Gå til innhold

kan du huske når du har følt deg mest lettet før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg kom opp i engelsk muntlig og engelsk skriftlig i 10. Det eide.

I'll second that!

 

Husker fortsatt dagen vi fikk vite at vi kom opp i engelsk muntlig. Bussen var sen, og vi var derfor sene. Da vi kom inn doren horte vi banning og skjellsord fordi vi kom opp i engelsk, mens resten kom opp i norsk. :D

 

Ahh, memories! :w00t:

Lenke til kommentar

Kan si at jeg har følt meg lettet oftere i det siste, enn før..

 

Har akkurat kjøpt meg en moped, med trim..

 

Trenger vel egentlig ikke si mer, for de fleste skjønner tegninga, men skal si litt om 2 av episodene med "onkel politi".

 

Som sagt, kjøpte jeg meg nettop en brukt yamaha tzr med effektpotte, og hvor den da ikke er "lovlig" i følge norsk lov, og skal bare brukes på bane.. Greit..

 

Rett etter at jeg hadde kjøpt den, hadde hatt den i en halv time ca, kjørte jeg litt rundt, bare for morro i sentrum. Velger da å stoppe på en butikk for å ta en liten pause, så jeg stopper på fortauet, 5m fra inngangen til butikken. Så plutselig kommer det en utryknings bil kjørende på veien som går ved siden av butikken(se bildet) og jeg tror den skal kjøre forbi, men neida, den svinger av på overgangen som er der og kjører 2m forran meg, og kjører etter den blå linjen som jeg tegnet og stopper forran inngangen.. Kan TRO jeg var bekymra der.. Men de kjørte heldigvis bare forbi, og jeg kjørte sakte og stille derfra.. LETTET.. :yes:

 

politi1.JPG

 

 

Siste gangen, skjedde sist tirsdag 29.02.05, hadde jeg vært ute å kjørt litt i sentrum, også bare for morro.. Plutselig kommer en kompis bak meg på sin moped, og vinker til meg og ber meg stoppe.. Da svinger jeg av veien, og han kan fortelle meg at det er minst 4 biler i sentrum som stopper de fleste.. Så fra der vi står (røde X'en) ser jeg igjennom buskene (se bildet) den velkjente formen, fargene, og lysene på toppen. En av de store "van" bilene, stående i ro. Avstanden var større en på bildet, men gadd ikke tegne det så stort. Så tvert etter jeg så dem, ser jeg at den beveger seg i retning oss, snur jeg mopeden og kjører ut på E14 og inn i et boligfelt til en kompis, parkerte i hagen, og gikk inn.. Hørte i ettertid av kompisen min at den kom etter meg, + enda en fra sentrum.. Men jeg så ikke noe til dem..

 

politi2.JPG

 

 

Sorry hvis dette ble for mye, eller at bildene er for store.. Håper det går bra..

Følte bare at folk skjønner det på rette måten, med bildene.

Lenke til kommentar
Skjending er noe drit. Alle som drev med det skulle ha kappet av penis og pung.

det skulle jommen alle som satt å klagde på ting de ikke vet hva er også.

Ja, for det er jo din eiendom du tagger på, vettu. Du hadde likt om noen hadde skriv ''Fuck the mongoloifo'' på betongmuren på huset ditt.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
*frykt for snuten*

Hehe, kjenner til følelsen. :p

 

Har hatt noen episoder selv, som jeg har vært GANSKE lettet etterpå.

 

Den gangen jeg har følt meg mest lettet i mopesammenheng er når meg og en kamerat sitter på mopedene når Vegvesenet kommer kjørende inn på skolen for å ha kontroll. Vi lurer på hva vi skal gjøre når de stopper rett ved siden av oss og kikker på oss, jeg sier vi skal kjøre, så vi kjører avgårde bak skolen, på noe gress der. Jeg hadde ikke batteri og måtte trillstarte på fuktig gress, utrolig nok gikk det.

