Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hmm..jeg har dette..har ikke blitt "terrorisert" på noen måte med spam.

Er en del ok tv-kanaler...mange gode filmkanaler og sportskanaler.

Musikk-kanaler er det flere gode av og. MTV-Live blant annet.

Kvaliteten på mange av kanalene kan vel kanskje diskuteres..men alt

i alt er dette helt ok..

Endret av webhazard
Lenke til kommentar
Wow. Modig mann som tør å skryte i første post  :!:

tenkte jeg å, men jeg ville ikke si noe, jeg hadde et håp om at det kom en frekk tulling å satte han på plass... hehe... :D

han hadde nok ikke postet sin første post i denne tråden hvis han hadde lest hele tror jeg...

 

jaja.. vi får se om diskusjonen blomstrer op igjen da! kan jo bli like morsomt som sist gang!

Personlig har jeg ingen tro på VisionOnline.. (så har jeg sagt det, og det var ikke i min første post heller, ei min siste)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har lest denne posten og hatt nokre kommentarar i den tidligare. Sidan eg har lest svar frå ein av dei som står bak dette fekk eg hakeslepp når eg fekk sjå reklame på første sida til VG. Sjekka sida opp mot dei pålegga dei fekk frå forbrukarrådet, og det ser ut som dei har endra marknadsføringa si slik at dei ikkje skal få problem der.

 

Kikka så vidt gjennom kanallista deira og det var ikkje mykje der som eg fant interessant. Til å byrje med hadde dei 1100 kanalar no har dei 610 + 220 radiokanalar. No har eg riktig nok parabol med masse kanalar, men eg trur ikkje eg hadde kjøpt dette sjølv om eg ikkje hadde hatt parabol.

 

Ser og at du må slå av tredjeparts brannmur, slå av XP brannmur og Internett sin sikkerhetsinstillingar til Low. Det ville ikkje gjort på mine maskiner. Eg oppfattar det som å invitere til problem. I neste spørsmål anbefalar dei å installer brannmur, det virkar ikkje heilt logisk.

 

Ser og at dei har bilete av utanlandske aviser, og det ser ut som dei uttalt positivt om programmet. Rart det ikkje er lagt ut kopiar av det som avisene skriver dersom det har vært så mykje positivt om programmet.

 

På kontakt sida er det bilde av hovudtelefonar for telefon, men på FAQ står det at ein ikkje kan nå dei på telefon, for det tar for lang tid.

 

No vart dette mykje kritikk, og det ser jo ut som selskapet har skjerpa seg sidan denne tråden vart starta. Sitter likevel med ein magefølelse som seier at dette lyt eg halde meg vekke frå. No er det sjølvsagt opp til alle å gjere som dei sjølv føler for, men er det nokon som har noko positivt å seie om dette konseptet, og som har hatt postar før i forumet?

Lenke til kommentar

Er det fortsatt ingen seriøse brukere her på forumet som har testet det ut??;) er veldig nysgjerrig på dette "produktet". Det er vel egentlig å kaste pengene sine i dass...! Men er så nysgjerrig at jeg tester det ut selv og gir dere tilbakemelding....!;) hmmmmm *tenke* :blush:

Endret av kesse
Lenke til kommentar

Grunnen til at vi har fått så mange nye forumbrukere som skryter av programmet, er ganske sikkert fordi de har startet med vervekampanjen sin.

 

Ønsker du å selge VisionOnline? Vi betaler 60,- kroner pr salg + porteføljeinntekter på 60,- kroner pr år dine kunder abonnerer hos oss. VisionOnline koster KUN 298,- kroner og er veldig lett å selge. For å være partner må du være VisionOnline abonnent. Klikk på bestilling for å kjøpe deg et abonnement og bruk din brukeraktiveringskode til å logge deg inn på partnersidene.

 

Du må altså først kjøpe varen, og så får du 60 spenn for hvert år hvert medlem abonnemerer. Latterlig.. det må jo grense til noe ulovlig.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Jeg ble også mildt sagt forskrekket da jeg så reklamen på vg.no:

 

Top-banneren på VG.no koster 105 000kr daglig!.

Nå var riktignok dette en søndag, men jeg vil tippe det likevel koster ca 95 000 kr.

 

Litt kjapp hoderegning viser at de må selge ca 350 abonnement på en søndag for å tjene inn igjen reklamen på VG.

 

:wow:

 

Og er det andre enn meg som mistenker at de aller fleste kanalene er i 56K kvalitet? :hmm:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Nå har jeg FAKTISK gått sammen med 3 venner å spleiset på en slik en!;) vi var såpass nysgjerrige at vi måtte teste det ut. Å hva syntes vi om dette produktet.?

 

MØØK, ikke verdt 50spenn engang! Ingen ålreite kanaler, og et svæært lite antall kanaler med OK kvalitet.

 

Så med andre ord, hold dere unna!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...