Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Takk til Kesse med venner.

 

Då fekk eg bekrefta det eg har trudd heile tida, at dette er eit produkt som det er borkasta pengar å investere i. Spørsmålet er korleis ein skal få det spredd utanfor forumet. Det er sikker mange som ikkje leser forum og tykkjer det ser bra ut. Det er veldig mange lettlurte folk der ute, og mange tenkjer at 298,- er jo ikkje mykje pengar. Sidan det er ein så liten sum vil dei ikkje ta bryet med å gå til forbrukarådet når dei er misfornøyd med produktet. Dersom mange nok tenker slik så blir det jo pengar utav det for dei som står bak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En tanke.. kult om programmer.no tok en liten test av produktet! Hva sier dere i HW-nettverket? Sett det på testbenken, og legg det ut på forsidene? Minst like relevant som det meste annet av programvare som testes her. Programmet har jo en potensiell stor kundemasse, og det burde derfor være relevant.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
En tanke.. kult om programmer.no tok en liten test av produktet! Hva sier dere i HW-nettverket? Sett det på testbenken, og legg det ut på forsidene? Minst like relevant som det meste annet av programvare som testes her. Programmet har jo en potensiell stor kundemasse, og det burde derfor være relevant.

vel, jeg vil ha en test :D

 

gøy med flere kanealer ;)

Lenke til kommentar
En tanke.. kult om programmer.no tok en liten test av produktet! Hva sier dere i HW-nettverket? Sett det på testbenken, og legg det ut på forsidene? Minst like relevant som det meste annet av programvare som testes her. Programmet har jo en potensiell stor kundemasse, og det burde derfor være relevant.

God ide. :thumbup: Det bør egentlig testes ganske grundig slik at vi endelig kan se om dette duger eller ikke.

Lenke til kommentar

Er det mulig for en av brukeren på forumet å lage en slags "advarsel" side kanskje?? velger å tro at de fleste som kjøper den møkka her søker i kvasir for å se om de finner noe info først. hvis det hadde ligget en side eller to med advarsler så kan det hende at noen hadde slipt å gå i fella hvertfall!!;)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hvorfor de har råd til dyre reklamebannere:

 

Fyren som driver opplegget er en sleip svindler som har hatt haugevis av prosjekter. Han har svindlet til seg store penger, og har derfor råd til reklame til dette nye prosjektet.

 

Advarsel! Aldri handle fra folk med følgende navn:

 

***fjernet***

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Takk for opplysninger så langt har nå vært i kontakt med politiet har nå tatt vare på papirer fra alle hans annonser og hva han har lovet! folk. Har skrevet litt i vg oxo nå på diskusjonsforumet.

 

Har noen av dere anmeldt han? jeg har funnet et nummer til han i stavanger og krsand. Har snakket med tv2 som lurer på om det er mange av oss som har blitt svindlet så er vi flere som har noe på han.

Lenke til kommentar

greit og vite, finner man noen opplysninger om han andre steder.

Jeg vil bare ha pengene mine tilbake jeg. har nå 5 forsjelige annonser fra han hvor han lokker med forsjelige kanaler. SKY SPORT, VIASAT, Canal Digital, FOX, HBO,

SKYONE, TV2;NRK;TV3 TV2 Danmark.

 

 

I kanallisten er det kun 41 kanaler som virker, CNN BBC HBO VIRKER IKKE.

298 er ikke så mye klage på, men det er penger jeg har jobbet og slitt for! og er jo noen halvitere med øl. Uansett vil jeg ikke han skal få svindle andre! Han er vist oxo med i et prosjekt ble jeg tipset om! det heter Greengard.com et slags lottery hvor du betaler penger og sikrer deg Pass og evig visum i USA.

 

mye sprøtt det her! Flere som vet noe håper høre fra dere! noen andre som har vært i kontakt med TV2?

Lenke til kommentar

Hei er det noen av dere som har annonsene til vissiononline og alle de andre selskapene? Politiet trenger alle mulige annonser han har reklamert for.

send gjerne med linker det dere måtte ha av adresser til meg.

 

Jeg har blitt tipset om enda et navn han går under følgende.

**fjernet**

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Ja det er det og håper flere finner mere på han! Jeg håper dere der ute som har blitt svindlet eller bare ønsker at han skal bli tatt. skriver litt på diverese forum som folk bruker heftig. har nå satt i gang en diskusjon i VG og Norskfilmforum. + at jeg har skrevet her!

 

Dere som blir svindlet, annmeld han ved første mulighet! å så send mail til tv2 og forbrukerinspektørene i NRK og forbrådet!

 

har funnet mye om han i dag!

 

Han holder til i land som Sweiz-usa-finland-nederland-indonesia-thailand-norge-sverige-danmark.

 

Jeg håper noen av dere andre finner noe info dere kan sende meg på PM!

 

Jeg skal til politiet nå klokken 16.00

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...