Gå til innhold

Bli med og betatest nyhetsbrevet vårt!


Anbefalte innlegg

Jeg fant en bug ved avbestillings-systemet deres.

Jeg har nå forsøkt å avbestille nyhetsbrevet deres tre ganger (ble for mye mail :p), og alle gangene har jeg fått meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.". Dette stemmer altså ikke, ettersom jeg har fått en del mail etter at jeg gjorde dette for første gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant en bug ved avbestillings-systemet deres.

Jeg har nå forsøkt å avbestille nyhetsbrevet deres tre ganger (ble for mye mail :p), og alle gangene har jeg fått meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.". Dette stemmer altså ikke, ettersom jeg har fått en del mail etter at jeg gjorde dette for første gang.

Det tyder på at det ikke er helt intuitivt ja.

Men du må altså første klikke på avbestill-knappen.

Så må du klikke på linken nederst på siden for å bekrefte.

Testet nå selv og jeg hadde ingen problemer med å melde meg av.

Lenke til kommentar
Det finnes jo ikke Mellomrom i nyhetsbrevet... noe som gjørdet nesten umulig og lese... Mellomrom= A Mellomrom B

Helt enig, det gåt jo ikke an og lese det..... Finnes ikke mellomrom "mellom" ordene og ingen avsnitt :hmm:

 

Hvis dette altså er meningen, kommer jeg til og avbestille med det samme.

Slik skal det selvfølgelig ikke være. :) Det høres ut som at dere annonerer på HTML-versjonen og har en epostleser som støtter HTML dårlig. Post gjerne informasjon om hvilket program / tjeneste dere bruker. Skjermbilder er også flott.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått det første nyhetsbrevet, og har noen ting å si. Dette er bare småting som jeg er sikker på dere er klar over, men sier det for det bare i tilfelle.

 

Først så syns jeg at hw.no logoen ser litt pixlete ut, for å si det sånn. Den er ikke helt smooth hvis du skjønner.

 

Så for det andre så syns jeg at alle bildene til nyhetene kunne vært like store. Det er ikke noe stor feil eller noe, men jeg syns at det hadde sett bedre ut hvis alle hadde samme størrelsen.

 

Så kan jeg nevne at Project Bender bildet ikke vises.

 

Ellers så syns jeg at det ser bra ut. Enkelt og oversiktlig. Det er bra med plass mellom nyhetene og der ser bra ut. Det tok ikke lang tid å laste ned saken, noe som er bra for de som ikke har bra internett linje. Eller de som har dårlig linje på jobben, som meg.

 

Virker lovende dette her.

Lenke til kommentar
Det tyder på at det ikke er helt intuitivt ja.

Men du må altså første klikke på avbestill-knappen.

Så må du klikke på linken nederst på siden for å bekrefte.

Testet nå selv og jeg hadde ingen problemer med å melde meg av.

Det jeg gjør er å klikke på linken "Avbestilling/unsubscribe" i en nyhetsmail, og trykker på "Klikk her for å avbestille nyhetsbrevet". Dermed får jeg meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.", og under der er det en påloggingsmulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...