 

Vi kjører da utenom noen sperringer, over en parkeringsplass og gjennom masse boligstrøk uten at de kommer etter, finner et sted å parkere mopedene et stykke unna, og rett etter vi kommer opp fra der vi satte mopedene kommer det en politibil kjørende, som senere er på skolen vår når vi kommer tilbake. De gikk da rundt i området og kikket etter mopeder og slikt.

 

Vi kunne ikke gå tilbake til skolebygget, siden politi og vegvesen sto rett ved inngangen til bygget vi hører til. Ble tre timers fravær, de holdt på sinnsykt lenge.

Lenke til kommentar

hehe... har vært med på noen lignende med peden jeg og... Jeg kjørte til skolen, så lå jeg vel i rundt 70 i 50 sonen like ved skolen. Plutselig kommer en politibil opp på siden av meg, og jeg bare "FAEN!", men utrolig nok kjørte den forbi. Grunnen var at skolen hadde ringt til lensmannen pga noen råkjørte inne på skoleplassen, så de var på vei til det :p

 

En annen gang skulle jeg egentlig ha vært på skolen til 15.30, men pga en lærer var syk slutta jeg 13.45. Da jeg dro 14.00 kom det en vegvesen bil, etterfulgt av en politibil inn mot skolen :p Dagen etter hørte jeg at det var skrevet ut 23 bøter, 7 sykler var avskiltet, og han ene hadde fått inndratt hele sykkelen samt 1 års utsettelse på bil førerekortet for å ha kjørt uforsvarlig inne på skoleområdet :roll:

 

Jeg tror jeg kommer til å bli ganske lettet etter hvert nå også, siden jeg har følgende skolearbeid å bli ferdig med de neste 4 ukene:

2 norskprosjekter

4 heldagser

2 engelskprosjekter

Religionsprøve

Historieprøve

Kjemiprøve

2 Biologiprøver

Lese norsk roman

Lese engelsk roman

Religionsprosjekt

 

o' happy joy :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
så lenge det gjelder privathus ja. men vogner og betonghus har ingen skade av det.

Det er opp til eieren - og ikke deg - å avgjøre om hans eiendeler tar skade av tagging eller ikke. Så lenge du ikke har fått tillatelse, har du å ligge unna. Det gjelder både Ola Nordmanns hus, NSBs togsett og Kjells bilverksted.

 

Lang historie.

Ble han noengang straffet?

Lenke til kommentar

Jeg blir ganske provosert når idioter med spraybokser prøver å lære verden at det ikke medfører noe problemer å tagge på togsettene til NSB.

 

Det koster mye penger å fjerne taggingen og nytt sett må settes inn. Og med utgifter så kommer behovet for større inntekt. Do the math, morons.

 

Jeg håper virkelig dere blir tatt av noen som ikke tenker over konsekvensene ved å ta loven i egne hender i dette landet fylt med politi ikke bryr seg nok om enkelte ting.

Lenke til kommentar
Jeg blir ganske provosert når idioter med spraybokser prøver å lære verden at det ikke medfører noe problemer å tagge på togsettene til NSB.

 

Det koster mye penger å fjerne taggingen og nytt sett må settes inn. Og med utgifter så kommer behovet for større inntekt. Do the math, morons.

 

Jeg håper virkelig dere blir tatt av noen som ikke tenker over konsekvensene ved å ta loven i egne hender i dette landet fylt med politi ikke bryr seg nok om enkelte ting.

må si meg enig der azz..

 

Syns det er dårlig å tagge/å gjøre hærverk på andres eiendom.

 

og ja! da blir det dyrere å kjøre tog pga sånne som gjør sånnt siden det koster NSB penger..

 

Men er ikke NSB eid av staten da? Isåfall så blir det jo enda dyrere for hele norge!

Pga skatt!

Sier ikke at alle må betale for en liten ting, er ikke det liksom... men tenk om mange hadde gjordt hærverk... hadde ikke vært noe pent + hvis det er hærverk på statens eiendom så blir det i bunn og grunn som sagt "alle" som må betale for det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...