fudun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hei, Skal brenne ut noen kortfilmer som bør fungere bra i de fleste dvd-spillere og skal akkurat til å bestille endel annet, denne gangen fra mpx. Hvordan er disse platene? EPDVD+R8xCB25 eProformance DVD+R Plate 8x 25 stk. Cake-box, 4.7GB
OC-Freak Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Så lenge de ikke er printbare bør de virke greit. Vet at MPX har levert printbare som erstatning for vanlige i en periode - men vet ikke om det gjelder enda. Du har ikke vurdert intenso 8x? Heller ikke noe dumt valg tror jeg.
L03VIk Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Er vel Prodisc R03 de platene, så de skal være bra de. Har selv brent en del sånne uten problemer. Til data funker de utmerket på 12x i min NEC 3500 og 8x i min NEC 2500, men til video bør man holde seg til 8x på begge, for å unngå 1-2 skipps i filmen.
fudun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 4101144 Intenso DVD-R Plate 8x - 25 stk Cake Box, 4.7GB, anti-scratch? de koster jo ikke noe særlig mer - så hvis disse definitivt er bedre, kan jeg like gjerne kjøpe de. Platene skal brennes i en Lite-on 4x brenner, er ikke sikker på hvilken modell her og nå.
Heia Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ikke for at jeg skal blande meg inn i denne tråden, men noen som vet om DISSE Intenso 8X DVD-R platene som MPX selger er fullface printbare?...
OC-Freak Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Tar jeg ikke feil er de bare "vanlig" printbare. Dvs ikke printbare inn mot senterhullet. Ikke billige heller - verbatim koster jo mindre for full face print.... Endret 30. mars 2005 av OC-Freak
Heia Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Ikke billige heller - verbatim koster jo mindre for full face print.... Endret 30. mars 2005 av Heia
bengh Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Så lenge de ikke er printbare bør de virke greit. Vet at MPX har levert printbare som erstatning for vanlige i en periode - men vet ikke om det gjelder enda. Du har ikke vurdert intenso 8x? Heller ikke noe dumt valg tror jeg. Har du testet Intenso platene ? Har blitt skeptisk til ePro etter dårlige erfaringer med nettopp de printbare 8X +R fra MPX (levert i jan 05), selv om mange skryter av ePro. Har brukt en del ePro CD med gode erfaringer men dette var mine første ePro DVD
OC-Freak Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har testet andre moser baer plater (intenso er vel moser baer eller prodisc - litt skiftende) og de er helt ok - har ikke testet intenso nei. Heller ikke de printbare - de blir for dyre til at jeg gidder å kjøpe inn for å teste. Er det prodisc er de vel defekte da det ser ut til at prodisc har gjort endringer i produksjonen av printbare plater som gjør dem ubrukelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå