Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
frihet er relativt.

Kan du gi en dypere forklaring av det?

Betyr det at du er for frihetent til å ha dumme meninger selv men ikke la folk ha langt hår?

 

 

....

 

For å være på den mer seriøse siden: hva om du heller prøve å motargumentere i stedet for å komme med svada? (Som du ser så er det umulig å svare noe annet enn svada tilbake på det, og det medfører ikke akkurat en konstruktiv diskusjon...)

Lenke til kommentar

det med frihet.

 

frihet er opp til hver og en A definere og begrense.

hvis han pA dQd A liv mA ta seg friheten til ha langt hAr, ser jeg ingenting galt i at de som ikke liker det tar seg friheten til A knuse trynet hans av samme grunn. Men en som er homo eller svart tar seg ikke "friheten" A vaere det, de bare er sAnn. Frihet kan ikke brukes som noe argument i denne saken siden det er sA til de grader relativt.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
det med frihet.

 

frihet er opp til hver og en A definere og begrense.

hvis han pA dQd A liv mA ta seg friheten til ha langt hAr, ser jeg ingenting galt i at de som ikke liker det tar seg friheten til A knuse trynet hans av samme grunn. Men en som er homo eller svart tar seg ikke "friheten" A vaere det, de bare er sAnn. Frihet kan ikke brukes som noe argument i denne saken.

6501030[/snapback]

Er det i ditt etiske system greit at jeg slår til deg fordi jeg ikke liker meningene mine?

(Siden du så fint rettferdiggjør at folk kan skade det de ikke liker.)

 

Alt er forøvrig relativt. Jeg definerte på forrige side en bra etisk linje for frihet. For hva man har lov til å reage på(ting som skader en, en som slår en skader en.)

 

Forøvrig så kan man klart si at langt hår går under ytringsfrihet. Det er identitet og kommuniserer noe, det er et utrykk. Et slags utsagn. Akkurat som å gå med fks. en kommunist-stjerne.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
det med frihet.

 

frihet er opp til hver og en A definere og begrense.

hvis han pA dQd A liv mA ta seg friheten til ha langt hAr, ser jeg ingenting galt i at de som ikke liker det tar seg friheten til A knuse trynet hans av samme grunn. Men en som er homo eller svart tar seg ikke "friheten" A vaere det, de bare er sAnn. Frihet kan ikke brukes som noe argument i denne saken.

6501030[/snapback]

 

Så du er altså ikke for likestilling uansett hvordan man ser ut?

Viss jeg tar meg friheten til å sykle og får ødelagt trynet mitt slik at mitt ansikt ser ut som en anus, kan du jule meg opp uten problem da?

Det er rett og slett pur idioti du kommer med her.

 

Frihet og likestilling ER hva denne diskusjonen handler om, viss du ikke har fått det med deg..

 

Og siden jeg hater nazister, da kan vel jeg mose dritten utav folk med hårlengde under 20cm sånns om f.eks deg

 

Eller fordi jeg syns nerd-bevegelsen er usosial og unødvendig, så skal du få juling siden nicket ditt er Tob2K?

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
For å være på den mer seriøse siden: hva om du heller prøve å motargumentere i stedet for å komme med svada? (Som du ser så er det umulig å svare noe annet enn svada tilbake på det, og det medfører ikke akkurat en konstruktiv diskusjon...)

6500985[/snapback]

 

Nå quoter jeg innlegget som du glatt ignorert og ikke presterte å kommentere skikkelig. Motargumenter. (og slutt å komme med svada.)

 

Jeg er for frihet.

 

Jeg er for friheten til at folk skal kunne oppføre seg og kle seg som de vil(uten at det skader andre naturligvis.)

 

Her er du tydeligvis uenig. Noe som er et paradoks, du har fks. friheten til å komme med såpass idiotiske meninger. Jeg synes nesten ikke du fortjener det når du er i mot det selv, men fortjent eller ikke: jeg er nok for frihet. Håper du blir for det en vakker dag.

 

Sammenligningen er temmelig god kan jeg si det. Det er forskning som tyder på at i hvertfall noen homofile kan "konverteres" og ikke minst: de kan jo bare late som de er straighte! Svarte kan forøvrig bli vite. (Se på Micheal Jackson. Var forøvrig en annen som mistet alle pigmentene pga. en medisin.)

 

Langt hår "plager" vitterlig meg ikke folk! Men at folk skal ha så jævla mye negativt mot dem plager folk med langt hår. Den moralske feilen ligger som sagt oss de intolerante.

