Gå til innhold

Bli med og betatest nyhetsbrevet vårt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter.

 

Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt :hrm:

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar
Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter.

 

Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt :hrm:

Anbefaler deg å lese det jeg skrev i første post hvor jeg sier at det kan hende at man plutselig får litt flere nyhetsbrev på en gang, og dette skjedde nå siden jeg gjorde noen endringer som jeg måtte teste med en gang.

Lenke til kommentar
Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter.

 

Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt  :hrm:

Anbefaler deg å lese det jeg skrev i første post hvor jeg sier at det kan hende at man plutselig får litt flere nyhetsbrev på en gang, og dette skjedde nå siden jeg gjorde noen endringer som jeg måtte teste med en gang.

Åja. Hehe :wee: Ja, det fungerer i hvertfall. Har fått 4-5 i dag. Kom nettopp enda ett. Spamming i stor stil fra HW :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...