Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den amerikanske e ganske kjekk, veldig gøyalt challenge med trailere. Gårsdagens UK gadd jeg såvidt se, rally og en som flyr i lufta er totalt uinteressant i mine øyne hvertfall. Kjedelig gjest også.

Skrevet (endret)

Jo, de har gjort noe veldig likt før. Tror det var en liten forskjell, men jeg husker ikke hva den var.

Den åpne Evoque-en ser ut som et badekar med hjul.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Skrevet

Ja. Det er vist før. Jeg vet jeg har sett det. Men klarer bare ikke heeelt å vite hvor. Men jeg innbiller meg det var på en eller annen DVD som kom ut i mellom forrige og denne sesongen! :)

Skrevet (endret)

Ah, det var derfor jeg var sikker på jeg allerede hadde sett den ja.. Kjipt å drive gjenbruk av klipp på den måten. :p

Husker spesielt kommentaren til han finsken "I think somethings loose"..

Endret av Zodihax
Skrevet

Bare lurer på en ting, siden dere diskuterer dette utfra sendetiden i UK så antar jeg at dere ser episodene i "real time", altså når de sendes der. Hvor ser dere i såfall? Er det noen sider som har nett-tv eller lignende?

Skrevet

Bare lurer på en ting, siden dere diskuterer dette utfra sendetiden i UK så antar jeg at dere ser episodene i "real time", altså når de sendes der. Hvor ser dere i såfall? Er det noen sider som har nett-tv eller lignende?

De fleste laster det nok ned rett etter episoden er sendt i England.

Tar bare noen minutter etter episoden er sendt til det er ute på diverse sider som driver med slikt.

Skrevet

Er mulig å se på BBCs versjon av NRK nett tv (iPlayer), men da må du ha britisk ip. Det kan du skaffe ved hjelp av diverse sider som tilbyr VPN, men det koster ofte litt penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...