 

En skal også bli tolerert for ting som en ikke er født med

Lenke til kommentar
fQrst. hvis du mener alle med under 20 cm hAr er nazister, sA er det ikke rart verdensbildet ditt fremstAr litt uklart for meg.

second. er det meg eller deg som har mer enn 2000 poster pA ett forum som blir sett pA av utenforstAende som "nerdete"

third. jeg har ca 20 cm hAr. ^^  :roll:

6501092[/snapback]

 

Jeg sa ikke at det var min holdning, men satt det opp mot dine utsagn for det ble nøyaktig det samme! Diskusjon.no har kategorier for alt mulig viss du ikke visste det, og vil påstå at det er mer nerdete å SANDBLÅSE Kabinett enn å poste i PRS forumet (og jeg har ingenting imot nerder, det var kun et eksempel)

 

Prøv å les det jeg skriver istedet for å vende på ting som en god se og hør-journalist (som summerer kvaliteten på dine innlegg i denne tråden forsåvidt)

 

Forøvrig syns jeg ditt eget verdensbilde er rimelig absurd og naivt siden du ikke kan forestille deg at folk blir diskriminert uten grunn for ting som ikke er medfødt.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
det med frihet.

 

frihet er opp til hver og en A definere og begrense.

hvis han pA dQd A liv mA ta seg friheten til ha langt hAr, ser jeg ingenting galt i at de som ikke liker det tar seg friheten til A knuse trynet hans av samme grunn. Men en som er homo eller svart tar seg ikke "friheten" A vaere det, de bare er sAnn. Frihet kan ikke brukes som noe argument i denne saken siden det er sA til de grader relativt.

6501030[/snapback]

Jo, man kan velge selv, fritt, om man vil utøve vold på alle som velger å kle seg anderledes enn deg selv. Men Norges lover er nok desverre imot deg; det er absolutt ingen grunn til å skade andre mennesker fordi de benytter friheten til å kle seg anderledes. Dersom du virkelig mener hva jeg uthevet, er jeg spendt å se hvor fri du vil bli bak lås og slå.

 

Det er vel heller respekt dere skulle ha diskutert her.

Lenke til kommentar
For å være på den mer seriøse siden: hva om du heller prøve å motargumentere i stedet for å komme med svada? (Som du ser så er det umulig å svare noe annet enn svada tilbake på det, og det medfører ikke akkurat en konstruktiv diskusjon...)

6500985[/snapback]

 

Nå quoter jeg innlegget som du glatt ignorert og ikke presterte å kommentere skikkelig. Motargumenter. (og slutt å komme med svada.)

 

Jeg er for frihet.

 

Jeg er for friheten til at folk skal kunne oppføre seg og kle seg som de vil(uten at det skader andre naturligvis.)

 

Her er du tydeligvis uenig. Noe som er et paradoks, du har fks. friheten til å komme med såpass idiotiske meninger. Jeg synes nesten ikke du fortjener det når du er i mot det selv, men fortjent eller ikke: jeg er nok for frihet. Håper du blir for det en vakker dag.

 

Sammenligningen er temmelig god kan jeg si det. Det er forskning som tyder på at i hvertfall noen homofile kan "konverteres" og ikke minst: de kan jo bare late som de er straighte! Svarte kan forøvrig bli vite. (Se på Micheal Jackson. Var forøvrig en annen som mistet alle pigmentene pga. en medisin.)

 

Langt hår "plager" vitterlig meg ikke folk! Men at folk skal ha så jævla mye negativt mot dem plager folk med langt hår. Den moralske feilen ligger som sagt oss de intolerante.

 

En skal også bli tolerert for ting som en ikke er født med

6501117[/snapback]

har du ikke fAtt svar nok?

Forøvrig syns jeg ditt verdensbilde er rimelig absurd og naivt siden du ikke kan forestille deg at folk blir diskriminert uten grunn for ting som ikke er medfødt.

kan ikke forestille meg at det skjer i norge, verdens beste land a bo i flere Ar pA rad nei. :ermm:

Lenke til kommentar
kan ikke forestille meg at det skjer i norge, verdens beste land a bo i flere Ar pA rad nei. :ermm:

6501234[/snapback]

 

Du er virkelig av de mer naive personene jeg har sett i mitt liv.

Pga en eller annen "kåring" så tror du at ondskap ikke eksisterer her?

Har du hørt om prostitusjon, menneskehandel og narkotika? Eller går det utover din naive konsepsjon av vårt samfunn? Har du hørt om NOKAS? Eller tror du det er propaganda fra sverige pga at de ikke er "verdens beste land" ?

 

Du bør virkelig få deg et virkelighetskonsept før du poster mer svada i denne tråden. :ermm:

Lenke til kommentar
har du ikke fAtt svar nok?

Nei. Du ignorerer store deler av innlegget mitt og gjør at patetisk forsøk på å drepe argumentet mitt om frihet ved å si at det er relativt.

 

Det blir helt meningsløst da man kan si "det er relativt" om så og si hva som helst.

Lenke til kommentar
kan ikke forestille meg at det skjer i norge, verdens beste land a bo i flere Ar pA rad nei. :ermm:

6501234[/snapback]

 

Du er virkelig av de mer naive personene jeg har sett i mitt liv.

