Gå til innhold

kan du huske når du har følt deg mest lettet før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja.. den ene gangen da jeg skulle fikse pc'en til faren min... og han sa at jeg skulle være forsiktig.. jeg var så forsiktig jeg kunne..

 

men så skulle jeg skru den på etter å ha skrudd i den...

 

og det var ikke tegn til liv!

 

Da var jeg livredd for klikkersen som venta meg.

 

Men så tenkte jeg skikkelig hardt og fant ut at jeg ikke hadde satt i LED ledningene ordentlig.

 

og når den funka da så hoppa jeg nærmest av glede!

 

Sykt letta

 

også den gangen jeg og kammeraten min bærte høytalerene mine så gikk den ene i bakken og høytaleren funka helt fint etterpå (AL-1000 Cerwin vega) ganske store de ja og DYRE! iallefall for meg som ikke jobber liksom

Lenke til kommentar

Da en batteriet til en ukjent dame gikk tomt da hun skulle ringe til sønnen sin for å spørre om det var vi (jeg og tre kamerater) som hadde skremt han på skoleveien mens vi ventet på bussen. Den damen snakket om om politianmeldelse ol.

 

Har aldri vært så glad for å høre den velkjente tomt-batteri-lyden på N3310. :)

Lenke til kommentar

I dag, da jeg var sikker på jeg glemte å pakke med favorittbuksen min. Så lå den nederst i bagen! Kan ikke være den foruten i 3 mnd :-)

 

Også jeg har ett par hendelser med glemte kontakter Amo Aka Eagle:

 

Renset kjøleribben på datamaskinen til faren min, *piiip* ved oppstart. Det var viftekontakten.

 

Min nye pc, selvbygd, glemte selvfølgelig å koble på 24-pins kontakten.

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Da en batteriet til en ukjent dame gikk tomt da hun skulle ringe til sønnen sin for å spørre om det var vi (jeg og tre kamerater) som hadde skremt han på skoleveien mens vi ventet på bussen. Den damen snakket om om politianmeldelse ol.

 

Har aldri vært så glad for å høre den velkjente tomt-batteri-lyden på N3310. :)

Hehe ;)

Er jo mange situasjoner, men en jeg husker spesielt godt akkurat nå, er i fjor vår, når jeg gikk grunnkurs allmennfag. Det var eksamenstid, og det var trukket ut grupper som skulle opp til muntlig eksamen. Mange fra skolen var samlet når rektor leste opp gruppene. Så hørte jeg "Så er det en gruppe fra klasse 1AØ (klassen min) som skal opp i 1MX (matematikk. Klassen var delt i to grupper. Lett (1MY) og vanskelig (1MX). Jeg var selvsagt på 1MX.

Så ble det lest opp alfabetisk etter klasselisten HVEM fra den gruppen som kom opp til muntlig matematikk. Jeg var helt sikker på jeg var en av dem, men etter at navnet på noen like før meg på klasselista ble lest opp, så fulgte de på med navnet på noen ETTER meg på lista. Jeg var en av de som var så heldig å ikke komme opp. GUD så letta jeg var da. Prata om det resten av dagen. Det var en fantastisk følelse. De som har vært i samme situasjon vet hva jeg snakker om ;)

Lenke til kommentar

må være da valpen vår stakk til fjells et år her, i mørket og det var nyttårsaften!vi skulle se på vardene som var tent,og gikk på ski oppover!plutselig var den 4 måneder gamle, uerfarne,forvirra bikkja borte!lette og lette!mamma fant han til slutt!da gråt jeg faktisk av lettelse! :cry::love:

 

edit:tyrkper

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
må være da valpen vår stakk til fjells et år her, i mørket og det var nyttårsaften!vi skulle se på vardene som var tent,og gikk på ski oppover!plutselig var den 4 måneder gamle, uerfarne,forvirra bikkja borte!lette og lette!mamma fant han til slutt!da gråt jeg faktisk av lettelse! :cry:  :love:

 

edit:tyrkper

Det må ha vert en stor lettelse ja!

 

Tja, husker ikke noen store lettelser, men når vi er ferdig med prøver er jo det en lettelse. Det er jo en lettelse og være ferdige med å opptre og.

Endret av robB
Lenke til kommentar

Da jeg for 2 dager bestemte meg for å legge opp min karriere som skihopper :wee: det har vært et evig mas og stress de 2 siste åra...

 

Og en gang jeg våkna ett sted jeg ikke hadde vært før etter en fest... hadde en vond mistanke der jeg lå på sofaen, naken under dyna, om at jeg hadde blitt med ei stygg dame hjem... men hun var helt grei, så da gjorde det ikke noe :p

Lenke til kommentar

Kom på en ting til, som skjedde for 4-5 år siden:

Familien pluss noen til var på bærtur på et fjell.

Vi hadde vært der ganske lenge og skulle ned igjen.

Da vi var komt ned til bilene igjen, manglet mamma. Ingen visste hvor hun var blitt av.

Da gikk jeg, pappa og broren min ut og lette etter henne, vi gikk rundt og ropte i en halvtime, og var ganske redde. Til slutt fant vi henne gående på ei myr dekket av bær og plukke. Så lettet som jeg var da har jeg aldri vært før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...