Gå til innhold

Bli med og betatest nyhetsbrevet vårt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine saker ser det ut til, så nå venter jeg spent på morgendagens nyhetsbrev :)

Det eneste som jeg synes mangler er en snerten liten 'Logg ut'-knapp. Sessionen slettes sikkert når jeg lukker browseren, men det er da greit å ha uansett.

Lenke til kommentar

Åkei, da ser det ut til at ting egentlig ikke funker :p

Har ikke mottatt et eneste nyhetsbrev siden jeg registrerte meg 6 mai. Valgte riktignok bare å motta e-post fra amobil.no og programmer.no, kanskje det er det som er feilen? Prøver meg på hw.no nå også.

 

EDIT: Og bittelitt kritikk:

Den lille knappen ved siden av sidenavnet (Hardware.no *bilde av noe som ligner på en 'e'), egentlig en anelse vanskelig å fatte hva den er godt for uten å klikke på den. Skriv hva det er, og legg til en fin liten title="Spesifiser" eller noe slikt.

Ser bra ut, bortsett fra at jeg ikke får noen nyhetsbrev :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg altså vært registrert en stund, men har ikke mottatt et eneste nyhetsbrev. Ja, e-postadressen min er korrekt, men jeg mottar ikke noen e-post for å bekrefte endringer (slik jeg har forstått det som står der skal jeg det).

Legger ved en screen. Får forresten ikke meldt meg av nyhetsbrevet heller.

 

EDIT: Forresten så blir det helt feil å ha teksten "Endringer er lagret.

 

Dine endringer er lagret hos oss men du vil ikke motta noen eposter fra oss før du har godkjent en valideringsepost som er sendt til din epost konto." i <h1>. At den teksten er over "Nyhetsbrev" (som burde stått i <h1>) gjør ikke saken noe bedre.

Det burde vel strengt tatt være slik:

<h1>Nyhetsbrev</h1>

<h2>Endringer er lagret</h2>
<p>Dine endringer er lagret hos oss men du vil ikke motta noen eposter fra oss før du har godkjent en valideringsepost som er sendt til din epost konto.</p>

<p>Nedenfor kan du selv velge hva du vil ha i ditt eget nyhetsbrev. Du har full kontroll over hvilken type artikler du ønsker, og om du vil følge hvordan prisene beveger seg i prisguiden vår på produktet du skal kjøpe. Alt rett i innboksen din når du selv ønsker det.</p>
<h2>Opprett/endre nyhetsbrev</h2>
<p>Mer fin tekst her</p>

Les forresten denne artikkelen på hwb.no :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er slutt på betatestingen nå.

 

I løpet av Onsdag 8. juni stenges betatestingen for nyhetsbrev siden en del bugs har blitt oppdaget som nå skal bli fikset. For å gjøre dette enklest mulig vil alle deres innstillinger bli slettet, og nyhetsbrev-brukerene deres. Det går selvsagt ikke utover den vanlige brukeren, bare tilgangen til nyhetsbrevet.

 

Må vi melde oss på på nytt, eller hva skjer?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...