Pga en eller annen "kåring" så tror du at ondskap ikke eksisterer her?

Har du hørt om prostitusjon, menneskehandel og narkotika? Eller går det utover din naive konsepsjon av vårt samfunn? Har du hørt om NOKAS? Eller tror du det er propaganda fra sverige pga at de ikke er "verdens beste land" ?

 

Du bør virkelig få deg et virkelighetskonsept før du poster mer svada i denne tråden. :ermm:

6501247[/snapback]

jeg her sett mye av det du nevner i mitt korte liv, men aldri sett noen fa bank pga utseende sitt.

Lenke til kommentar

jeg her sett mye av det du nevner i mitt korte liv, men aldri sett noen fa bank pga utseende sitt.

6501284[/snapback]

 

 

Aaah. Nå skjønner jeg, jeg beklager virkelig! Pga at du i all din prakt og med all din viten, verdenserfaring og livsinnsikt aldri (med bold faktisk :ohmy: ) har opplevd det, så betyr det jo selvsagt at det ikke stemmer og ikke kan være utbredt rundt om i landet. Jeg tror alle kan si seg enig i at ditt liv må ha vart relativt kort utifra innleggene dine :)

Lenke til kommentar
Det som du ikke ser, det er noe som ikke skjer?

 

(Se, jeg lagde et rim som forteller sannheten!)

6501292[/snapback]

 

 

jeg vet om flere ulovlige innvandrere, har sett venninen min sniffe speed og kjenner en som selger seg for penger til dop, men har ikke engang hQrt om noen som har fAtt bank pga utseende sitt.

6501311[/snapback]

Ok greit!

 

Siden du har sett de tingene så eksisterer ikke ting som du ikke har sett!

 

O STORE OBJEKTIVE SANNHETS ØYNE!

 

----

 

 

(Det var komplett umulig å svare sakelig på et så tåpelig innlegg så du fikk svaret i form av sarkasme.)

Lenke til kommentar
Det som du ikke ser, det er noe som ikke skjer?

 

(Se, jeg lagde et rim som forteller sannheten!)

6501292[/snapback]

 

 

jeg vet om flere ulovlige innvandrere, har sett venninen min sniffe speed og kjenner en som selger seg for penger til dop, men har ikke engang hQrt om noen som har fAtt bank pga utseende sitt.

6501311[/snapback]

Ok greit!

 

Siden du har sett de tingene så eksisterer ikke ting som du ikke har sett!

 

O STORE OBJEKTIVE SANNHETS ØYNE!

 

----

 

 

(Det var komplett umulig å svare sakelig på et så tåpelig innlegg så du fikk svaret i form av sarkasme.)

6501321[/snapback]

 

ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Det som du ikke ser, det er noe som ikke skjer?

 

(Se, jeg lagde et rim som forteller sannheten!)

6501292[/snapback]

 

 

jeg vet om flere ulovlige innvandrere, har sett venninen min sniffe speed og kjenner en som selger seg for penger til dop, men har ikke engang hQrt om noen som har fAtt bank pga utseende sitt.

6501311[/snapback]

 

 

[sarkasme] Så livserfaren du er! Du har virkelig sett det meste! pga at du har sett noen sniffe speed så må jo du vite alt! [/sarkasme]

 

Jeg har da vitterlig sett folk skyte heroin, sniffe speed, crystal meth, cola, crank og englestøv. Har også vært sammen med folk på hasj,lsd, flein, GHB og crack, men har til gode å møte noen som er så utrolig ignorant og uopplyst, men samtidig så påståelig som deg.

Kan du spesifisere din korte levealder?

 

Du er jo villig til å banke folk som har langt hår siden de velger det selv (sitat: GRUSE TRYNET deres), så hvorfor er det så umulig for deg å forstå at noen ikke bare har det i kjeften, men faktisk gjør sånt på ordentlig?

Lenke til kommentar
ta deg en bolle.

Igjen ignorerer du og greier ikke å motargumentere og tyr til svada. Utrolig.

6501337[/snapback]

 

mente du jeg skulle svare serriQst pA 10 linjer sarkasme?

6501344[/snapback]

Selv om ting er sarkastisk så har de innhold. (og vi har nå svart på deler av svadet ditt som du kommer med. :p)

 

Men siden du ikke takler sarkasme(samtidig som du er flittig bruker av det selv) så kan jeg gi en annen formulering: Du tror det at siden du har sett de tingene så eksisterer ikke andre ting?

 

Jeg vil påstå at å tro noe slikt er helt på jordet.

Jeg har aldri sett ei jente voldtatt, men du, faktisk så tror jeg slike ting (desverre) skjer alikevel. Jeg har aldri sett noen blitt drept... men DU! Det skjer alikevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...