har jeg til felles med mange andre her. Kan umulig være sunt og gjør meg ikke akkurat mindre avhengig :love:

Lenke til kommentar
Da jeg syklet ned til Elkjøp for å sikre meg ES IV: Oblivion her om dagen (de var utsolgt  :cry:) begynte en måke plutselig å fly etter meg, og stupe etter meg. Jeg syklet videre, i den tro at jeg kom til å miste aggro før eller senere. Det gjorde jeg også, forresten.

6476638[/snapback]

 

Haha så mangt man lærer fra wow ;)

 

Tror også at mye av det som skrives her er mildt sagt overdrevet, om det i det hele tatt har skjedd. Lete febrilsk i lommene etter hs for så å finne ut at man ikke har det i rl? Høres for meg litt vel utrolig ut, men men ;)

 

Men har selv tatt meg selv i å dagdrømme og planlegge hva jeg skal gjøre i wow når jeg kommer hjem. Feks på skolen kan jeg rote meg helt bort i hvilke profs jeg bør velge for å tjene mest mulig g eller hva jeg trenger for å lage forskjellige ting. Det har jeg til felles med mange andre her. Kan umulig være sunt og gjør meg ikke akkurat mindre avhengig :love:

6476813[/snapback]

 

Tror mye av det kan være sant. Du kan komme å se på at jeg prøver å bruke tab-targetting i div. situasjoner hvis du tviler :p Har blitt flinkere til å la være nå da men..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...