Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
ta deg en bolle.

6501330[/snapback]

 

Ta deg en moderator, vi vil ikke se mer usaklige poster og personangrep her i "huset"

 

Kommer til å følge opp denne tråden og reaksjoner uteblir ikke hvis F***skapet fortsetter.

 

Mvh

jarmo

6502127[/snapback]

 

Hei Jarmo, Du som nettopp har startet en Gourmettråd, mener vel at mere "bollebaking" resulterer i hjemmebesøk med umelet (ikke umælet) kjevle ... :)

 

Forøvrig så tasser jeg mot topic. Skjørt er nydelig, spesielt på ubermaskuline. Var på klassetreff for et par år siden, og en av gutta (kroppsbygger) troppet opp i full "skottemundur". Han vant prisen for stiligste antrekk, og antrekket var overhodet ikke femi. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Luksusproblem? Du har virkelig ikke skjønt tegninga :roll:

Man bør kunne få se ut hvordan faen man vil på håret untatt fordomsfulle jævler skal dømme deg i hytt og pine.

Selvsagt, men å begynne å sammenligne det med homofili er å mangle sans for proporsjoner.

 

Det blir som at homofile kan late som de er streite når de er innenfor offentligheten.

Late som? Hvordan ser man på noen at de er homofile?

 

Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort, det er diskriminering på høyt nivå! Har venner som har blitt knekt ribbein på pga deres hårlengde. Så ikke prøv deg å kom å si at det ikke er et reelt problem!

For det vet du tydeligvis ingenting om.

6500807[/snapback]

Jeg synes det er direkte frekt av deg å sammenligne hverdagsproblemene dine med trakassering, forfølging, drap osv. på homofile gjennom årene. Det er rett og slett ikke sammenlignbart. Homofile har ikke bare vært utsatt for hets fra små grupper, men fra hele samfunn - hele nasjoner. Dette er noe helt annet enn du kan skryte av med det lange håret ditt.

Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt... Vi er laget for å være hetrofile... folk var ikke homo i gamledager... dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i... dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut... du finner ikke homofile okser...

6535201[/snapback]

Folk har vært homofile i over 2000 år, helt tilbake til romertiden (og mest sannsynlig før det også).

 

Jeg avventer motargument.

Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt... Vi er laget for å være hetrofile... folk var ikke homo i gamledager... dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i... dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut... du finner ikke homofile okser...

6535201[/snapback]

Folk har vært homofile i over 2000 år, helt tilbake til romertiden (og mest sannsynlig før det også).

 

Jeg avventer motargument.

6535276[/snapback]

 

Jeg tror du knuste argumentene hans. Rimelig brutalt gjort, synes jeg. :p

Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt...

Ingenting som er galt med homofili. (Det skader ingen, med andre ord: fulstendig etisk forsvarlig.)

 

Vi er laget for å være hetrofile...

Mye som tyder på at absolutt ikke alle er laget for det. Hvis kvinner føler mye stress(noe som kan tolkes som et tegn på overbefolkning) så øker sjangsen for at fosteret blir homofil.

 

folk var ikke homo i gamledager...

Folk VAR homo i gamle dager, og før det antagligvis.

 

dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i...

Kunne ikke vært mer ovmendt. Det er nettopp selvsikre folk som tør å stå frem som homofile, usikre homofile blir "skaphomofile" på grunn av folk som deg.

 

dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut...

Man trenger ikke tenne på en person man har sex med. (Og mye som tyder på at folk faktisk KAN tenne på "tvers" av sin egen legning. Rare greier. Homofili har jo levd som hetrofile og vært med på å skape familier.)

 

du finner ikke homofile okser...

Jo, det gjør man. Det finnes homofile dyr.

EDIT: Tok tydeligvis feil ang. oksen, men det finnes mange andre homofile dyr.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt... Vi er laget for å være hetrofile... folk var ikke homo i gamledager... dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i... dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut... du finner ikke homofile okser...

6535201[/snapback]

3 stikkord til deg, historie, biologi og sosiologi... :hrm: men de underviser vel heller ikke så mye sånt i barneskolen...

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt... Vi er laget for å være hetrofile... folk var ikke homo i gamledager... dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i... dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut... du finner ikke homofile okser...

6535201[/snapback]

3 stikkord til deg, historie, biologi og sosiologi... :hrm: men de underviser vel heller ikke så mye sånt i barneskolen...

6536993[/snapback]

haha! word... :thumbup: . sant da^^ . og anyway..vi må for faen respektere andre og deres valg! de er ikke noe mindre verd fordi de et annet syn på ting enn oss(o.l) . og det er da virkelig ikke vår sak.. Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Helt ærlig så synes jeg homser er festlige! Har ikke noe i mot legningen deres.

Videre er jeg helt for at folk kan mene hva de vil. har noen problemer med homser så er det deres sak! Men, de homsene som opplevde å få bæsj kastet etter seg i Riga, DET er bare tullete! Går an å oppføre seg selv om man ikke like noen......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Helt ærlig så synes jeg homser er festlige! Har ikke noe i mot legningen deres.

6538201[/snapback]

 

Hehe... Det er ikke alle homser som er som de i homsepatruljen (skrullete, utagerende og "festlige"), bare husk det :) De færreste er jo sånn

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123751 :ermm:

 

Off topic: hater når aviser fyller slike artikler med teite ordspill, slik bør kun Se og Hør holde seg til, men man kan heller ikke vente seg mer fra VG og Blabladet.

6536982[/snapback]

 

Helt og totalt useriøst. Har sluttet å kaste bort pengene på "russeavisene". Hvis behovet kommer så er dritten et tastetrykk unna. Har vært dedikert avisleser mesteparten av livet, men utviklingen har i de siste 10 år gjort meg helt avvendt, og takk for det.

Lenke til kommentar
Homofili er direkte galt... Vi er laget for å være hetrofile... folk var ikke homo i gamledager... dette er en "mote" som usikre folk presser seg inn i... dersom alle ble homofile hadde verden dødd ut... du finner ikke homofile okser...

6535201[/snapback]

 

Hah, romerne(menna, that is) pulte damer kun for å lage unger, mens de hadde sex med unggutter for å tilfredstille seksuelle behov.

Kvinnene var skitne, og skulle ikke røres mer enn nødvendig.

 

Tror ikke usikre folk presser seg inn i en rolle som gjør de enda mer utsatt for hets?

Det er jo overhodet ikke logisk?

 

Og; JO, det finnes homofile dyr;)

 

haha! word... :thumbup:  . sant da^^ . og anyway..vi må for faen respektere andre og deres valg! de er ikke noe mindre verd fordi de et annet syn på ting enn oss(o.l) . og det er da virkelig ikke vår sak..

6537586[/snapback]

 

Det er da strengt tatt ikke et valg man har tatt :)

Lenke til kommentar
Det er da strengt tatt ikke et valg man har tatt :)

Det er strengt tatt et valg hvorvidt en lever ut legningen eller ei.

 

Men det er selvfølgelig helt bak mål av folk å kreve at folk ikke skal leve ut legningen sin(såfremt den ikke skader noen, noe den ikke gjør i dette tilfellet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...