Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så kos med en danske på forumet<3 Er det sant at dere ikke forstår hverandre?

 

OnTopic: Spiste spaghetti i sted, og nå er jeg forbanna Well Fed. Men på tide å lese opp norsk skills til 300..

6076499[/snapback]

 

Min kæreste er norsk og vi forstår hinanden, selvom det sker at vi er nødt til at slå over i engelsk. Skriftligt er det meget lettere.

 

300 i norsk. Så er du jo Artisan Norwegian! :D

 

Den anden dag stod jeg med min kæreste og ventede på bussen da en anden bus lavede en masse larm, for der var vist fejl på den. Vi snakkede om at det var ærgeligt at man ikke kunne gå i stealth IRL for så at bruge engineering for at fjerne den del som larmede, og bruge Sprint når man blev opdaget.

Lenke til kommentar
En kompis så masse unger utafor som lekte og bråkte. Så sa han "God damn n00bs!"..tok ca. 2 sekunder så skjønte han hva han hadde sagt, og sa "Heh, tror jeg har spilt LITT mye rollespill"

6082437[/snapback]

 

"rollespill"?

 

trodde "god damn n00bs!" strakk seg til CS ;)

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar

hei, ny på forumet her jeg :)

 

men til saken

 

 

jeg og en kamerat laner, vi sitter oppe lenge, ganske lenge, når jeg sover så drømmer jeg at jeg fant den lvl 49 req epic staffen, og får masse gull for den, når jeg vokner da, så tenker jeg at nå har jeg flust med cash, så så skal jeg kjøpe masse nytt gear, men der var det ikke masse penger :S

Lenke til kommentar

drømte inatt at jeg hadde en slags fløyte som summona en tier2shaman til å beskytte meg.

Han kom med en flyvende mount, og den var så kjapp at han hang etter den etter sånn snor man bruker til å pakke presanger.

 

Han sa et eller annet dritmorro når han ganka en nelf på veien til meg, eneste jeg husker at jeg våkna av at jeg lo.

 

Og når det er bilkø har jeg tenkt til meg selv å sette på follow.

 

ble sikkert mye rare setninger her, men klokka er mye så kek!

Endret av Instict
Lenke til kommentar
Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det går an og bli så avhengig av et spill at du ikke klarer og skille mellom spill og virkelighet... :dontgetit:

6084114[/snapback]

 

Det handler nok nærmere om at skifte modus, som hvis man eksempelvis har hoppet på en trampolin i flere timere og det lige tager lidt tid inden benene vænner sig til fast jord igen.

 

Der er ingen problemer med at skelne mellem fantasi og virkelighed her. Det er vel lidt det samme når jeg efter at have arbejdet på et callcenter i et stykke tid, og sagt "Velkommen til supporten, du snakker med [navn]" flere gange om dagen, så skal man passe på at ikke komme til at sige det når man svarer sin egen telefon, privat.

 

Eller mere som når jeg har læst en utroligt god bog, og jeg ser flere ting omkring mig som minder mig om noget i den bog. Flere ting får mig stadig til at tænke på Hitchhiker's selvom jeg godt ved at det er fiktion.

 

Jeg kunne let komme med flere eksempler men det er samme princip, og intet at gøre til noget som er værre end det er.

 

Der er jo også folk som bruger flere timer om dagen på andre hobbies uden at man kalder dem afhængige, men så snart det er et computerspil der er tale om, så blive folk straks bange og snakke om afhængighed.

 

Paranoidt vås hvis du spøger mig. Inden computerspil fandtes til var det TV som folk var bange for, når det ikke var jazz eller ligefrem telefoner.

 

The more things change, the more they stay the same

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Sant det, jobba i kundeservice på telenor mobil ca. et halvt år, der ble jeg vant til å si "Bare Hyggelig" når folk sa Takk for hjelpen e.l.

 

Tok meg selv i å si "bare hyggelig" til alle som sa takk for hva som helst leeenge etterpå. F.eks. når jeg betalte varer i butikker, datt det ut "Bare hyggelig" når kassadama sa Takk.

Lenke til kommentar
Sant det, jobba i kundeservice på telenor mobil ca. et halvt år, der ble jeg vant til å si "Bare Hyggelig" når folk sa Takk for hjelpen e.l.

 

Tok meg selv i å si "bare hyggelig" til alle som sa takk for hva som helst leeenge etterpå. F.eks. når jeg betalte varer i butikker, datt det ut "Bare hyggelig" når kassadama sa Takk.

6186265[/snapback]

 

 

Og da har du spilt for mye WoW? ^^ Neida, men ontopic....nei, var egentlig bare offtopic der :blush:

Lenke til kommentar

Mens jeg spillte trommer i dag, følte jeg at jeg måtte finne en critter å slå for å få opp battle shout, så jeg så meg til begge sider. Men det var ingen der.

Lenke til kommentar

Jeg tok meg en tur ut en kveld for å fiske ( hobbyen min). Dro ned til en brygge et stykke bortenfor der jeg bor.

 

Der viste det seg at en vietnamere hadde et slektstreff. Og de fisket og grillet. Så bryggen var full og jeg måtte gå litt bortenfor (noe jeg ikke likte siden den bryggen var yndlingsplassen min)

 

Når jeg endelig hadde funnet en dugelig plass tenkte jeg " zomg chinese farmers"

 

Uansett ble det en vellykket kveld. 3 fisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...