Gå til innhold

Bli med og betatest nyhetsbrevet vårt!


Anbefalte innlegg

Håper så mange som mulig melder seg på nå og kommer med konstruktive tilbakemeldinger i denne tråden.

Vel, jeg meldte meg altså ikke på, fordi det var alt for mange innstillinger på en uoversiktlig måte (som tidligere beskrevet) :-) Men dette var kanskje ikke en tråd med informasjon om hvem som har meldt seg på og ikke..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Abbonere = abonnere

 

Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-)

Jeg vil tro at blandt vanlige folk så er forumtråder ikke så interessant, da vil det være enkelt å bare få akam. et klikk. (så fremt man har aktivert osv).

Så jeg kan ikke helt se at det er så tungvindt?

Lenke til kommentar
Hva vil reklamenivået ligge på i nyhetsbrevet etterhvert som det blir realisert?

Det vet jeg ikke noe om ennå. Men etterhvert blir det nok litt reklame.

Da som bannerannonser og lignende i selve nyhetsbrevet, eller vil det bli egne reklamemailer? Jeg har en motvilje mot reklame som jeg ikke kan ignorere. Små banners går helt greit, men blir det flash-baserte ting med lyd, eller et nyhetsbrev med reklamen som hoveddel f.eks., er dette ikke noe jeg personlig kan leve med iallefall...

Lenke til kommentar
Abbonere = abonnere

 

Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-)

Jeg vil tro at blandt vanlige folk så er forumtråder ikke så interessant, da vil det være enkelt å bare få akam. et klikk. (så fremt man har aktivert osv).

Så jeg kan ikke helt se at det er så tungvindt?

Hvis jeg må åpne 9 vinduer for å vite hva jeg abonnerer på ("Nettsteder du ønsker å motta informasjon fra?"), er det litt tungvindt altså... Det mener hvertfall jeg :-) Eller er det bare jeg som misforsto systemet?

Lenke til kommentar
Abbonere = abonnere

 

Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-)

Jeg vil tro at blandt vanlige folk så er forumtråder ikke så interessant, da vil det være enkelt å bare få akam. et klikk. (så fremt man har aktivert osv).

Så jeg kan ikke helt se at det er så tungvindt?

Hvis jeg må åpne 9 vinduer for å vite hva jeg abonnerer på ("Nettsteder du ønsker å motta informasjon fra?"), er det litt tungvindt altså... Det mener hvertfall jeg :-) Eller er det bare jeg som misforsto systemet?

Nå står ikke jeg for annonsesalg på bygget så det er litt vanskelig å spå.

Men man har litt begrensninger på mail i forhold til web.

Jeg vil annta at det er snakk om litt bannerannonse. Lydannonser kan jeg garantere at det ikke blir, på lik linje som at det aldri vil forekomme på sidene våre.

Lenke til kommentar
Abbonere = abonnere

 

Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-)

Jeg vil tro at blandt vanlige folk så er forumtråder ikke så interessant, da vil det være enkelt å bare få akam. et klikk. (så fremt man har aktivert osv).

Så jeg kan ikke helt se at det er så tungvindt?

Hvis jeg må åpne 9 vinduer for å vite hva jeg abonnerer på ("Nettsteder du ønsker å motta informasjon fra?"), er det litt tungvindt altså... Det mener hvertfall jeg :-) Eller er det bare jeg som misforsto systemet?

Nå behøver du ikke å stille inn hvilke artikkel-typer du ønsker for hvert nettsted. Du kan jo bare velge nettstedet og få alt. Ergo et klikk (om man har javascript aktivert så vil siden lagres i det du huker av en av checkboxene)

Lenke til kommentar
Nå behøver du ikke å stille inn hvilke artikkel-typer du ønsker for hvert nettsted. Du kan jo bare velge nettstedet og få alt. Ergo et klikk (om man har javascript aktivert så vil siden lagres i det du huker av en av checkboxene)

Sorry, dette appellerte ikke til meg. Ikke nok med at jeg må åpne ni vinduer for å få fullstendig oversikt over det jeg abonnerer på, men jeg blir faktisk tvunget til å laste en ny side for hver innstilling jeg endrer (det du sier om at det lagres dersom jeg har aktiver js). Men skitt au, jeg kommer sikkert til å abonnere anyway, selv om jeg er kritisk til brukervennligheten :innocent:

Lenke til kommentar

Meldte meg og på.. dette er kjekt alternativ til rss :D (bruker det og, men ikke på jobb)

 

fint me nyhetsbrev.

 

merket ingenting til at siden måtte lastes på nytt når jeg merket ting i checkboxene... sikkert fordi jeg bruker firefox og har javascript aktivert.

 

er spent på hvordan fungerer nå

Lenke til kommentar
Meldte meg og på.. dette er kjekt alternativ til rss :D (bruker det og, men ikke på jobb)

 

fint me nyhetsbrev.

 

merket ingenting til at siden måtte lastes på nytt når jeg merket ting i checkboxene... sikkert fordi jeg bruker firefox og har javascript aktivert.

 

er spent på hvordan fungerer nå

Den lastes på nytt når du klikker på en boks så fremt du IKKE har javascript aktivert.

Ergo så lastes den på ny for deg også ;)

 

Grunnen til dette er at den generelle forbruker ikke skal glemme å lagre innstillinger.

Lenke til kommentar

Findus, jeg satt på en maskin som kun hadde IE i stad.

Så kanskje det har noe med IE å gjøre?

 

Det er greit nok at den lagrer seg selv, men hva med et lite javascript som automatisk scroller ned til der hvor man tidligere var? For oss som ikke alltid kjører nettleseren maksimert. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...