Gå til innhold

Bli med og betatest nyhetsbrevet vårt!


Anbefalte innlegg

Vi har nå utviklet et nyhetsbrev til Hardware.no-nettverket.

Det nærmer seg helt ferdig men vi vil gjerne teste det litt til.

Det er åpent for hvem som helst å teste det, men siden det enda er i beta bør dere være oppmerksomme på at hyppigheten på hvor ofte nyhetsbrev blir sendt kan økes grunnet testing. Som betyr at dere kan plutselig få 4 nyhetsbrev nesten samtidig, men vi skal ikke spamme så voldsomt. Jeg vil bare kjøre manuelle utsendinger til alle om jeg må teste noe.

Håper så mange som mulig melder seg på nå og kommer med konstruktive tilbakemeldinger i denne tråden.

Vi regner med at det er noen bugs som gjenstår, samt kanskje litt skrivefeiler.

 

Meld dere på her: Nyhetsbrevet

Logg på med samme brukerinformasjon som på resten av sidene våre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyhetsbrev

Nedenfor kan du selv velge hva du vil ha i ditt eget nyhetsbrev. Du har full kontroll over hvilken type artikler du ønsker, og om du vil følge hvordan prisene beveger seg i prisguiden vår på produktet du skal kjøpe. Alt rett i inboksen din når du selv ønsker det.

 

Skrives det ikke innboks på norsk og inbox på engelsk?

 

Nyhetsbrevet ditt har blitt aktivert. Nedenfor kan du endre instillinger for hva du vil ha med i nyhetsbrevet.

 

Innstillinger.

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar
Når man velger hvilke nettsteder man vil ha nyhetsbrev fra, så forandres "hyppigheten" på mailene automatisk til daglig.

 

Ehrm, ser nå at det ikke er mulig å bytte hyppighet i det hele tatt.

 

Edit:

La merke til dette i til-feltet;

To: [email protected], TEEEST <[email protected]>

 

Regner med at det ikke er meningen, så...

Det med nettsteder og hyppighet skal jeg få sett på på mandag.

 

Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene?

Det høres bare veldig rart ut.

Lenke til kommentar
Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene?

Det høres bare veldig rart ut.

Nei, det kom i selve (bekreftelses)mailen. Vet ikke om det gjorde at mailen ble sendt to ganger, i og med at jeg bruker gmail og da kom eventuelt begge i samme "conversation".

Lenke til kommentar
Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene?

Det høres bare veldig rart ut.

Nei, det kom i selve (bekreftelses)mailen. Vet ikke om det gjorde at mailen ble sendt to ganger, i og med at jeg bruker gmail og da kom eventuelt begge i samme "conversation".

Vi sender kun ut en epost siden du bare kan ha en epost registrert på deg.

Er andre som har testet nyhetsbrevet med gmail tidligere, og har ikke hørt noe om dette før.

Så såfremt ingen andre som bruker gmail rapporterer det samme er det ikke mye jeg kan gjøre.

 

Så til alle andre som bruker gmail, si i fra om dere opplever dette.

Lenke til kommentar

Abbonere = abonnere

 

Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...