Gå til innhold

kan du huske når du har følt deg mest lettet før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da jeg var ferdig på sesjon og gikk til toget med lapp om at jeg slipper millitæret :whistle:

Samme her, husker jeg prøvde å slutte å røyke da. Men fikk heldigvis låne av en fyr som stod å venta på bussen. Første røyken etter 2-3 uker, nettopp blitt fritatt fra militæret på en solrik dag. Ohh så digg det var :yes:

Lenke til kommentar
Tøft dette her...

 

At ungenes fødsel gikk bra er vel det som har gjort meg mest lettet. Tett fulgt opp av da kreftlegen fortalte at jeg var kreftfri, de tok svulsten såpass tidlig at jeg slapp videre behandling.

ouch.. ja den skjønner jeg hvertfall godt!

 

Er ikke noe kult det greiene der!

 

Kreft sucks!

 

Selvom jeg ikke har hatt det.. men kjenner folk som har hatt det og har folk i familien som har hatt det.. og det er ikke noe morro azz.. er så alvorlig vett

Lenke til kommentar

Jeg er mest levende etter nær-døden opplevelser...

 

Sjekk siste tryningsen i filmen i linken min... lå uten bevegelse/pusteevne i 1 minutt etter at kamera gikk av.

 

 

Edit:

var det mest lettet det sto?? åja.. hehe... det samme gjelder egentlig der

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

En annen gang var da jeg og 3 kompiser hadde vært en tur med kielferga... Vi 4 tilsammen hadde i underkant av 20 liter sprit... De 2 bilene foran oss blei vinka inn til siden, og så slapp vi og 3 andre biler igjennom, så måtte flere biler inn... DET var nærme... og det hadde svidd :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Det tror jeg må være da pappa kom seg opp etter å ha landet på hodet/nakken etter å ha hoppet på et skihopp med for mye splitt. Trodde en stund at han hadde brukket nakken eller noe. Eller så må det være da han kom levende ut fra under bilen vår da han skulle ordne noe under der og jekken som holdt bilen oppe hadde sklidd til sides og det var like før at den glapp, da hadde faren min blitt knust av bilen vår. Det hadde vert veldig, veldig lite kult.

Lenke til kommentar

Kommer ikke på så mye i farten..

 

Denne ligger ganske langt oppe:

Satt nattevakt på hotell, såg av en eller annen grunn skrekkfilm rett før jeg skulle gå vaktrunde sånn i 3 tiden ellerno på natta. Hørte en jævli høy pulserende ringelyd i kjelleren på gamlebygget, og var JÆVLI skeptisk. Gikk og pusla nedi der med en svær lommelykt i ene hånda, og en padle-åre i den andre klar til å slå.. :p Ble ganske letta da jeg etter en halvtime fant ut at det var sjefen som hadde satt ut muse-skremsel, men glemt å fortelle meg om det.

 

Har forøvrig lite sansen for skrekkfilmer etter den episoden..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Teoriprøven idag. Fy faen så hjertet dunka før jeg trykte på avslutt, det var sånn at du kunne se det utenpå jakken. :p 11 feil. :D

Gratulerer a ;) tok den for 3 uker siden.. hadde sama prob... men jeg sto ikke første gang da... så da andre gang så var presset ekstra bad.. Så var konge letta når det sto "gratulerer, du har bestått" daim! :p

Lenke til kommentar
Kommer ikke på så mye i farten..

 

Denne ligger ganske langt oppe:

Satt nattevakt på hotell, såg av en eller annen grunn skrekkfilm rett før jeg skulle gå vaktrunde sånn i 3 tiden ellerno på natta. Hørte en jævli høy pulserende ringelyd i kjelleren på gamlebygget, og var JÆVLI skeptisk. Gikk og pusla nedi der med en svær lommelykt i ene hånda, og en padle-åre i den andre klar til å slå.. :p Ble ganske letta da jeg etter en halvtime fant ut at det var sjefen som hadde satt ut muse-skremsel, men glemt å fortelle meg om det.

 

Har forøvrig lite sansen for skrekkfilmer etter den episoden..

haha najs :p

 

Padle åre faktisk :p

 

Vakke sånn i plast vel?

 

hehe konge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...